Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***Ex-Haahut viikko 8***

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sartsu: hieno homma, varmasti mieletön helpotus. Nyt sitten vain nautiskelemaan...

Vinku: melkein vedet tuli silmiin, kun luin viestisi. Kyllä tuollainen vakavan sairauden pelko on varmasti hurja, vaikea edes kuvitella. Onneksi kaikki oli hyvin!

Nyt ei kerkeä muuta, neiti odottaa hammasharja kädessä...

Kiitos onnitelleille, sitä lykkyä tässä varmasti tarvitaan ennen kuin ollaan voiton puolella.

Mukavaa loppuviikkoa!

kuonolainen rv 12+2 (tänään muuten alkoivat housut ahdistaa jotenkin oikein kunnolla...kauppaan siis. Jippiii!)

Vierailija
22/52 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille onnitteluista! =)

Kyllä tätä plussaa on odotettu taas vuosi, joka on tuntunut erittäin pitkältä ja raskaalta.

Sartsulle onnittelut ihanista ultrakuulumisista!!

Oma napa: Tänään virallisesti lähti 6.viikko käyntiin. Se ensimmäinen raskaus meni juuri tällä 6.vkolla kesken ja toka meni 8.vkolla. Kunpa pääsisin noitten viikkojen yli ja näkisin sitten reilu viikon päästä siellä ultrassa Asukin niin voisin rentoutua.

Tänä aamuna huono-olo on vaivannut pikkusen, heti kun nousin niin join kylmää vettä joka auttoi hetkeksi. Sitten söin siinä vähäsen, mutta nyt taas on kyllä heikko-olotila. Suihkussa kun kävin niin yökkäilin vain.. =)

Tästä pitäs lähteä nyt asioillekin ennen kun menee illaksi töihin, sitten olisikin pitkästä aikaa viikonloppu vapaata. =) Huomenna mennään viettään laskiaista yhden pariskunnan kanssa. Ihana rentouttava viikonloppu edessä siis.

Aiottekos te muut viettää viikonloppuna laskiaista?

Iloista päivän jatkoa kaikille!! =)

Kaksonen76 ja Asukki 5+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten jännä,miten pahin pelko helpottaa,kun on päässyt km viikkojen yli.Eka kerralta muistan kuinka ootin sitä 9+5 päivää ihan hulluna ja kun siitä pääsin ohi,niin helpotti.Nyt eilen oli sit taas edellisen km toteamisen viikot ja sattui toi ultrakin samaan päivään.Jotenkin mulla on nyt vaan ihan käsittämättömän helppo olla.Päänsärky,joka vaivas melkein 2 viikkoa,loppui kuin seinään.Vallankin viimeinen viikko oli aika tuskaisa.Mutta nyt yritän nauttia raskaudesta ja odotella rauhallisin mielin että maha alkaa tosissaan kasvaa :)

Sari ja Heppu 13+1

Vierailija
24/52 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on meidänkin pikkuinen jo täysaikainen!! Uskomatonta, että tänne saakka päästiin.

Muakin kiinnostaisi tuo vyöhyketerapia. Olo alkaa olla nimittäin aika tukala jo, alapään luut ja nivuset vihloo ihan tosissaan. Mitään ei oikein jaksa tehdä. Missähän sitä mahtaisi pääkaupunkiseudulla olla?

Onnea hyvistä ultrakuulumisista ainakin Sartsulle! Ja plussauutisista Kaksoselle!

Netelle onnea maanantaille! Ihanaa, jos saat jo nyytin syliisi. Itse en millään malttaisi enää odotella.

Vauvan tavarat alkaa olla jo pikkuhiljaa paikoillaan, vaatteita ja vaippoja on pesty ja sänkyä laitettu kuntoon. Esikoinen (2v7kk) kovasti odottaa vauvaa ja joka päivä siitä puhuu. Toivottavasti tykkää vielä vauvan synnyttyäkin.

Täytyy vissiin mennä välipalalle ja kohta ulos. Ollaankin oltu koko viikko sisällä, kun flunssa iski. Oma olo on vielä tukkoinen, mutta pakko vaan jaksaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Tiitiäinen ja kirppu 37+0

Vierailija
25/52 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lueskella teidän odotuskuulumisia - aika hurahtaa sitten kun on vauva sylissä! Meidänkin poika kohta jo 3 kk, naureskelee suurimman osan aikaa sylissä tai sitterissä - lopun aikaa nukkuu ja syö. Alkaa tuntua nuo odotusviikot ja varsinkin synnytyksen jännitysajat niiiiiin kaukaisilta.

Tiitiäinen: Sä oot jo niin pitkällä, että vyöhyketerapiaa kannattaa kokeilla/varailla. Mä kävin puoltoista viikkoa ennen laskettua aikaa keskiviikko iltapäivästä ja poika tuli maailmaan perjantaiaamuna (siis viikon etuajassa). Mulla oli varattuna " hevikäsittely" päivää ennen la:ta (pelkäsin, että synnytys venyy yli ja menee joulun päälle ; ) ). En sitten tiedä oliko tämä rentouttava kevytkäsittely vai mikä kun sai synnytyksen liikkeelle. Omasta kokemuksesta voin suositella lämpimästi - jos ei käynnistä niin ainakin siitä sai tosi hyvän olon vikojen viikkojen möhköfanttiuteen.

Tässähän on ollutkin pitkä väli ettei oo haahuvauvoja tullut - kohta sitten useampia. Tuolla vauvapalstalla ei enää ehdi niin aktiivinen olla, että päätettiin yrittää kuukausittaista ex-haahujen pinoutumista. Joku siis huhuilee aina alkukuusta ex-haahuvauvajengiä kasaan. Helmikuussakin oli ihanaa lueskella kun vanhimmat vauvelit on jo yli puolivuotta ja nuorin oli emmiksen vauveli.

Vierailija
26/52 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jänniä urheiluhetkiä, päätin tulla piipahtamaan.

Kiva, että masunasu osaa jo nauttia raskaudesta, kaksoselle iloista ja rentouttavaa laskiaisviikonloppua.

tiitiäinen; olipa kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa

Bojo; kiva, että kerkesit tulla välillä morjestamaan meitäkin. Laitoinkin sulle tonne vauvapuolelle kysymyksiä just tosta vyöhyketerapiasta, mutta sainkin vastaukset tossa sun viestissä ja jo ne alkaa tuntumaankin omassa kropassa. Kiva, että teillä vauva-arki sujuu kivasti.

Saas nähä pääseekö viikonlopun aikana synnyttämään. Olo on vähän outo. Kipeitä suppareita tulee välillä, maha ruikulilla, etova olo ja alaselkää jomottaa. Tai sit vaan odotan niin kovasti, että synnytys käynnistys itsestään, että osaan jo kuvitella näitä enteileviä olotiloja, mut nyt jännittämään curkingia ja lätkää.

Iloista viikonloppua koko ex-haahu jengille

T:Nette 37+3

Vierailija
27/52 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma ulkona ja ihmettelen että mitäs sitä tässä koneella vielä istuskelen :)

Sartsulle paljon onnea ihanista ultrakuulumisista!

Ja kaikille joilla synnytys lähestyy tsemppiä ja onnellisia hetkiä nyytin kanssa!

Nyt alko mua sit jännittää, kun maanantai aamuna on mulla se np-ultra edessä ja siihen tietty heti perään neuvolalääkäri. Pitää vähän miettiä et miten järkkäis ne kaikki labrat ja sen ultran jne et ehtis kaikki samalla kertaa :) Mut tämä viikonloppu menee kyllä mulla jännätessä, kun oli sitä tuhruakin viime viikolla.. Maanantaina olen sit viisaampi..

Rentouttavaa viikonloppua- jos se nyt onnistuu sitä suomi-ruotsi jäkismatsia odotellessa/katsellessa. Ai että on jännää ;)

peebee 10+1

Vierailija
28/52 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää taas hiukan nostaa pinkkaa,ettei kadota kokonaan :)Jääkiekkofinaalia odotellaan...Mäkin,joka oon saanut penkkiurheilusta yliannostuksen (kiitos isännän...) ja yleensä vältän kaikkea urheilun seuraamista.Mutta kun noin kutkuttava finaali on,niin pitäähän se katsoa.

Vauvarintamalla ei mitään uutta,nyt jo jalat osuu maahan ultran jälkeen,kaks päivää leijuin ihan pilvissä ;)

Mitäs Netelle kuuluu???Joko saa jännätä uutisia? =)

Sari,pesue ja masuheppu 13+3

Vierailija
29/52 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Vinkulle ja Sartsulle ja kaikille muillekin hyviä uutisia saaneille!!!

Netelle tsemppiä synnytykseen!!!!

Femmis: myös mulla on ultra 13.3. Vieläkö muita???

ON: Torstaina oli neuvola ja siellä kaikki hyvin. Painoa oli tullut 375g viikossa (hui). Johon on saattanut vaikuttaa se että meillä on juhlittu 2 viikkoa lasten synttäreitä, kun kaikka vieraat eivät koskaan pääse samaan aikaan. Hb oli 130 ja syke 130-140. Sokerirasitukseen olisin myös saanut ajan (bmi 25,2), mutta kieltäydyin siitä ja terkkari oli samaa mieltä, että turhaltahan se vaikuttaa. Otin kuitenkin verensokerin mittauslaitteen kotiin, jotta voin silloin tällöin katsoa arvoja jos siltä tuntuu.Eilen jo pari kertaa pistelin ja hyvältä näytti.

Muuten täällä elellään jänniä aikoja. Miehen piti lähteä syksyllä vuoden ulkomaankomennukselle, mutta nyt saikin kuulla, että lähtö on 99% varmuudella 9.5. eli 20 päivää ennen laskettua aikaa. Nyt sitten odotellaan tietoa vielä mustaa valkoisella. Ensimmäinen mahdollisuus tulla Suomeen lomalle olisi joskus heinäkuussa.

Aurinkoista sunnuntaita!!!!

Uba-aba 26+6

Vierailija
30/52 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille ymmärtäväisyydestä :) Eipä oikein muualla kehtais edes kertoa että piti mennä neuvolaan tarkistamaan että vauvalla on kaikki hyvin kun ei 3 tuntiin tuntunut liikkeitä... Kai sitä ois pikkasen pidempään pitänyt vaan sinnitellä, mutta tosiaan, iski ihan hillitön paniikki! En minä muuten, mutta kun nyt viime viikkoina kun masu on niin pinkeä että vauvelia voi ihan tunnustella masunahan alla, olen myös tuntenut pienimmätkin liikkeet. Huolihan siitä tuli kun ei pikkuinen hievahtanutkaan moneen tuntiin.. Ja kun en tiennyt oliko yölläkään liikkunut.. Nyt on taas joka päivä liikkunut ihan aamusta alkaen :)

Sartsulle peukkuja maanantain np-ultraan! Se oli kyllä ainakin mulla tämän odotuksen tähän asti jännittävin päivä. Kamalin, ja sitten myös ihanin :) Kovasti tsemppiä!

Maukuhan jää ihan kohta töistä pois! Hurjaa... Mitäs meinasin puuhailla? Onhan tuo kätevää kun saa tavarat tuttavilta! Itsekin olisin kyllä kelpuuttanut, mutta eipä niitä ollut tarjolla. Ainoat mitä löytyi oli niin iki-iki-vanhoja etten sentään ihan niiiiin vanhoja viitsi ottaa enää käyttöön... Paitsi miehen oma pinnis otettiin :) Ei olla vielä kasattu, mutta näytti ihan kelvolliselta. Patja pitää kuitenkin siihenkin hankkia.

Tänään onkin sitten jännittävä lätkäilta, hui, melkein liian jännittävä! Voi kun tulis se kulta nyt ksiojen viimeisenä päivänä, oishan se kaikin puolin mahtavaa!

joanna rv30+4

Vierailija
31/52 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olin ajatellut kommentoida :)

Tiitiäiselle piti toivottaa onnea täysiaikaisuudesta! Ja tsemppiä viimemetreille :)

Ja Nette jo suunnitteli synnytystä tälle viikonlopulle! Kuinka kävi, oletko vielä kotosalla, vai joko olet synnärillä...?

Ja uba-aban miehen työkomennus, oispa aika hurjaa jollei jopa kurjaa jos miehesi joutuisi lähtemään jo ennen synnytystä ja pääsisi vauvan näkemään vasta kesällä! Hui, vaikea edes kuvitella miten itse pärjäisin ilman miestä viimeiset ajat vauvamahan kanssa, saatika sitten synnytyksessä tai ensimmäisinä viikkoina kotosalla! Mutta esikoistahan minä tässä vasta odotankin.. se vaikuttaa varmaan aika paljon tähän omaan epävarmuuteen!

joanna

Vierailija
32/52 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vietetään iltavuorossa. Peliä täytyy aina silloin tällöin käydä kurkkimassa ;-)

Tänään tuli 15 vk täyteen ja 16 lähtee käyntiin. Vielä olen saanut pidettyä uutisen pimennossa. Harmittaa, että ei voi kertoa. Viimeksi tuli ihmisiltä niin tympeää suhtautumista. Tyyliin; eikö 2 lasta nyt olis riittänyt..tulee niin kalliiksikin. Ihan kun puhuttaisiin auton hankkimisesta. Välillä tämän raskauden ihan unohtaakin, kun pitää salata. Töissä olen nyt vihdoin ja viimein saanut sanottua. Ei voi käsitellä enää kaikkia lääkkeitä.

Täälläkin on mies lähdössä työkomennukselle Ahvenanmaalle huhtikuusta - syyskuuhun. Viikonloput on sentään kotona. Jännätään vaan, että miten toimitaan synnytyksen osuessa viikolle. Minne lapset siis lähinnä ja kuinka nopeasti mies pääsee sieltä kotiin. Saa nähdä miten loppuraskaus sujuu, lapset koirat ja talonhoito ja työssäkäymisen yhdistäminen yksikseen.

Hyvä Suomi 2-0!

täytyy mennä katsomaan taas...!!

Neten " ilmoittautumista" odotellen ;-)

Lauris 15+0

Vierailija
33/52 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, jospa huomenna käynnistys onnistus ja pääsis tutustumaan masuasukkiin ihan silmätysten. Klo 13 menen äitipolille ja sit katotaan miten ruvetaan käynnistelemään. Elättelen toiveita, kun noita kipeitä suppareita on ollut viime päivinä, että jos vaikka selviäis kalvojen puhkaisuilla. Olen ainakin lukenut, että silloin synnytys vois olla nopeakin.

Lapset vietiin jo tänään mummolaan hoitoon, joten saadaan miehen kanssa viettää rauhallinen ilta.

Kaikille turvallista masun kasvatusta ja tulen sit kertoilemaan uutisia, kunhan kotiudutaan

Nette 37+5

Vierailija
34/52 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna, kyllä sitä itse kukin on aina paniikissa, jotta ole ihan rauhassa sinäkin :) Minä silloin yksi ilta tunsin niin selvästi elohiiren kutitusta masussa ja sen jälkeen en niin selviä tuntemuksia ole tuntenutkaan. Mutta masu on kasvanyt, joten kaitpa se pieni siellä kasvaa. Välillä oikein myös repii, taitaa kohtu vain antautua kasvulle.

Uba-uba, vai on sun mies lähdössä työkomennukselle, oliko myös Lauriksen? Miltä tuntuu miehen lähtö? Itsellä menisi kyllä aikaa sulatellessa asiaa, lähinnä vielä, jos mies lähtisi kauas eikä voisi tulla usein kotiin..Mutta kaitpa pakon edessä se olisi pakko vain hyväksyä.

Neten kuulumisia odottelen minäkin...jännää!!

Joannallakin kohta alkaa lomapäivät.

Neronja, kuinkas olet jaksellut?

Taitaa tuo Suomi pelata jotain muuta kuin normaalia omaa peliään. Taidanpa lähteä kävelylle, kun ei hyvältä näytä..

Voikaa hyvin ja joka tapauksessa, päättyi peli kuinka tahansa, on suomella jo 9 mitalia, joten ihan yes!

Terv. wbm 17+4

Vierailija
35/52 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen sekaisin on tuo Suomen peli, huh huh. Yhdeksän mitaliahan Suomella tosiaan jo on, mutta edelleen kyllä keljuttaa se Palanderin menetetty hopea. Että voi olla pienestä kiinni.

Netellä on kyllä jännittävät ajat. Ajatella, jos pääset jo huomenna pikkuisesi tapaamaan kasvoista kasvoihin. Mulla ainakin on kalvojen puhkaisulla saatu kaksi synnytystä hyvin käyntiin ja nopeasti ovat edenneet, mutta kohdunsuu on kyllä jo siinä vaiheessa ollut 5 cm auki, kun kalvot on puhkaistu. Tippaa on tietty laitettu vielä lisäksi. Hyviä synnytyksiä ovat olleet. Viimeisimmässä ei keretty laittaa mitään kipulääkettä (paitsi ilokaasu), mutta synnytys oli niin nopea, ettei kauan tarvinnut kärsiä (kesto 1,5 h, ponnistus 1 min). Toivottavasti käynnistys ja synnytys sujuvat hyvin. Jos sinusta ei huomenna kuulu mitään, niin sitten voidaan päätellä, että vauvanhakumatkalla todellakin olet. Onnea matkaan!!!

Wbm, kiva kuulla, että masusi kasvaa. Kyllä se kertoo pelkästään vain positiivista asioiden etenemisestä.

ON: Ei juuri mitään kerrottavaa. Kai se tuo masu mullakin pikku hiljaa kasvaa, luulisin. Nämä matalavyötäröiset farkut on siitä hämäävät, että ne aina vaan mahtuu jalkaan. Makkaraa alkaa kyllä istuessa pursua tuon vyötärön yli ;-). Tosin paino ei ole noussut kuin 0,5 kg siitä kuin mihin viime syksynä laihdutin.

Tässäpä kai tärkeimmät omista kuulumisista. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

neronja rv12+3

Vierailija
36/52 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mulla menny jotain >OHI>......????? Onko sulla luvassa käynnistys nyt jo?HUI,voi ihanaa varmaan päästä tapaamaan pikku murunen :)

Minun nuorimmaisen kummitäti kirjoitti mulle ihanasti tekstarin mun käynnistysaamuna,että " ikumuistoista kohtaamista masun tällä puolen" se oli minusta niin ihana ajatus.

WBM,ne liikkeet on kyllä tosi hentoisia tossa vaiheessa,et voi oikeesti mennä pitkään ennen ku huomaa uudelleen.ja sulla on ensisynnyttäjäksi viikkoja niin " vähän" ettei kannata huolestuu ainakaan.Varmaan ihanaa tuo masun kasvattelu :)

Omassa navassa ei tunnu tapahtuvan mitään.En huomaa läskin alta mahan kasvua,liikkeitähän ei viel voiskaan tuntua,ja paha olokin tuntuu ajoittain olevan tipotiessään,niin että tuntuu kuin ei mitään raskaan oliskaan.Sanomattakin selvää että epäilykset taas nostelee päätään...No,neuvolankin siirsin viikolla eteenpäin ja ultraan 2viikkoa.Onneks on hiihtoloma ensi viikolla ja luvassa edes pieni mummola reissu,pääsee pois näistä omista nurkista.

Femmis 10+6

Vierailija
37/52 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas aikaa vierähtänyt siitä, kun viimeksi kirjoittelin, joten olen hiukan ulalla siitä, mitä pinossamme on viime päivien aikana tapahtunut. Siispä yhteistoivotukset kaikille näin alkuun: onnea ja menestystä kaikille alkuvaiheen raskauksien kanssa pähkäileville ja jännittäville! Pidän peukkuja jokaikiselle teistä! Tsemppiä vähän pidemmälle ehtineille ja jo synnytystä odottaville!

Itselläni taitaa viiikkoja olla nyt 35 eli loppuhuipennus alkaa olla lähellä. Huomenna alkaa virallinen äitiysloma, kotona olen ollut kuitenkin jo eilisestä lähtien " talvilomalla" . Viimeiset työpäivät viime viikolla olivat todella raskaan tuntuiset, ja siltä vaikutti, että yhtään enempää en olisi töissä jaksanut käydä tämän mahani kanssa. Esikoisen kanssa en muista tällaista kokeneeni. Onni kuitenkin, että sain tehdä töitä loppuun asti... olen niin huono odottamaan mitään, että näissäkin jäljellä olevissa raskausviikoissa on kestämistä. Kiireinen työtahti on antanut muuta ajateltavaa ihan sopivasti!

Nyt kuitenkin hyvää tätä viikkoa kaikille kanssasisarille!

Vierailija
38/52 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sartsu: meilläkin sano terkka neuvolassa, et meidän laitteilla on myöhäisimmillään saanut kuulumaan vasta viikolla 14.. Toivotaan että kaikki on hyvin ylihuomenna (?) ja saat huokaista!

Nette: mulla käynnistettiin eka synnytys (kun oli lapsivedessä hieman kakkaa) ja olihan se aika kokemus, varsinkin kun ei hollannissa kipulääkkeitä synnytyksessä annettu! Mutta positiivistä siinä oli, että tipan laittamisesta 4h päästä oli poika sylissä ja silloinhan se kaikki tosiaankin unohtuu :) Tsemppiä kovasti ja ihania ensimmäisiä hetkiä pikku nyytin kanssa!

Wilkuna: hyvää äippälomaa!

Ulriina: tsemppiä sen pahan olon kaa!!!!

Femmis: onnittelut ihanista ultrakuulumisista pe ja 10:stä viikosta!!

WBM: ihana kun olet jo liikkeet tuntenut, odotan sitä itse kovasti!

Ja kaikille muillekin hyvää vointia ja paksua oloa :)

Mulla ei oo ollu nyt tuhruja (*koputtaa pöytään*), viime viikolla sen 3 kertaa aamulla, joten jospa se oli vain sitä kuukautiskierto juttua.. Mulla on seuraava ultra jo ens maanantaina ja heti perään lääkäri (eipä sit ahista jos ei kuulu sydänäänet, kun jos ultrassa ollut kaikki ok), joten sit on taas viisaampi- olisin halunnut sen myöhemmäks, mutta toi hiihtoloma saa kaikki lääkäritkin sit lomalle sitä seuraavalla viikolla..

Etova olo jatkuu iltapäivisin ja väsymys myös, mut hyvä niin.. Töissä onneks hiukan rauhottu viime perjantain jälkeen (oli vanhojen tanssit järkättävänä..), tosin vielä pitää tää viikko hiihdellä, mikä ei tunnu oikein parhaalta masussa.. Onneks on se hiihtoloma parin viikon päästä.

Oikein mukavaa viikkoa, toivottelee

peebee rv 9+4

Vierailija
39/52 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Aapeli viitsii sit jossain vaiheessa kopsata ton esittelypinon, kun omat tietsikka taidot ei siihen riitä. Ei kai se haittaa vaikka se tällä viikolla on jossain viestien välissä?

Uusinuppu; Tuo sun tuhruttelu kertomuksesi oli kun suoraan jostain kauhuleffasta ja hetken jo luulin, että asiat on huonosti, mutta onneksi sikiö ja syke löytyi ja sait/saatiin huokaista helpotuksesta.

joanna; sullakin on kohta jo 30 rv täynnä, vau, niin se aika vaan rientää nopeaa. Eikö ookkin tytöille aivan ihania vaatteita? Itsekkin oisin varmaan sortunut ostelemaan vauvalle vaatteita paljon enemmän jos ois sanottu, että tyttö ois tulossa.

visakoivu; Oletko menossa alkuraskauden ultraan, vai oletko käynyt jo? Ajattelin, että se vois helpottaa tuota epätietoisuutta ainakin hetkeksi? Lähettelen sinun pienokaisellesi paljon suojelusenkeleitä ja voimia sinulle selvitä alkuraskauden piinallisista hetkistä

sartsu; täällä jo jännittyneenä odotellaan lääkärikuulumisia peukut pystyssä, että sydänäänet ois kuuluneet.

Vinku; toivottavasti torstai tuo sinulle myös iloisia kuulumisia. Varmaan tosi piinallista odotella vastauksia

Omassa (.) tai paremminkin alaselässä on ollut muutamana päivänä särkyä, varmaan vauva laskehtii lähtökuoppaan. Just tossa ajattelin, että tämä on viimeinen ex-haahupinkka mihin saan kirjoitella odottajana, jos synnytys päätetään käynnistää viikon päästä maanantaina. Toisaalta haikeaa, kun tietää, että tämä kolmas tulee olemaan meidän viimeinen lapsemme ja nyt olisi edessä elämäni viimeinen viikko raskaana, mutta täytyy olla tosi tyytyväinen, että ollaan näin pitkällä ja kaikki on sujunut suht hyvin. Keskiviikkona sit selviää, että mitä lääkäri päättää synnytyksen suhteen. Toisaalta käynnistys pelottaa, kun kumpaakaan aikaisempaa raskautta ei ole tarvinnut käynnistää, mutta eipähän tartteis sit miettiä, että koska ois oikea aika lähteä synnyttämään.

Kaikille hyvää alkanutta viikkoa ja hiihtolomalaisille hauskaa lomaa ja aurinkoisia kelejä toivottelee

Nette 36+6

Vierailija
40/52 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=6959cd][size=4]¤¤EX-HAAHUILIJAT¤¤ [/size][/color]

[color=darkviolet]Ex-haahuilijat on aiemmin keskenmenon kokeneiden odottajien oma ryhmä[/color]

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color]

[color=6959cd]Ex-haahuilijat lasketun ajan mukaisessa järjestyksessä[/color]

[b][color=darkviolet]Tammikuu 2006[/color][/b]

[b][color=darkviolet]Maaliskuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]miusumausu: [/b][/color] Minä 25v, mies 28v. Km 3/05. [color=red] LA 11.3[/color]

[b][color=violet]Nette: [/b][/color] Minä -72, mies -71, lapset -00 ja -02. Km 3/05. [color=red] LA 14.3[/color]

[b][color=violet]tiitiäinen05: [/b][/color] Minä 26v, mies 29v, esikoinen 7/03. Km rv 16 5/05. Espoossa asustellaan. [color=red]LA 17.3.[/color]

[b][color=violet]n.1979: [/b][/color] Km -97, sen jälkeen 2 lasta. [color=red] LA 19.3 [/color]

[b][color=violet].kati.:[/b][/color] Minä 31v, mies 35v, esikoinen 6/03. Km 10/04 ja 4/05. [color=red] LA 25.3 [/color]

[b][color=violet]Melike77: [/b][/color] Minä -77, mies -73. Espoossa asutaan. Km 9/04 ja 1/05. Esikoinen tulossa, [color=red] LA 27.3. [/color]

[b][color=violet]Wilkuna-72: [/b][/color] Minä 33v, mies 32v, poika 2v3kk. Km 2/05 ja 5/05. [color=red]LA 29.3[/color]

[b][color=violet]Viiru74: [/b][/color] Minä 31v, mies 35v. Poika -03, Uudeltamaalta. [color=red] LA 30.3[/color]

[b][color=darkviolet]Huhtikuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]jaipur: [/b][/color] Minä -74, mies -74. Km 4/05. Esikoisen [color=red] LA 10.4 tai 14.4 [/color]

[b][color=violet]riax: [/b][/color] Minä -77, mies -72, tyttö 4/03. Km 10/04, 2/05 (kohdun ulkoiset) ja 5/05. [color=red] LA 21.4.[/color]

[b][color=violet]ranki: [/b][/color] Km -04. [color=red]LA 24.4[/color]

[b][color=darkviolet]Toukokuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Petjuska: [/b][/color] Molemmat 30+, lapsia on, 7 km:a alta vuodessa. [color=red] LA toukokuun puolella[/color]

[b][color=violet]joanna04: [/b][/color] Minä -75, mies -74. Km 10/04 ja 7/05. Esikoisen [color=red] LA 3.5.[/color]

[b][color=violet]Miikuko: [/b][/color] [color=red]LA 4.5. [/color]

[b][color=violet]Bisquit: [/b][/color] Tyttö 2/03. Km 3/05 ja 6/05. [color=red]LA 12.5[/color]

[b][color=violet]Minttuli79: [/b][/color] Minä 26v, mies 31v. Km 7/05. [color=red] LA 17.5. [/color]

[b][color=violet]Mauku75: [/b][/color] Minä -75, mies -69. Km 10/04. [color=red] LA 26.5 [/color]

[b][color=violet]Fiona80: [/b][/color] Lapsi 11/04. Km 4/01 ja 12/03. [color=red]LA 29.5[/color]

[b][color=violet]uba-aba: [/b][/color] Minä 24, mies 26. Poika 00, tyttö 02, tuulimuna rv 11+ 12/04 ja km rv 21+5 05/05 . [color=red]LA 29.5.[/color]

[b][color=darkviolet]Kesäkuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Toive06: [/b][/color] Tyttö 2v., Km rv 6+ [color=red] LA 9.6. [/color]

[b][color=violet]Aloevera1: [/b][/color] minä -79 ja mies -72, esikoinen 06/04, km 12/04, km 04/05, km 08/04. [color=red]LA ??.6.[/color]

[b][color=violet]Aapeli_77: [/b][/color] Minä -77, mies -66, km rv9+ 07/05. [color=red] LA 16.6. [/color]

[b][color=violet]Lytte77 [/b][/color] Minä 28v., mies 30 v., tyttö 11/02, kaksosten km 11/01 vko 14+, tuulimuna 06/01 vko 9+ sekä alkurask. km 1/03 [color=red]LA 17.6.[/color]

[b][color=violet]Kengu76: [/b][/color] minä 29, mies 29, tyttö 05/04, km 04/05 rv 8+4 ja 07/05 rv 6+?. [color=red]LA 21.6.[/color]

[b][color=violet]kuutar-74: [/b][/color] minä- 74, mies -65, esikoinen 030203 tyttö, km 05/05 spontaani rv 6+5. [color=red] LA 24.6. [/color]

[b][color=darkviolet]Heinäkuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Ninni-78: [/b][/color] [color=red]LA 1.7.[/color]

[b][color=violet]Vinku75: [/b][/color] Km 08/05. [color=red] LA 2.7. [/color]

[b][color=violet]Hope74: [/b][/color] minä -74, mies -73, lapset 11/98 sekä 11/01, 4 keskenmenoa [color=red] LA 30.7 [/color]

[b][color=darkviolet]Elokuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Wannabemami: [/b][/color] [color=red]LA 2.8.2006[/color]

[b][color=violet]Lauris: [/b][/color] minä -77 ja mies -72 synt. Lapset, tyttö 9/-01 ja poika 6/-03, kaksi koiraa ja hevonen. Km 9/03 rv 9+3 ja 8/05 rv 12+3.Asumme Turun seudulla. [color=red] LA 20.8.2006 [/color]

[b][color=violet]Kerttukasperi: [/b][/color] Olen vm-72, mies vm-75, ja esikoinen syntyi 11/03. Km 8/05 rv9+4.[color=red] LA 22.8 [/color]

[b][color=violet]Sartsu: [/b][/color] 30-vee viiden lapsen äiti Tampereelta.Eka km oli -98 ja nyt lokakuussa km rv 13[color=red] LA 31.8 [/color]

[b][color=darkviolet]Syyskuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]Kuonokas: [/b][/color] pk-seutu, molemmat 30+, toinen lapsi tulossa, km 11/05 rv6+5[color=red] LA 5.9[/color]

[b][color=violet]Neronja: [/b][/color] Minä -69, mies -62, lapset -98, -00, -01 ja -02. Km 3/04 rv12, 8/04 rv12, 7/05 rv9 ja 11/05 rv6. Kainuu.[color=red] LA 7.9[/color]

[b][color=violet]Masunasu: [/b][/color] minä -75, mies -68. Esikoinen, tyttö 04/04. Km 03/05 tuulimuna rv 12+[color=red] LA 8.9 [/color]

[b][color=violet]Femmamma: [/b][/color] Minä -33.v, mies -45.v, Tampereelta. Lapset -92, -94, -97 ja (yhteiset) -01 ja -04. Km 2/00 ja 6/05 rv15+2. [color=red] LA 15.9[/color]

[b][color=violet]peebee: [/b][/color] Minä 30-v, 30 v yhden lapsen äiti (08/03) ja mieheni on 28v. Km 09/05 rv4+3.[color=red] LA 22.9[/color]

[b][color=darkviolet]Lokakuu 2006[/color][/b]

[b][color=violet]hexu83: [/b][/color] 23vuotias äiti vantaalta mulla kaksi tytärtä 7/02 ja 10/04 ja kaksi keskenmenoa takana 3/05 ja 10/05 .[color=red] LA 3.10[/color]

[color=6959cd]♥ [/color][color=darkviolet] Vauvoja: [/color][color=6959cd] ♥[/color]

[color=6959cd][b] Emmiimi [/color][/b] 24.5 [color=blue]poika [/color], 3260g, 49cm

[color=6959cd][b] tirppana-78 [/color][/b] 25.6 [color=red]tyttö [/color], 3930g, 52cm, hattu 37

[color=6959cd][b] Rilla78 [/color][/b] 9.7 [color=blue]poika [/color], 3685g, 53cm

[color=6959cd][b] Authr [/color][/b]

[color=6959cd][b] Bella_Bambina [/color][/b] 5.8 [color=red]tyttö [/color], 3750g, 51cm, hattu 35,5cm

[color=6959cd][b] amiel [/color][/b] 12.8 [color=blue]poika[/color], 4570g, 54cm, hattu 38cm

[color=6959cd][b] mindi74 [/color][/b] 15.8 [color=red] tyttö[/color], 3900g, 52cm, hattu 36cm

[color=6959cd][b] Taika-80 [/color][/b] 24.8 [color=red]tyttö[/color], 3480g, 50cm

[color=6959cd][b] napoltti [/color][/b] 4.9 [color=red]tyttö[/color], 3860g, 52cm

[color=6959cd][b] molli_sointu [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 4650g, 55cm, hattu 34,5

[color=6959cd][b] nelely [/color][/b] 10.9 [color=blue]poika[/color], 2325g, 45cm, hattu 31cm

[color=6959cd][b] Kiana [/color][/b] 26.9 [color=blue]poika[/color], 4360g, 55cm, hattu 37,5cm

[color=6959cd][b] huip [/color][/b] 30.9. [color=red]tyttö[/color], 3500g, 50cm

[color=6959cd][b] beoynd [/color][/b] 22.10. [color=red]tyttö[/color], 3470 g, 52 cm, hattu 34,5 cm

[color=6959cd][b] Helis77 [/color][/b] 24.10. [color=blue]poika[/color], 2600 g ja 48 cm

[color=6959cd][b] _siru_ [/color][/b] 21.11. [color=blue]poika[/color], 3740 g ja 50 cm, pipa 35,5 cm

[color=6959cd][b] hilarius-hiiri [/color][/b][color=blue]poika[/color]

[color=6959cd][b] IinaMiio [/color][/b] 24.11. [color=red]tyttö[/color], 3935 g, 51 cm, pää 34 cm

[color=6959cd][b] Pilkukas [/color][/b] 30.11. [color=red]tyttö[/color], 3530 g, 50 cm, py 34,5 cm

[color=6959cd][b] maaria73 [/color][/b] 5.12.[color=red]tyttö[/color], 3300 g, 52 cm

[color=6959cd][b] Bojo [/color][/b] 9.12. [color=blue]poika[/color], 3400 g ja 52 cm

[color=6959cd][b] Sonnette [/color][/b] 17.12. [color=blue]poika[/color], 4185 g ja 53 cm, py 36 cm

[color=6959cd][b] Acathisia [/color][/b] 24.12.[color=red]tyttö[/color], 4395 g, 53 cm

[color=6959cd][b] Inkulaattori [/color][/b] 31.12.[color=red]tyttö[/color], 3910 g, 49 cm

[color=6959cd][b] Rouva80 [/color][/b] 9.1. [color=blue]poika[/color], 3670 g ja 50 cm, pipo 34.5 cm

[color=6959cd][b] Emmasophia [/color][/b] 14.1. [color=blue]poika[/color], 3375 g ja 49 cm, pipo 35 cm

[color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color][color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4] ♣[/size][/color] [color=darkviolet][size=5] ♠[/size][/color] [color=6959cd][size=4]

[/quote]