Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vitamiineja yms. syöt purkista

Vierailija
30.03.2016 |

Onko ollut huomattavaa vaikutusta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö purkkiruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omega 3, seleeni, monivitamiini, d-vitamiini. Kalkkia.

Vierailija
4/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkki,c-vitamiini,maitohappobakteerit,omega3 ja mangnesiumsitraatti

Kyllä on.Iho ja hiukset voi paremmin+vastustuskyky parempi

Vierailija
5/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multivitamiineja, glukosamiinia ja kondroitiinisulfaattia.

Vierailija
6/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja piti sanoa, että ero on huomattava. Ilman noita en kävelisi kivutta.

Vierailija
7/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä vetää tommosia purkista kun saman saisi ruoasta jonka itse valmistaa. MItä ihmeen syömistä se on että temmotaan nappia naamaan?

Vierailija
8/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. jossain oli vähän aikaa sitten tutkimus että purkkivitamiineista ei ole mitään hyötyä.

Vierailija
9/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

D, 2000 IU/vrk.

EPA:aa kokeiluluontoisesti syksyyn... oli kolesterolit lähdössä karkuteille ja syksyllä uusi mittaus.

Vierailija
10/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetöntä vetää tommosia purkista kun saman saisi ruoasta jonka itse valmistaa. MItä ihmeen syömistä se on että temmotaan nappia naamaan?

Kenelle sinä nyt puhut ja millä asiantuntemuksella?

Vierailija
11/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiinia, hankalampi saada kunnon määrää näin pohjoisessa. Otetaan koko perje ympäri vuoden. Kesällä vähempi kuin talvella.

Vierailija
12/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. jossain oli vähän aikaa sitten tutkimus että purkkivitamiineista ei ole mitään hyötyä.

:D :D :D :D :D

Vierailija
13/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiini talvella, sinkki, magnesium ja B12.

Vierailija
14/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumia ja maitohappobakteereita käytän satunnaisen säännöllisesti. Niistä olen huomannut olevan hyötyä, muut oletan saavani ruuasta ihan normaalisti.

Vierailija
15/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun kuule ihan kaikille normaaleille ja henkisesti terveille ja rationaalisille ihmisillä, jotka syövät monipuolisesti ja valmistavat itse ateriansa päivittäin. Sinä ilmeisesti et kuulu tähän ryhmään. Hus!

Vierailija
16/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

D vitamiini, sinkki, b-vitamiinit (sisältää kaikki), msm-jauhe ja sugar bear hair vitamiinit jotka sisältää kaiken maailman vitamiineja+biotiinia

Vierailija
17/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhun kuule ihan kaikille normaaleille ja henkisesti terveille ja rationaalisille ihmisillä, jotka syövät monipuolisesti ja valmistavat itse ateriansa päivittäin. Sinä ilmeisesti et kuulu tähän ryhmään. Hus!

No. Minä esimerkiksi syön noita juttuja ihan erikoislääkärin määräyksestä alkavaan nivelrikkoon. Vaikka glukosamiini ja kondroitiinisulfaatti ovat ihmisen luontaisia ruston ja luuston ainesosia, niitä ei kaikilla erity tarpeeksi ja niiden syöminen lykkää tarvetta lonkkaleikkaukseen. Niitä ei saa ravinnosta syömällä.

Minulla ne ovat todella tärkeitä, vievät kivun ja mahdollistavat normaalin elämän.

Joten mitä se olikaan se sinun "asiantuntemuksesi", jolla kehtaat tulla soittamaan poskeasi tänne?

Vierailija
18/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monivitamiini Multivita Plus, yksi tabletti päivässä. Hyödyistä en ole varma, mutta ei siitä taatusti haittaakaan ole.

Vierailija
19/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monivitamiini, d-vitamiini (100-200 mcg / pvä), biotiini ja tällä hetkellä olen myös rautakuurilla.

Hiukset voivat paremmin ja rautakuurilla olen huomannut olevani vähän energisempi.

Tosin aloitin tämän lisäravinteiden käytön aikaan myös monipuolisemman ruokavalion, joten en tiedä, ovatko edellä mainitut positiiviset muutokset lisäravinteista vai ruoasta johtuvia.

Vierailija
20/28 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Minä esimerkiksi syön noita juttuja ihan erikoislääkärin määräyksestä alkavaan nivelrikkoon. Vaikka glukosamiini ja kondroitiinisulfaatti ovat ihmisen luontaisia ruston ja luuston ainesosia, niitä ei kaikilla erity tarpeeksi ja niiden syöminen lykkää tarvetta lonkkaleikkaukseen. Niitä ei saa ravinnosta syömällä.

Minulla ne ovat todella tärkeitä, vievät kivun ja mahdollistavat normaalin elämän.

Joten mitä se olikaan se sinun "asiantuntemuksesi", jolla kehtaat tulla soittamaan poskeasi tänne?

Liittyykä tuo nivelrikko liikkumattomuuteen vai vanhuuteen? Jostainhan se on aiheutunut. Korjaa aiheuttaja ja lopeta pillerinpyörittely. Anaaliseksi rentouttaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi