Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipaino ja uusisuhde.

Vierailija
31.03.2016 |

Olen alle 30vee nainen, mulla on ylipainoa semmoset 20 kiloa.

Olen tutustunut ihanaan komeaan ja hoikkaan mieheen, ollaan treffailtu hetkenaikaa. Nyt mies selvästi haluaa edetä suhteessa, mutta minä en pysty 😞 En pysty harrastamaan seksiä kun mulla on tota mahaa ja persettä ja oma kroppa inhottaa! Ja jotenkin kuvittelen että nää mun läskit tulis sille miehelle jotenkin yllätyksenä kun riisutaan 😅

Oon hulluna siihen mieheen, mutta läskit jarruttaa. Mitä teen?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan! Eiköhän se mies ole jo huomannut sun "muotosi", ja jos kiinnostuneelta vaikuttaa, niin miksi jarruttaisit? Jos et nyt ihan burkhaan pukeudu..😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut burkhaa 😁 Jotenkin tää yllätysmomentti homma häiritsee ihan todella. Olisko läskit voineet jäädä huomaamatta?

Vierailija
4/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot pois ekalla kerralla.

Eiku oikeesti, koita nyt uskoo, että sinä oot se tärkeä. Sun jutut, hymy, miten nauratte samoille vitseille, miten sun katse nostaa perhoset miehen vatsaan. Nää on tärkeitä, ei sun kilot.

Vierailija
5/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
6/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pieni pyöreys haittaa oikeesti..jos sitä häiritsis muutama liikakilo,

niin oishan se jo häipyny. Sun kanssa se haluaa olla :)

Niin että oikeasti nauti läheisyydestä ja seksistä kivan miehen kanssa.. onnellinen sinä !

Vierailija
7/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Niin, se on tässä työnalla, mutta ei tapahtu edes kuukaudessa tai parissa... Joten huono vaihtoehto. Ja enemmänkin kysyin jotta olisko mahdollista että läskit on jääneet huomaamatta? 🙄

Vierailija
8/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne nyt huomaamatta olisivat jääneet, jos pukeudut sopivan kokoisiin vaatteisiin etkä telttoihin. Tai jos pukeudut telttoihin, niin etenkin silloin huomaa.

Vierailija
9/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä voi kukaan tietää, että mitä mies ajattelee. Hän voi olla ihastunut ja pitää jo nyt näkemästään, tai sitten on puutteessa ja ajattelee, että kyllä vartalosi kelpaa juuri ja juuri, mutta senkin tietää varmuudella vasta valot pois. En sano tätä ilkeyksissäni, vaan on fakta, että miehen seksuaalinen halu ei liity juuri lainkaan siihen miltä itse nainen näyttää vaan enemmän kontekstiin ja mm. siihen kauanko edellisestä seksikerrasta on.

Siksi seksiä tärkeämpää on se, että onko teillä hauskaa, nauttiiko mies seurastasi, onko teillä kemiaa jo ennen seksiä, jne. Ei se, että murehdit vartaloasi.

Vierailija
10/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tietää jo päälle päin ihan tarpeeksi mitä vaatteiden alta löytyy :) Oman mielenrauhasi vuoksi ota eka kerta hämärässä (ei pimeässä sentään) niin pysyy fiilis korkeammalla ja seuraavilla kerroilla helpompaa :)

Vierailija
11/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeen hoikka ja komea! Vaatteilla pystyy huijata aika paljonkin joten voi olla totuus pettymys.

Vierailija
12/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä voi kukaan tietää, että mitä mies ajattelee. Hän voi olla ihastunut ja pitää jo nyt näkemästään, tai sitten on puutteessa ja ajattelee, että kyllä vartalosi kelpaa juuri ja juuri, mutta senkin tietää varmuudella vasta valot pois*. En sano tätä ilkeyksissäni, vaan on fakta, että miehen seksuaalinen halu ei liity juuri lainkaan siihen miltä itse nainen näyttää vaan enemmän kontekstiin ja mm. siihen kauanko edellisestä seksikerrasta on.

Siksi seksiä tärkeämpää on se, että onko teillä hauskaa, nauttiiko mies seurastasi, onko teillä kemiaa jo ennen seksiä, jne. Ei se, että murehdit vartaloasi.

Siis kun harrastettu seksiä.

Vierailija
13/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihanaa kun on av ja ihmeen positiivisia ootte ollu 😘 Ajattelin vielä että laitan röllykästäni kuvan niin voitte sitten kertoo miten hirvee se on vaiko jopa ihan siedettävä? 🤔

Vierailija
14/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mies ne jo nähnyt. Ongelma on oman pääsi sisällä, mutta kun näyttäydyt kerran miehen edessä ilman rihman kiertämää, pitäisi seuraava kerta olla jo helpompi. Ehkä mies pitää hieman pyöreämmistä.

Vierailija
15/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, mies varmaan tykkää muotoisistasi naisista kun kerran sinua haluaa. Miksi silloin pitää häpeillä??

Vierailija
16/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan kuva

Vierailija
17/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut burkhaa 😁 Jotenkin tää yllätysmomentti homma häiritsee ihan todella. Olisko läskit voineet jäädä huomaamatta?

Ei ole jääneet huomaamatta :D

Vierailija
18/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustuin netissä mieheen..ja olen pyöreä.. Mietin kauan, että miten tämä juttu etenee. Lopulta lähdin tapaamaan miestä ja voin rehellisesti sanoa, ettei kilot haittaa meistä kumpaakaan..Mies on hoikka ja hyväkuntoinen, minä en..

Hänelle kelpaan tällaisena, mutta ei toki pane pahakseen, vaikka laihtuisinkin..eli saan olla oma itseni, mutta mahanahkojen kiristysleikkaukseen ei antanut lupaa, koska lääkärin mukaan komplikaatioita voi tulla.. se on kuulemma ihan turhaa..Hengellä ei ruveta leikkimään pelkän ulkonäön takia, oli hänen kommenttinsa. Sitten olkoon nuokin minun puolesta, elettyä elämäähän nekin on.

Puhu miehen kanssa ja anna mennä..on hän sinut nähnyt, eikä kaikki miehet oikeasti etsi niitä langanlaihoja.. Hän voi arvostaa sinussa muutakin kuin ulkonäköä.. Tsemppiä

Vierailija
19/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä olen harrastanut melkein ääripäiden kanssa. Toisen BMI 16.5 ja toisen reilusti yli 30. Laihalla oli enemmän vaikeuksia hyväksyä oma keho. Eikä uskaltanut "antaa" itseään esim. piti rintsikoita kun omasta mielestä tissit olivat pienet, ei aina antanut minun nuolla, koska "ne" olivat hiukan epäsymmetriset. Ylipainoisella ei ollut mitään omaa kehoaan kohtaan. Seksi oli hyvää ja avointa. Suihkuun ja saunaankin uskaltautui kanssani. Eli mies kyllä tietää, että sulla on ylimääräistä. Älä huolehdi. Koita rentoutua.

T: ihana komeaan ja hoikkaan mieheen tai no ainakin ihana ja normaalivartaloinen.

Vierailija
20/33 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi