Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet ihmisestä, jolla oli kyllä kunnianhimoa lukea hyvä tutkinto, mutta

Vierailija
29.03.2016 |

työelämässä ei ole kiinnostusta saavuttaa mitään erityistä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ajattelee kuten minä. 

Vierailija
2/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin vastaava ja syys on laiskuus. En halua alaisia tai vastuuta suurista rahoista tai asioista. Mieluummin vähän vähemmän liksaa ja vähemmän stressiä. 

Vierailija
4/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä erityistä?

Vierailija
5/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää varmaan siitä mitä nyt tekee. Suoritti tutkinnon päästäkseen tekemään juuri sellaista työtä.

Vierailija
6/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samis, opiskeluaika oli mahtavaa ja kiinnostavaa, työelämä puolestaan ihan hevonkukkua, eikä kiinnosta "saavuttaa" yhtään mitään  muuta kuin kuukausipalkka.

Vierailija
7/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastelen. Itse toteutin molemmat. Miksi ahertaa turhaan jos vähemmälläkin olisi perushommiin päässyt?

Vierailija
8/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt sitten on kenenkin mielestä saavutus.

Vierailija
9/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummastelen. Itse toteutin molemmat. Miksi ahertaa turhaan jos vähemmälläkin olisi perushommiin päässyt?

Ei välttämättä. Olen ylikoulutettu omiin hommiini, mutta eipä esimieheni silti olisi välttämättä amista tähän ottanut. Toinen juttu, että opiskeluaikana ei vielä osaa ajatella, mitä vastuita työelämä tuo. Jossain määrin saan kuitenkin tehdä sellaisiakin töitä, mitkä vastaavat koulutustani, kuitenkin ilman vastuuta. 

-3-

Vierailija
10/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Haluan saavuttaa tutkintoni nopeasti ja hyvillä arvosanoilla. Valmistun kuitenkin alalle, jossa ei ole "ylennyksiä" samalla tapaa kuin monilla muilla aloilla, kaikki tekevät kokemuksesta huolimatta samaa työtä. Eli töissä ollessani en varmaankaan pyri saavuttamaan mitään kovin erityistä (tai no ehkä vakituisen työpaikan pyrin tietysti "saavuttamaan").

Vierailija
11/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihminen voi esim. haluta tehdä tietynlaista työtä kuitenkaan olematta pelkästään mammonaa palvova uraohjus.

Vierailija
12/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro tarkemmin.

Valmistun kohta maisteriksi ja pitäisi hommata töitä. Oikeammin olisin saanut jo töitä halutessani, mutten jaksa, ei kiinnosta. Kadun alavalintaani enkä tiedä olenko taas masentumassa kun en pidä tätä valmistumista minään aplodien arvoisena suorituksena. 

Olisipa käynyt amiksen ja jonkun kivan simppelin työn, jossa ei ole odotuksia ylitöistä, sosiaalisesta verkostoitumisesta, oman työntekijäkuvan brändäämisestä, urakehityskeskusteluista, esimiestaitojen hiomisesta, blaa blaa blaa.

Vierailija
13/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän hyvin. Olen itsekin opiskellut, ja vielä jatko-opiskellutkin. Teen silti aivan tavallista alani työtä, enkä suunnittele uralla erityisiä. Tykkään juuri tästä tavallisesta, päivittäisestä työstäni ihmisten parissa. Haaveilin tästä lapsesta alkaen.