Onnistuisikohan kulmakarvojen meikkaus omatekoisen sapluunan avulla?
Piirtäisi paperille yhden kulmakarvan, leikkaisi sisuksen, asettaisi oikealle kohdalle ja täyttäisi kulmakynällä. Sitten vaan kääntäisi ympäri ja piirtäisi toisen kulmakarvan.
Tulisko siitä mitään, onko kellään kokemusta?
Kommentit (9)
Miksi? Mikset vaan katso peilistä missä sun kulmakarvat on ja meikkaa niitä karvoja? Kai tiesit, ettei sitä kulmaväriä kuulu värittää ihoon vaan niihin karvoihin?
Siltä varalta, ettet ole provo: älä herran nimessä tee sitä! Mikä teitä nuoria naisia nykyään vaivaa? Olen alkanut nähdä mitä kummallisimpia kulmakarvoja, jotka näyttävät siltä, että että ne on repäisty jonkun muun naamasta tai ehkä kuvakirjasta. Se on todella ruman näköistä. Kulmakarvat muotoillaan noudattaen niiden omaa luontaista muotoa ja väriä. Jos sitä lähtee muuttamaan ihan toiseksi, ei lopputulos voi koskaan olla muuta kuin luonnoton. Ja voisin kuvitella, että tällä sapluunamenetelmällä saa kyllä kaikista karmeimmat kulmakarvat aikaan.
Luulisi olevan vaikeampaa kuin ilman sapluunaa. Toki sen sapluunan tarvitsee tehdä vain kerran, mutta se pitäisi aina saada tasan oikeaan asentoon ja oikealle kohdalle molempiin kulmiin. Sapluunan kanssa on varmaan vaikeampi nähdä, jos kulma menee vähän vinoon.
Kuulostaa tuhoontuomitulta jo epäsymmetrian vuoksi, erillisillä sabluunoilla per karvoitus voisi olla parempi tulos, joskin täydellisyyttä epäilen silti vahvasti. Mutta testaa, älä ennen isoja juhlia :D Ja hei btw sulle joka sanoit ettei kuulu laittaa ihoon, niin kyllä kuuluu moniakin kulmatuotteita ihan ihoon laittaa.
Noita sabluunoitahan myydään jo. Itse kokeilin ja tulee turhan tummat ja tasapaksut kulmat. Ja mitä tulee tuolle joka sanoo että karvat välitetään eikä ihoa niin väärin meni. Ne karvat piirretään sinne ihoon kulmakynällä. Näyttää myös hieman oudolta jos kulmat ovat täysin samanlaiset. Eyebrows should be sisters not twins
Ei kokemusta, mutta laita ihmeessä kuva lopputuloksesta, jos kokeilet! *tirsk*
Nypi hajallaan kasvavat karvat pois. Levitä väriä kevyesti siveltimellä karvan kasvusuunnan mukaisesti. Älä käytä sabluunaa.
Sapluunoita saa alle eurolla ebaystä tai Aliexpressistä, turha itse tehdä.
Ei kulmakynää siihen käytetä, mutta tietysti jos olet noin saatanan yksinkertainen, niin so what.