Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiusklipseistä.

Vierailija
30.03.2016 |

vahingoittaako ne omia hiuksia? Kyseleekö ihmiset useinkin, että onko klipsit hiuksissa? Näkyykö ne? Voiko niitä pitää "vanhempi" nainen joka kohta jo 40v.?

Haluaisin siis pitkät hiukset mutta omani ovat ohuempaa paksuutta ja ei vielä edes tarpeeksi pitkät. Olen youtubesta katsellut ja ihania kampauksia saa pidennyksillä. MUtta huomaako ihmiset ne useinkin? En halua että koko ajan ihmetellään hiuksiani. Entä jaksaako niitä pitää koko päivän päässä esim. töissä vai onko vain erikoistapauksiin kuten juhliin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kaljuja läikkiä klipseistä. Vaihdoin teippipidennyksiin ja ongelma poistui. 

Klipsit eivät näy, jos ovat saman väriset kuin oma hius. Lisäksi hiukset kannattaa kihartaa tai pitää kiinni, sillä suorissa hiuksissa näkyy helposti se raja, mihin oma hius loppuu ja vain pidennys jatkuu. Tuulisella säällä kannattaa käyttää hiuslakkaa, jotta tuuli ei tee pyörteitä ja klipsit näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli kaljuja läikkiä klipseistä. Vaihdoin teippipidennyksiin ja ongelma poistui. 

Klipsit eivät näy, jos ovat saman väriset kuin oma hius. Lisäksi hiukset kannattaa kihartaa tai pitää kiinni, sillä suorissa hiuksissa näkyy helposti se raja, mihin oma hius loppuu ja vain pidennys jatkuu. Tuulisella säällä kannattaa käyttää hiuslakkaa, jotta tuuli ei tee pyörteitä ja klipsit näy.

Hui, nyt en tiedäkään uskaltaako klipsejä tilata. En halua kaljuja läikkiä. Tosin omat hiukset on ohuet/normaalipaksuiset ja kampaukset ei näytä niissä kivoilta. Tarvisin jotain tuuhennosta/pidennystä. Nuo teippipidennykset on omalle kukkarolle liian kalliit ja vaivalloiset...

ap

Vierailija
4/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui, nyt en tiedäkään uskaltaako klipsejä tilata. En halua kaljuja läikkiä. Tosin omat hiukset on ohuet/normaalipaksuiset ja kampaukset ei näytä niissä kivoilta. Tarvisin jotain tuuhennosta/pidennystä. Nuo teippipidennykset on omalle kukkarolle liian kalliit ja vaivalloiset...

ap

Teipit eivät ole vaivalloiset, mitä nyt parin kuukauden välein pitää istua kaksi tuntia kampaajan tuolissa. Kalliita toki ovat, mulla menee n. 1500 e/vuosi pidennyksiin.

Moni käyttää klipsejä päivittäin ilman ongelmia, osa saa kaljuja laikkuja kuten itse sain, mutta mulla onkin todella hento hiuslaatu. Jos hiuksia alkaa lähteä, niin markkinoilla on myös Halo-hiustenpidennys, jossa hiukset on kiinnitetty siimamaiseen pantaan.

http://stylenet.com/files/12893/408469-HaloInAction2CF.png

Vierailija
5/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa selvää tuosta halo-hiustenpidennyksestä. Miten paljon nuo teipit alussa maksaa?

ap

Vierailija
6/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt kaupan jonossa naisten päässä teipit ja klipsit. Lisäksi useilla irtohius näyttää muoviselta.

Vierailija
7/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, vielä kokemuksia?

ap

Vierailija
8/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole klipseistä mitään pahaa sanottavaa, omat hiukseni ovat tosin paksut joten en tiedä vaikuttaako se siihen etten ole kaljuuntunut.

Mutta tietenkään ei kannata käyttää niitä joka päivä, että on niitä lepopäiviäkin välissä

Vierailija
9/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet suoratukkainen, ne ln nimenomaan helppo kliipata päähän, sillä omat hiukset ns. Hukkuu sekaan, suoristusraudalla kannattaa viimeistellä kylläkin

Vierailija
10/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää ottaa selvää tuosta halo-hiustenpidennyksestä. Miten paljon nuo teipit alussa maksaa?

ap

Älä hanki mitään pidennyksiä, mitkä pitää liimata omaan tukkaan, joudut sitten huollattamaan kampaajalla, mikä on perhanan kallista ellei sinulla itselläsi riitä mielenkiinto alkaa räpläämään niiden kanssa. Hanki ehdottomasti klipsit, niitäkin saa aitohius setteinä ja voi suoristaa sekä kihartaa, eikä oma hius kärsi siitä!

Vierailija
11/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että ton ikäisellä naisella on muutakin mielessä kuin jotkut hiustenpidennykset.

Vierailija
12/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tääl

Vierailija
13/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ap täällä....

Vierailija
14/14 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suorat ja pitkät hiukset. Ei oo mitään moittimista klipseistä eikä oo erottunut omista hiuksista :) ebaysta saa halvalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi