Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palaute todella töykeälle työntekijälle

Vierailija
30.03.2016 |

Käyn lähes päivittäin ruokalassa, jossa yksi ja sama työntekijä on minua kohtaan joka kerta epäystävällinen. Hän saattaa lähteä kassalta ihan muihin töihin jos olen seuraavana, kulkee läheltä ja tuuppaisee, viestittäen samalla että olen vähän tyhmä ja tiellä jos en huomaa. Ei kuuntele mitä tilaan, katselee muualle. Sitten kun tilaan, ei kuule. Kun toistan tilauksen, huudahtaa että enpä heti sanonut.. Nyt riittää, joka päivä ei voi toistua se työntekijän huono päivä. Mutta millainen on tarpeeksi tarkka, muttei leimaava palaute? Toisaalta en myöskään halua, että kukaan muista, ihan normaalin ystävällisistä työntekijöistä virheellisesti syyllistyisi. Ja ennen kuin kukaan tulee sanomaan että pienetpä ovat murheeni, niin olen itsekin ollut asiakaspalvelutyössä, enkä todellakaan voisi toimia noin! Vuoden päivät olen kyseisessä paikassa käynyt ja todella usein tulee kurja olo tästä samasta työntekijästä. Miten itse toimisitte?Jaksaisitteko laittaa palautetta vai antaisitteko mennä toisesta korvasta ulos?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palaute menemään niin eiköhän käytös muutu :)

Vierailija
2/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä esimieheen tai vastaavaan. Asia varmaan hoituu ystävällisellä, lyhyellä palautteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tilauksesi lapulle.

Vierailija
4/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin laitat palautetta. Ihan samaantyyliin kuin tähän kirjoitit.

Ha miksi sinua ei saisi tunnistaa? Laitat palautteeseen ihmisen tuntimwrkit ja selvennät että kyseessä vain tämä yksi henkilö. Tai itse kysyisin tyypiltä nimeä seuraavan kerran ja sanoisin,että tarvitsen sitä palautteen antamiseen.

Vierailija
5/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itsekin ollut ap-työssä niin sulla on varmaan kokemusta siitä, kun joku haluaa osastopäällikön paikalle. Kysy itse ens kerralla työntekijän sikaillessa johtajaa paikalle ja jos ei onnistu niin laitat vaan suoran sähköpostin tai koitat saada puhelimella yhteyttä ja kerrot vaan, miten asia on.

Vierailija
6/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ap-työssä myöskin ihmettelen joskus, miten jotkut voivat olla täysin itselleen sopimattomissa tehtävissä. Itselläni ei saa olla mitään "huonoja päiviä", eikä omalla persoonallaan saa tehdä töitä, vaan on oltava tasaisen ystävällinen ja sydämellinen kaikille vaikka pää hajoaisi tai pissa olisi tulossa housuun. Siksi en voi sietää tuollaista josta ap kertoi ja todellakin laittaisin palautetta.

Vierailija
7/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautetta menemään.

Vierailija
8/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy häneltä nimeä seuraavalla kerralla. Kun kysyy, että miksi kysyt, niin vastaat suoraan, että "käyttäydyt huonosti, ja aion valittaa sinusta, koska tuo tylyily on sinulla jatkuvaa."

Ja sitten myös valitat, sähköpostilla vaikka. Voit kopioida aloituksesi siihen, tuossahan se käytös on hyvin kuvattuna.

Ja totta kai kohdistat sen nimenomaan tuohon huonoon työntekijään, ei ole muita kohtaan reilua, jos palaute leimaa heidätkin.

Ihan liian nöyrästi Suomessa siedetään huonoa palvelua. 

Vierailija
9/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy häneltä nimeä seuraavalla kerralla. Kun kysyy, että miksi kysyt, niin vastaat suoraan, että "käyttäydyt huonosti, ja aion valittaa sinusta, koska tuo tylyily on sinulla jatkuvaa."

Ja sitten myös valitat, sähköpostilla vaikka. Voit kopioida aloituksesi siihen, tuossahan se käytös on hyvin kuvattuna.

Ja totta kai kohdistat sen nimenomaan tuohon huonoon työntekijään, ei ole muita kohtaan reilua, jos palaute leimaa heidätkin.

Ihan liian nöyrästi Suomessa siedetään huonoa palvelua. 

Todella hyvä vastaus. Tee ihmeessä näin, ap.

Vierailija
10/10 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan laita palautteeseen vain, että tuo työntekijä on töykeä ja epäystävällinen. Se on liian yleisluonteista ja voi vain aiheuttaa, että tuo tyyppi, joka kaikesta päätellen siihen ihan helposti pystyy, sanoo olkiaan kohauttaen, ettei ole ollut epäkohtelias ja se siitä. Vaan laita ehdottomasti pitempi palaute, jossa kuvailet näitä tilanteita juuri kuten avausviestissäsi meille. Konkreettisia esimerkkejä ja mahdollisimman monta. Muuten palaute on vaan liirumlaarumia, myös sen lukijalle, eikä mihinkään voi oikein tarttua. Konkreettisin esimerkein palautteen lukijalle valkenee, mistä tosiaan on kyse eli uskomattoman epäammattimaisesta käytöksestä, johon takuulla puututaan.