Anttilan verkkokaupan ongelmat
Onko muilla ollut ongelmia Anttilan verkkokaupan laskutuksen kanssa?
Minulta yritetään nyt periä tuotteen hintaa kahteen kertaan. Yritän selvitellä asiaa sähköpostitse, mutta siellä ei ilmeisesti lueta kuin puolikas sähköposti kerrallaan, ohittavat osan kysymyksistä ihan täysin.
Kommentit (33)
Jaahas, muillakin siis ongelmia! Olen kolme viikkoa koittanut saada asiakaspalveluun yhteyttä, ja tänä aamuna yhteen postiini vastattiin (olin soitellut ja laitellut kymmenen meiliä). Täysin järkyttävää "asiakaspalvelua"! Heillä ei ilmeisesti toimi järjestelmät lainkaan, eikä tuotteita ja asiakkaita seurata ollenkaan. En enää koskaan osta mitään heiltä, tollaset firmat saakin kaatua.
Mulla ei juuri minkään tilaus onnistu kirjautuneena. Olen tilannut paljon tuotteita Anttilasta vuosien aikana. Veikkausin jotain 2000 euroa vuodessa. Nyt kun viimeiset tilaukset olen tehnyt niin täytyy tehdä kirjautumatta sivustolle. Kirjautuneena sivusto herjaa vain ettei tuotteita ole. Sitten kun tilaa samat ilman kirjautumista niin ne hyppää ostoskoriin. Viestiä laitoin ajat sitten asiakaspalveluun ettei sivustonne toimia ja en saa laitettu tuotteita ostoskoriin, mutta ei ne lue niitä palautteita kunnolla eikä halunneet kysellä tarkemmin mikä ei toimi.
Anttilan työntekijät: Missä mättää?
Laskutuksessa ei ole ollut ongelmia mutta tuotteiden ostamisessa on.
Päätän, että ostan tuon, no ei ole, vaikka tuote pysyy ostettavissa sivuilla monta viikkoa.
Tätä on käynyt niin monta kertaa, että pitäkööt tunkkinsa.
Minä sain rahani pois. Kaksi ja puoli kuukautta, lukuisia meilejä ja yksi soitto. Huokaus.
t. Entinen asiakas
vaikuttaa siltä, että yhtiön järjestelmissä on vakavia ongelmia. luulisi että yhtiön itsensäkään kannalta tuo olisi hyvä juttu. epäselvien tilausten selvittely sitoo asiakaspalvelua, joka on pois muusta toiminnasta ja jos ihmiset eivät pysty tilaamaan tuotteita, niin se on pois myynnistä. kannattaisi hankkia joku paremopi järjestelmä, vaikka sellainen maksaakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen odotellut 3kk rahojeni takaisin saamista. En ikinä enää maksa etukäteen sellaista tuotetta, jonka joutuu ehkä palauttamaan. Laskutus ei vastaa s-postiin ollenkaan.
ETTEKÖ TE SIELLÄ JOSSAIN IKINÄ OPI?
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ollut pettynyt Anttilan verkkokauppaan. Olen vuosia sieltä tilannut tuotteita ongelmitta tuhansilla euroilla, mutta nyt tökkii. Tilasin helmikuussa viimeksi ja sain tekstiviestiin ilmoituksen, että tuotteet haettavissa Lappeenrannan Anttilasta. En todellakaan sinne ole tuotteita tilannut ja asunkin monen sadan kilometrin päässä. Soitin asiakaspalveluun ja vänkkäsivät vain, että olet sinä tuon toimituspaikan valinnut. Sanoin, etten pakettia hae ja tiedustelin mitä teen tulevalle laskulle. Sain kehoituksen jättää laskun maksamatta. Viime viikolla tuli sitten maksukehoitus ja laitoin sähköpostia asiasta. Siihen ei ole vastausta tullut.
Asiakaspalvelu sitten sanoi myös, että tee tilaus uudestaan. Yritinkin tehdä, mutta toimitustavaksi ei antanut valita kuin 40 euron kotiinkuljetuksen. Siitäkin laitoin sähköpostia, jossa selvästi kirjoitin, että tuotteissa on vain vaatteita ja silti vaihtoehtona vain kotiinkuljetus 40 euroa. Asiakaspalvelu e
MIKSI? Miksi te tilailette verkkokaupoista, ei niistä saa ku ongelmia. Menkää kauppaan sovittamaan, sen jälkeen maksu kassalle ja homma bueno!
Vierailija kirjoitti:
Minullekin lähetettiin karhukirje tuotteesta, jota en ole ostanut. Otin heti yhteyttä asiakaspalveluun, josta vastattiin kolmen päivän jälkeen että siirtävät viestini laskutusosastolle. Sieltä vastattiin sitten viikon jälkeen tosiaan sähköpostiviestini ensimmäiseen puolikkaaseen, loppupuolisko oltiin jätetty lukematta.
Odottelen nyt viikon verran vastausta tänään lähettämääni viestiin, sitten siirrän asian suoraan kuluttaja-asiamiehelle.
Ei saa kirjoittaa: miehelle, se on henkilö...no, tää nyt on ihan vaan joke!
No et ole kierteessä,etkä joudu maksamaan tuplana. Jos sinulla on tositteet, että olet maksanut laskun vaikkakin hieman myöhässä, pyydät keskeytämään toimenpiteet (perinnän) kirjallisesti. PerintäyhtiEI VOI lopettaa, jos ei toimeksiantaja eli Anttila sitä vahvista. Suoittelen pommitamaan anttilaa asiassa. Kuinka tulee käymään, sahdä, verkkokaupan toiminta näyttää palautteiden perustell olevan todella surkeata. Jos rahojen palautuksessa kestää kohtuuttoman kauan, voi lla yhtedessä kuluttajaviranomaiseen. Ja muutenkin tietysti,jos verkkokaupan toiminnanssa on paljon ongelmia.