Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

temperamenttinen mies

pahaMieli
31.03.2016 |

Mitä mieltä ootte miesystävän vitseistä/suuttuessa sanomisista? voiko arvostaa jos tällain sanoo suuttuessa tai vitsailee ulkonäöstä?
-jos lihot vielä 10 kiloa niin se on heihei(ei bänät) (olin raskaana ja painoin melkein 70)
-kivat riipparit
-sulla on kaksoisleuka
-suuttuessa yleisimmät kusipää, idiootti, vitun idiootti, täys paska ja näitä hoetaan mantran omaisesti ja monesti huudetaan korvaan
-riippuliitimet
-mielisairas
-huonokuntoiset hiukset
-miks on noin karvaiset jalat
-huora
-älä pidä mustia rintsikoita ko näyttää tissit niin pieniltä (ceet)
-löysä*****
-ruskeat silmät olis kyl kivat naisella, siniset on niin tavalliset (joo tähä eipaljoa voi vaikuttaa!)
-kylläpä tuo ja tuo nainen on kaunis (samaan aikaan haukkui minua jatkuvasti, ja tätä vertailua suhteen alkuaikoina)
-oot niin rasittava ettei sua kukaan huolis
-näitä on lisää mut onneks en muista kaikkea!

ja joo on lapsi.. ja ajatella oon hoikka 65kiloinen ja pitkät hyväkuntoset hiukset, ja monet kehuu viikoittain ja miehet flirttailee et eipä taija olla niin et oikeasti olisin noin yököttävä vaan oon oikeasti ihan nätti... voiko arvostusta olla muuten jos suuuttuneena ja vitsit siis tällasia muutaman vuoden aikana?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
2/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla narsismia???  vai pelkästään ilkeyttä?  osaa olla ihana ja mukava yms on muuten kunnollinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole temperamenttinen vaan puhtaasti yököttävä kusipää, joka käyttää henkistä väkivaltaa häpeilemättä. Lähde, edes tilanteeseen syyttömän lapsen vuoksi.

Vierailija
4/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia vastauksista... voiko tällainen ihminen muuttua ja alkaa osoittaa enemmän arvostusta? itse oon varmasti rasittava riidellessä mutta ikinä en ulkonäköä ole alkanut haukkumaan minusta se ei kuulu asiaan mitenkään jos riita tulee esim tiskikoneen täytöstä tms

Vierailija
5/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh kyllä vaikuttaa unelmien mieheltä, suosittelen naimisiinmenoa (ellette ole jo) ettei kukaan pääse viemään häntä sinulta

Vierailija
6/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoton keisi.

Aluksi voit yrittää kouluttaa miestä siten että joka kerta kun tuo idiotismi hänen suustaan tulee, teet selväksi että tuollainen puhe on halveksittavaa ja syö kunnioitusta ja parisuhdetta. Tosin ihmettelen mitä kunnioitusta ja parisuhdetta voi olla jos mies päästää tuollaisia suustaan...

Jos tämä ei auta niin ei siinä sitten auta kuin erota. Hullu jätkä. Ansaitset parempaa, miksi olet tuommoisen kanssa?

Vierailija
7/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onneksi naimisissa... lapsi nostaa sietokynnystä :/  onko tuollainen henkinen väkivalta alistamisen halua vai narsismia vai pelkästään ilkeyttä... paha sanoa varmaankin tuon perusteella :/ koskaan ei ole tuntunut että kelpaa sellaisena kuin on.. hänellä lapsuudesta kiusaamiskokemuksia voiko vaikuttaa? on myös pari kertaa käynyt käsiksi koska suuttunut nollasta sataan jostain tyyliin pikkuasiasta ja sekin ollut kuulemma minun syy..  ja paljolta osin tuntuuu että se on ollu oikeassa kun on kommentoinut ulkonäköä ja oon alkanu ajatella et oikeassa se oli et se ja se vaate ei sopinukaan minulle ja sit kun sanoi että oon piipittäjä tarkoittaen hiljaista puheääntäni nii et oikeassahan se oli et pitäis parantaa itseään ja pitäis laihduttaa ja treenata et ei olis sit tällainen...

Vierailija
8/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaMieli kirjoitti:

Voiko olla narsismia???  vai pelkästään ilkeyttä?  osaa olla ihana ja mukava yms on muuten kunnollinen...

Mitä ihmeen väliä sillä on, onko narsismia vai yleistä vittumaisuutta? Vai olisiko narsistinen persoonallisuushäiriö sinusta jotenkin hyväksyttävä syy tuollaiselle käytökselle?

Olennainen kysymys on, mikä sinua vaivaa, kun annat kohdella itseäsi tuolla tavalla.

Kun kerran väkivaltaakin on ollut, niin velvollisuutesi on pelastaa lapsi tuollaisesta ympäristöstä. Luovu siis joko lapsesta tai miehestä.

Vierailija
9/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

ei onneksi naimisissa... lapsi nostaa sietokynnystä :/  onko tuollainen henkinen väkivalta alistamisen halua vai narsismia vai pelkästään ilkeyttä... paha sanoa varmaankin tuon perusteella :/ koskaan ei ole tuntunut että kelpaa sellaisena kuin on.. hänellä lapsuudesta kiusaamiskokemuksia voiko vaikuttaa? on myös pari kertaa käynyt käsiksi koska suuttunut nollasta sataan jostain tyyliin pikkuasiasta ja sekin ollut kuulemma minun syy..  ja paljolta osin tuntuuu että se on ollu oikeassa kun on kommentoinut ulkonäköä ja oon alkanu ajatella et oikeassa se oli et se ja se vaate ei sopinukaan minulle ja sit kun sanoi että oon piipittäjä tarkoittaen hiljaista puheääntäni nii et oikeassahan se oli et pitäis parantaa itseään ja pitäis laihduttaa ja treenata et ei olis sit tällainen...

Ihan yhdentekevää vaikka olisi ollut kiusattu tai kaltoinkohdeltu, jos hän ei kerran ole käsitellyt asiaa niin hän ei kykene parisuhteeseen.

Toivottavasti tämä on vain trolli, koska yhdenkään lapsen ei kuuluisi nähdä kotonaan tuollaista.

Vierailija
10/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä ihan oikeasa ei kyl narsismi oliskaan hyväksyttävämpi syy.. :/ ite on vain sellainen luonne et yrittää ymmärtää et mikä ihme ihmistä risoo et pitää haukkua vai onko se sitä et halunnu muuttaa minut toisenlaiseksi ja osaltaan siinä onnistunutkin oli kaikenmaailman tyttökalenterit ja mallityttökuvat seinällä yms. viimeksi toissapäivänä korvaan huutamista ja kusipääksi haukkumista, eipä taija tilanne parantua :/.

Vierailija
11/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm noniin...ei ole trolli ikävä kyllä :/ 

Vierailija
12/17 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

reeewewewwer

Vierailija
13/17 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh kyllä vaikuttaa unelmien mieheltä, suosittelen naimisiinmenoa (ellette ole jo) ettei kukaan pääse viemään häntä sinulta

Varsinainen löytö, aarre ja kultakimpale. Kyllä sulle ollaan kateellisia. 

Vierailija
14/17 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuollainen on vain miehen manipulointia. Sinun alistamista. Mies on helvetin mustasukkainen ja huono itsetuntoinen.

Viemällä sinultakin, sinun itsetuntosi, mies yrittää pitää sinut luonaan. Ettet eroaisi, rakastuisi muihin.

Et lähteä liitosta, koska et muka kelpaa muille.

Miehesi on päästään sikäli viallinen, ettei osaa tajuta, että just tuollainen käytös johtaa vääjämättä lopulta eroon.   Ja vielä eroon jälkeenkin, tuollaiset miehet voivat kiusata ex-puolisoaan.

Vierailija
15/17 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole temperamenttinen vaan puhtaasti yököttävä kusipää, joka käyttää henkistä väkivaltaa häpeilemättä. Lähde, edes tilanteeseen syyttömän lapsen vuoksi.

Miehellä ei ole olleenkaan itseluottamusta. Eikä itsetuntoa.  Hän projisoi omat puutteensa ja pelkonsa puolosoonsa.

Terapian kautta miehesikin voisi saada itsetuntonsa kuntoon.  Suosittelen. 

Vierailija
16/17 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ole temperamenttinen, hän on vain ilkeä. Lakkaa ymmärtämästä ja kerää itsearvostuksesi jostain. 

Vierailija
17/17 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Ky FI tai

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän