Nyt aloitetaan KIUSATUN PUOLUSTUSKETJU- kerro miten sinua NYT kiusataan!
Eli tämä on homman nimi: jos sinua kiusataan juuri nyt niin kerro tähän katsomme mitä voimme tehdä. Perustetaan Suomen kattava verkosto ja mennään paikalle tueksi, vaikka, kutsutaan kiusattu kylään ja autetaan?
Kommentit (10)
Olen kauppakiusattu!
Kassahenkilö lyö aina "seuraava kassa olkaa hyvä" -lätkän aina eteeni.
Tuletteko tänne paikalliseen S-marketiin puolustamaan minua?
Ei lasketa leikkiä vakavasta asiasta. Sekin on kiusaamista. 1. ja 2. kiusasivat pilaamalla tätä ketjua.
Koulussa ottavat mahdollisimman noloja kuvia ja laittavat lupaa kysymättä nettiin.
Kiusaan sinua Henna isolla hepilläni
T: Karvainen sonni
Olen 14-vuotias yläkoululainen. Vähän aikaa sitten minulla oli juttua yhden mukavan pojan kanssa, jonka kanssa tunsin itseni viehättäväksi ja vapaaksi. Vietimme aikaa yhdessä ja luotin tähän poikaan. Minulla on ollut lapsuudessani paljon vastoinkäymisiä mm. fyysinen vakava sairaus ja vuosien terapiakausi, joista myös avauduin tälle kivalle pojalle. Luulin, että hän oli yhtä ihastunut minuun kuin minä häneen.
Luokallani oli kuitenkin myös toinen ihana poika, jonka kanssa olin hyvä ystävä. Poika vietti kanssani aikaa kaverina ja pyysi kanssaan elokuviin. Kaveripoikani tunnusti pian tykkäävänsä minusta. Halatessamme koulun käytävällä hän pussasi minua.
Tiedän, että tein tyhmästi hengaillasseni kahden pojan kanssa yhtä aikaa. Minä en kuitenkaan halunnut mitään erityisempää kaveripoikani kanssa, olin ihastunut säätööni ja rakastin tätä poikaa. Sitä paitsi emme edes seurustelleet.
Säätöni kuitenkin raivostui ja alkoi inhota minua. Hän on alkanut kertoa hänelle uskomiani salaisuuksia eteenpäin, niitä arkojakin, ja on kertonut monille kavereilleen vähän intiimimmistäkin jutuista mitä teimme (ei seksiä). En tiedä kuinka moni niistä asioista jo tietää. Ex-säätöni kaverit jo nauravat minulle.
Tyhmät työkaverini kiusaavat minua tyhmillä kysymyksillään... Miten joku KEHTAA kysellä tyhmiä?
Keksivät vain lisää tapoja kiusata, jos niitä täällä kerromme, joten ei kannata avautua.
Naiset ei anna minulle pimppiä, koska olen kiltti mies, enkä jännämies.