Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita Hedmanien perheonnen hehkutus? Minua kyllä suuresti.

Vierailija
20.02.2006 |

Mies on turhin julkkis ja vaimo ihan bimbo.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te ihan häiriintyneitä? Mikä saa ihmiset noin kateellisiksi? Taitaa oma elämä aika riekaleina jos toisten onnea pitää kadehtia / se ärsyttää.

Laita hei oma elämäsi kuntoon - keskity siihen äläkä roskalehtien lukemiseen.

Vierailija
2/12 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan turhia ihmisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on taatusti vaan ällökulissiavioliitto ilman mitään todellisuutta (vrt ridge ja brooke).

Vierailija
4/12 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

solumuutoksia joista olisi voinut hoitamattomana tulla syöpä. mutta hyvän syväluotaavan jutun siitä lehteen sai annettua.

Vierailija
5/12 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se johtuu, siitä että koen rehellisen ja aidon ihmisen sellaiséksi, joka kertoo sekä ilonsa että surunsa. Nämä puolestaan esiintyvät niin edukseen, ettei se voi olla mahdollista vai voiko joku iolla aina onnellinen? ja nmiksi pitää kertoa se lehdille?

Vierailija
6/12 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on taas katkeroituneet liikenteessä..tuskin ne teidän ongelmat johtuu näistä Hedmaneista, vai..?

MIKSI he eivät saisi olla onnellisia???

JOs joku olisi tullut pyytämään minulta haastattelua lapseni syntymän jälkeen, olisin varmasti hehkuttanut suuresti kuinka onnellinen olen..tai kuinka onnellisia olemme..

Siis ihan vaan voi vertauksen vuoksi..antaisin kyllä samanlaisen haastattelun nytkin:

OLEN ONNELLINEN!!!!!!

Ja haukuthan siitä saisi..surullista.

Vierailija
7/12 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ehkä se johtuu, siitä että koen rehellisen ja aidon ihmisen sellaiséksi, joka kertoo sekä ilonsa että surunsa. Nämä puolestaan esiintyvät niin edukseen, ettei se voi olla mahdollista vai voiko joku iolla aina onnellinen? ja nmiksi pitää kertoa se lehdille?

Vierailija
8/12 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdille saa kertoa vain vastoinkäymisistään. Mitä ikävämpi juttu, sen parempi! Ettei vaan av-mammat koe elämäänsä ikävämmäksi heidän rinnallaan!! voi voi...

Vierailija
9/12 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muuten minusta on outoa, kun ihmiset naistenlehdissä vatvovat elämäntilanteitaan, aivan kuin ne olisivat niin ainutlaatuisia, että niitä kannattaa ihan lehteenkin painaa. Kyllä ne muidenkin lapset tuovat onnea ja muidenkin erot ovat kipeitä, eikä kaikilla silti ole tarvetta saada niitä otsikoihin.

Vierailija
10/12 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sairastaneena ihmettelin ton Annen " äkkiparanemista" ja sitä että usein sen syövän/solumuutosten takana on klamy. Mulla tosin ei, mutta ei vissiin sit Annellakaan... Jari Hedman tosin tunnetusti on pukki.

Vierailija
11/12 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin nimenomaan, että ihmetyttää kun heillä on aina niin ihanaa. Joten se pistää silmään. Tykkään että ihmiset kertovat aidosti asioista. Hedmanit eivät kiinnosta juuri siksi, ettei tiedä onko totta heidän satunsa. Kyllä minusta on ihana lukea onnellisista ihmisistä, mutta hekin yleensä ovat käyneet jotain vaikeaa läpi. En usko, että olisi onnellista elämää ilman vastoinkäymisiä.

Toivottavasti Hedmanien onni on aitoa.

Vierailija:

lehdille saa kertoa vain vastoinkäymisistään. Mitä ikävämpi juttu, sen parempi! Ettei vaan av-mammat koe elämäänsä ikävämmäksi heidän rinnallaan!! voi voi...

Vierailija
12/12 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse sairastaneena ihmettelin ton Annen " äkkiparanemista" ja sitä että usein sen syövän/solumuutosten takana on klamy. Mulla tosin ei, mutta ei vissiin sit Annellakaan... Jari Hedman tosin tunnetusti on pukki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän