"Teistä ei ole kuulunut aikoihin"
Tiedättekö tyypin? Syyllistävästi huomautetaan, että ette ole pitäneet pitkään aikaan yhteyttä. Miten yksinkertainen pitää ihmisen olla tajutakseen, että on hän on silloin ihan yhtä huonosti pitänyt yhteyttä? Ihan kun ne viestimet toimisivat vain yhteen suuntaan.
Mitä tällaiseen pitäisi vastata?
Tai te, jolla on tällainen tapa moittia muita huonosta yhteydenpidosta, niin mikä on tarkoitus?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Itse inhoan tätä tapaa, enkä koskaan siksi käytä sitä. Tunnen oloni erittäin kiusaantuneeksi jos joku alkaa tämän syyllistämisen siitä, ettei olla nähty ihan kuin se olisi minun syytäni. Sillä hetkellä haluaisin kiemurrella tieheni ja ihmettelen miksi järjestelin itseni tapaamisiin kyseisen henkilön kanssa.
Olen miettinyt, että johtuuko kyseinen tapa jotenkin sosiaalisesta kömpelyydestä vaiko mistä. Yleensähän tapaamisista pitäisi tulla iloinen tunne, mutta tuollainen syyllistävä tapa lähinnä saa toivomaan, ettei olisi tavattukaan.
Itse inhoan tätä tapaa, enkä koskaan siksi käytä sitä. Tunnen oloni erittäin kiusaantuneeksi jos joku alkaa tämän syyllistämisen siitä, ettei olla nähty ihan kuin se olisi minun syytäni. Sillä hetkellä haluaisin kiemurrella tieheni ja ihmettelen miksi järjestelin itseni tapaamisiin kyseisen henkilön kanssa.