Miksi puoliso nykyään niin herkästi menee vieraaseen sänkyyn? Keksitäänkö syitä oikein porukalla?!
Kommentit (6)
koska
-en ole 3kk saanut orkkuja
-vain 2kertaa munaa
-häneltä kyllä olen suihin ottanut muutamat kerrat
-itse mua ei kiinnosta käyä hinkkailemaan
miehellä joku ihme vaihe menossa ettei sexi kiinnosta (stressiä)
minussa ei kumminkaan vikaa niin on sanonut!
haluuuuuuuuuuuuuuuuu miestä!!!!!!!!!!
mutta sit olis kyllä perse olot kun menis vieraisiin :(
nainen 30v 166/57 nätti
sänkyyn? Oletko niitä naiivin sinisilmäisiä " ennen oli kaikki paremmin ja lapsetkin tottelevaisia" -tyyppejä?
En usko, että pettäminen on mitenkään hirveästi lisääntynyt. Siitä on vaan sallitumpaa puhua. Ja kun eroaminen ei ole enää Suuri Häpeä, pettäminen tulee myös paljon useammin ulkopuolisten tietoon. Ennen kärsittiin huonossa suhteessa hammasta purren.
Naimisiin mennään, että saadaan " hyvät bileet" , ja sitten voidaan pettää ja erota puolen vuoden päästä. Lehdet ovat myös täynnä juttuja siitä, kuinka " jännää" ja " eksoottista" on harrastaa seksiä siellä tai täällä esim. naimisissa olevan ihmisen kanssa.
Tuntuu että pettämisestä on ihan viimeisen kymmenen vuoden aikana tullut koko ajan sallitumpaa ja hyväksytympää, sitä pitää vain ymmärtää, pettäminen on luonnollista ja yleistä jne. Lisäksi pettämistä tulee joka suunnalta, jokaisessa elokuvassa, tv-sarjassa, kirjassa ym. petetään, samoin lehdistä saa jatkuvasti lukea miten se ja se julkkis on pettänyt. Suhteista on tullut kertakäyttökamaa.
Pettämisestä on tullut liian helppoa. Ihan kokemuksella voin sanoa. Ei tarvi edes olla mitään suhteessa suuremmin vialla, kun jo petetään. Minä petin siksi, kun sain vieraalta niin paljon huomiota, kehuja jne. Kyllähän se imarteli, vaikka toki tajusin ettei mies olisi mua kehunut ellei olisi halunnut mun housuihin päästä ;) Oma mies vaan ei enää hirveesti jaksa nähdä vaivaa mun eteen, enkä kyllä minäkään oman tutun miehen eteen...
Kaikkein älyttömintä on pettää jos seksiä esim. on ollut vain pari kertaa muutaman kuukauden aikana tms. Luultavasti tilanne muuttuu, tai siitä pitäisi keskustalla, eikä mennä pettämään. Mikähän siinä puhumisessakin on niin vaikeaa?
Joo, ja kyllä muakin tympii kun tuntuu ettei miehen tee mieli seksiä enää juuri koskaan... Tai että seksielämä on alkanut käydä vähän tylsäksi, mutta kun ei oikein riitä energiaa keksiä mitään uutta, kun on kaksi pientä lasta talossa. Joskus olisi ihana saada vierasta miestä, siinä olisi sitä " jännitystä" mukana. Oman äijän kanssa kaikki on jo niin tuttua ja tavallista, eikä mieskään sytytä enää samalla tavalla kuin vielä esim. viisi vuotta sitten. Tai kolme vuotta sitten. Vaikka ulkonäöllisesti ei ole kuin komistunut...
Useimpina aikoina puolisot ovat ummistaneet silmänsä toisen touhuilta. Historiahan kertoo monista suurmiehistä tyyliin: Sai 5 lasta ja 5 äpärää. Tai ' suuren ikäluokan' lapsilla on paljon saksalaisverta vaikka isä ja äiti ovat suomalaisia.. Tai esim kun Egyptin kuninkaallisista vainajista on otettu dna-näytteitä ei kaikki ole olleetkaan sukua kekenään.. jne. Ehkä pitäisi kysyä miksi syrjähyppyjä paheksutaan nykyään?
se vaan tapahtui, kun tilaisuus tarjoutui... en keksi mitään järjellistä selitystä, ehkä sekosin kehuista ja huomiosta... sitä kun ei kotirintamalla tapahtu koskaan... teenpä mitä vaan niin mistään ei kiitosta tule, ei ainakaan sanota mitään...