Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuuluuko 8-16 työajat mielestäsi ministereille?

Vierailija
29.03.2016 |

Viitaten siihen että Stubbi ylpeillen sanoo että vaan sen ajan on töissä.

Suurimmalle osalle ihmisistä tuon säännöllisen työajan myönnän itse, mutta vastuualoille ja kutsumusurille kyllä en.

Olen itse yrittäjä ja pidän itsestäänselvänä että työviikkoni ovat 80h pitkiä silloinkun niin tilanne vaatii. En laske tunteja vaan päämäärää siihem että asiat on valmiina.

Sitä edellyttäisin valtionpäämiehiltäkin, jotka ovat kansanvalittuina kutsumusammatissaan. Tappelisivat sen 4 vuotta elämästään ihan niska limassa että saisivat alansa, eli Suomen, kuntoon. Luulen että parempia poliitikkoja olisi valmiita tämän tekemäänkin vaikka ilmaiseksi, siitä hyvästä että kokee parantavansa koko maata. En toki ilmaiseksi ole vaatimassa tekemään vaikka itse tekisinkin, mutta kyllä kansan luottamuksen, oman palkan, ja maan tilanteen huomioonottaen 8-16 työajat ja siinä kaikki!- ajattelu on jo lähes maanpetturuutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että missään muualla johtavat poliitikot tekee yhtä lyhyttä päivää kuin Stubb. Kyllähän tuo nyt kertoo jo siitä ettei niin kauheasti nuo hommat edes kiinnosta.

Vierailija
2/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministerin palkalla vois olla 24/ 7 töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä tuolla palkalla pitäs olla 12 h/pvä töissä. Jotkut pääsee helpolla...

Vierailija
4/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin...  Sehän ei ole työ vaan luottamustoimi.

Vierailija
5/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministerin tehtävänä on olla valtion ja kansalaisten käytettävissä 24/7. Pitäisi muistaa, kuka ne palkkarahat maksaa. Ministeri on kansan nöyrä palvelija.

Tässä on tasan kaksi vaihtoehtoa kaikille ministereille ja ministeriksi haluaville, sopeudu tai poistu!

Vierailija
6/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nykyinen työministeri on usein töissä vielä klo 19 aikoihin, joten koko hallitus ei pärjää noin vähillä työtunneilla.

Vierailija
7/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskavuoren emäntä kirjoitti:

Ministerin tehtävänä on olla valtion ja kansalaisten käytettävissä 24/7. Pitäisi muistaa, kuka ne palkkarahat maksaa. Ministeri on kansan nöyrä palvelija.

Tässä on tasan kaksi vaihtoehtoa kaikille ministereille ja ministeriksi haluaville, sopeudu tai poistu!

Presidentillähän noin onkin. Ja Saulia on muutenkin helpompi kunnioittaa kuin Stubbia, saman alan ministeri vielä olikin...

AP

Vierailija
8/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stub ylpeilee sillä, että pystyy keskittymään 8 tuntia täysillä. Siihen auttaa itsekuri ja että vapaa-ajalla urheilee ja nukkuu tarpeeksi. Tyypillinen terveysfanaatikko, joka uskoo löytäneensä ainoa oikean elämäntavan.

Vierailija
9/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo yhtenään töissä myös tuon ajan ulkopuolella ja viikonloppuisinkin. Tv:ssäkin monesti suorassa lähetyksessä iltaisin. Paskapuhetta tuollainen, että ministeri voisi tehdä vain 8-16 päiviä. Kyllä tunteja kertyy enemmän.