Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti kummitytölleen 65€ repun, oma teinimme toivoi samanlaista reppua eikä saanut

Vierailija
01.04.2016 |

Omallamme on 15 euron kirpparilta ostettu "vanhan mallinen" Dakine, eli ei enää muotia. Tyttömme toivoi samanlaista reppua minkä kummityttö sai, mies sanoi että saa tyytyä vanhaan eikä kaikkiin muotivillityksiin kannata mennä mukaan.

Miksi sitten osti kummitytölle?

Jäin itse työttömäksi ja minulla ei ole varaa nyt mihinkään ylimääräiseen, kun joku kuitenkin kysyy miksen itse osta.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ukko

Vierailija
2/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppä mieheltäsi miksi osti kummitytölle, mistä me sen motiiveja tiedetään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko ollut niin että teidän tytöllä on reppu mutta kummitytöllä ei ollut?

Vierailija
4/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis yhteinen lapsenne?

Vierailija
5/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omallamme on 15 euron kirpparilta ostettu "vanhan mallinen" Dakine, eli ei enää muotia. Tyttömme toivoi samanlaista reppua minkä kummityttö sai, mies sanoi että saa tyytyä vanhaan eikä kaikkiin muotivillityksiin kannata mennä mukaan.

Miksi sitten osti kummitytölle?

Jäin itse työttömäksi ja minulla ei ole varaa nyt mihinkään ylimääräiseen, kun joku kuitenkin kysyy miksen itse osta.

Osti varmaan lahjaksi kummitytölleen sen repun, miksei?

Vierailija
6/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jo, perusteli ettei täällä pikkupaikkakunnalla ole niin nuukaa minkä merkkinen reppu on, mutta kummityttö asuu Helsingissä ja siellä täytyy olla Kånken tai joutuu kiusatuksi.

Ap

Vierailija
7/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estääkö sua joku osatamasta reppua? Miksi miehen lupaa tarviit?

Vierailija
8/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken-hullu/jankkaaja kokeilee erilaista lähestymistapaa?

Vierailija
9/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Sanokaa te muut pienemmillä paikkakunnalla asuvat, onko se repun merkki niin tärkeä 13-vuotiaalle että joutuu kiusatuksi jos ei ole sitä muotireppua?

Ap

Vierailija
10/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei täällä ainakaan repulla ole väliä.  Lapset on itse saaneet reppunsa valita. Itse asiassa esikoisen 15v reppu on minun vanha Puman reppu ja poika sen otti omakseen. Keskimmäinen poika halusi mustan repun ja merkillä ei väliä ollut. Kuopuksen reppu on myös minun jätteitäni, kun ostin itselleni uuden, kun esikoinen halusi vanhan reppuni. No kävi niin, että sitten kuopus halusi tuon minun uuden :) Kaikki nuo reput on Puman jotain 20 euron reppuja.

Vierailija
11/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valitettavasti ainakin tyttäreni luokalla on totta tuo, että pitää olla se Kånken. Yhden tyttö-paran vanhemmilla ei siihen ilmeisesti ollut varaa ja hänestä tuli koko muun luokan tyttöjen sylkykuppi. Säästä ja osta?

Vierailija
12/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies on oikeassa. Ei todellakaan kannata maksaa  65 euroa niin karmeasta repusta vain siksi että se on muotia.

Vierailija
13/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos se "oma teininne" miehesi lapsi?

Entäpä jos se "oma teininne" on vonkunut ja saanut viime aikoina aika lailla kaikenlaista tavaraa ja rompetta, joten miehesi ei siksi viitsinyt tuotakin vielä pikkuprinsessalle hommata?

Vierailija
14/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elämä reilua.

Ei mun mielestä tarkoita, että vaikka kummilapsiaan muistaa kerran vuodessa, niin omat lapset pitäisi lahjoa samalla.

Vierailija
15/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kummastuttaa, että mies ostaa kummitytölle kalliita lahjoja.. Kannattaa keskustella asiasta kummitytön kanssa ja selvittää millainen suhde hänellä oikein on mieheesi.

Vierailija
16/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se Kånken käytettynä?

Vierailija
17/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kånken-hullu/jankkaaja kokeilee erilaista lähestymistapaa?

Siltä vaikuttaa. Kohta varmaan Conversejen vuoro?

Vierailija
18/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minun ja miehen yhteinen tyttö kyseessä tämä, joka ei saanut sitä muotireppua.

Suhde kummityttöön on aika etäinen, näkevät juuri jossain juhlissa ehkä 1-2 kertaa vuodessa.

Ap

Vierailija
19/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se valitettavasti ainakin tyttäreni luokalla on totta tuo, että pitää olla se Kånken. Yhden tyttö-paran vanhemmilla ei siihen ilmeisesti ollut varaa ja hänestä tuli koko muun luokan tyttöjen sylkykuppi. Säästä ja osta?

On kyllä raakaa peliä :(. Missä asutte? Me asumme itäisessä Helsingissä ja onneksi ei täällä ainakaan noin. Omalla lapsella on tuo reppu, kaverillaan ei, eikä kaveria onneksi kukaan tästä syystä syrji/kiusaa. Täälläpäin on muotia Niken jumppapussi :D koulu"reppuna", mikähän muoti tulee seuraavaksi..

Vierailija
20/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syystä? Ihan siitä samasta syystä kuin esim. oma isäni osti veljelleni aina kaiken mahdollisen ja itselleni, tyttärelleen, ei mitään, koskaan. Jotkut ihmiset on pirullisia ja epäreiluja. Haluavat suosia suosikkejaan.

Kummitytön tapauksessa saattaa vaikuttaa vielä miehen velvollisuudentunto kummilapsen vanhempia kohtaan: halutaan ns. näyttää sekä kummilapselle että tämän vanhemmille, että kyllä täällä rahaa riittää ja on varaa mihin vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän