Kehtaanko pyytää mieheltä että maksaisi enemmän vuokrasta?
Mies on töissä minä työmarkkinatuella, joka tietysti on toivottavasti väliaikaista, mutta onko reilua pyytää että mies maksaisi edes hieman suurempaa osuutta vuokrasta, siihen asti että pääsen toihin? nyt maksamme yhtä paljon ja rahani eivät riitä mihinkään.
Kommentit (9)
On erittäin reilua. Sanot että et kykene maksamaan. Menot sen mukaan mitä kumpikin pystyy.
Sopiihan tuollainen järjestely. Laitat muistiin vaan kuinka paljon olet maksanut enemmän kuin miehesi ja maksat sitten puolestasi enemmän vuokraa kun saat töitä.
Ehkä, mutta seksiä täytyy sitten saada enemmän ja ilman pyytämistäkin
Se olisi reilua puolin ja toisin .
Lapsia teillä ei ilmeisesti vielä ole ? Taidatte olla nuoria alle 30vuotiaita ja pääkaupunkiseudulla asutte tietenkin?
Reilu jako esim 700e/kk vuokra nainen tt:llä maksaa 200e ja mies töissä maksaa 500e
Mutta jokainen pari selvittäköön itse summat.
Riippuu niin pariskunnasta, suhteen 'tasosta' ja muista osatekijöistä. Kunhan molemmat kantavat vain tavalla tai toisella kortensa kekoon talouden pyörittämisessä - oli se sitten rahallisesti tai vaikkapa arjen askareiden hoitamisessa.
Toki, mulle kävisi ja pitää vain sopia teidän tuo juttu. Yhdessä sitä suhteessa ollaan ja jos ja kun tilanne muuttuu, niin sovitaan asiat reilusti.
Nykyaikana tuntuu muutenkin olevan niin epävarmaa kaikki, että mistä sitä enää tietää vaikka olisi huomenna työtön. Joskus ennenvanhaan sitä oltiin samassa duunissa kehdosta hautaan, nyt on meno sellaista että opiskellaan vähintään 5ammattia ja kaikki on epävarmaa, itsellä 3 ammattia opiskeltu, ikää ei edes 40v.
Ehdota että vuokra jaetaan tulen mukaan % osuudella.
4ever alone kirjoitti:
Lompakkoloinen.
Siis se mieskö?
Lompakkoloinen.