Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermot menee: tapailemani mies ja oma tunne-elämä. Saa neuvoa!

Vierailija
30.03.2016 |

Mies siis on sanonut, että ei halua seurustella. Silti kun mun käytöksestä löytyy jotain muihin miehiin viittaavaa, esim. olen viettänyt aikaa jonkun miehen (kaverin) kanssa, niin kyselee siitä mustasukkaisena. Seksi ja läheisyys on seurustelumaista, ei tunteetonta. Tämän vuoksi en oikein osaa aloittaa juttua kenenkään muun kanssa, se tuntuu pahalta, vaikka en mitenkään halua myöskään varata itseäni tälle. Yritän nähdä muitakin miehiä, mutta ehkä en tarpeeksi aktiivisesti, kun on helppoa kuitenkin mennä tämän yhden luo nauttimaan jo sopivaksi hiottua seksiä.
En tiedä, onko hänellä ollut muita. Itse en kysele, enkä hirveästi kommentoi jos multa kysytään, koska vaikka nyt vahingossa olenkin ollut uskollinen, niin ei ole mitään oikeutta tivata jos ei itse ole halukas sitoutumaan.
Ilmeisesti on ihan selvää, että mies haluaa katsella parempia kumppaneita samalla pitäen mua seuranaan? JSS vaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/6 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehelle pelkkä panopuu ja tyydytkin vielä rooliisi..

Vierailija
4/6 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on samasta ilmiöstä, kun eksäni petti minua työkaverinsa kanssa:ei olisi halunnut erota minusta, mutta ei halunnut jättää sitä toista naistakaan. Tämä on tyypillistä, että haluaa kaiken, eli sinussa on jotain hyvää mistä hän ei halua luopua, mutta ei niin hyvää, että haluaisi sitoutua ja sulkea ovet muualle.

Vierailija
5/6 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo: koveta itsesi ja lakkaa olemasta miehen kanssa. Älä rupea olemaan "varalla" kenenkään elämässä. Aloita surutyö ja pysy päätöksessäsi.

Vierailija
6/6 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mies ainakin käsivarren mitan päässä sydämestäsi, hän kun nyt ei halua sitoutua. Siksi ei sinunkaan pidä. Jos tämä tuntuu sinulle mahdottomalta, sinun pitää tehdä ero. Syyn voit kertoa: että meinaat rakastua, ja et halua rakastua semmoiseen mieheen joka ei halua sitoutua, eli ei halua seurustella.

Mitä tulee miehen "mustasukkaisiin reaktioihin" friends with benefits -suhteessa; ne voi jättää huomiotta. Jos mies ei halua itse sitoutua mutta rupeaa olemaan toisesta mustis, sehän on vaan paskapää mies.

Tosin kun on kipeitä kokemuksia taustalla, ei asiat ole yksioikoisia. Minä en halunnut sitoutua. En ollut mielestäni millään lailla siihen valmis. Mieskään ei oikeastaan halunnut. Mutta sitten asioista puhuttiin ja puhuttiin, tapeltiinkin välillä, kuka haluaa mitä... ja oli pakko miettiä, kummankin, että haluanko minä tätä suhdetta ja tätä ihmistä vai enkö halua.

(Nyt on oltu jo vuosia naimisissa. Mutta tavatessamme kumpikin oli juuri eronnut pitkästä ja vaikeasta suhteesta kivuliaasti.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan