Miehen serkun vaimo ei kutsu polttareihin, mikä sotku!
Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OON VITTU KAVERI ja nyt viimestään todistettu kun pääsen sen polttareihinkin!! Älkää jaksako enää! Ap
Ai oot morsiamen vittu kaveri? Mikäs se sellainen kaveri on?
Näköjään todella idiootti sellainen..
Yksi mätä omena voi pilata koko korin.. Saas nähdä mitä häistä tulee..
Mistä se kaason horon maine on tullut? Erehtyi kerran lukioaikana sänkyyn kylän pukin kanssa? Onko tää sun miehesi kaason lukiokaveri?
Ei oo kyllä kaikki inkkarit kanootissa tällä ap:lla. Harmittaa muun polttariporukan puolesta, kun juhlat ovat nyt pilalla, kun ap tunkee paikalle.
No mistähän sitä horon mainetta saa?? EN JAKSA :DD Miten ootte noin dorkaa sakkia! Ja kai minä nyt näen miten se on katsonut mun miestä?! Kunhan mies tulee kotiin niin kysyn onko pannut tuota kaasoa. En voi kysyä whatsapissa kun en sitten näe naamasta totuutta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi mun mies pitää vetää tähän? Kaason ja mun välinen juttu! Ettekö muka ite puolusta omaanne?? Ap
Miehesi on pikku tossukka... onko sillä myös pienen pieni pili? Sitten horo-kaasoa ei varmaan kiinnosta sun tossukkas ollenkaan.
Ihana provo :D muitahan ap tulla päivittelemään kuulumisia "polttareiden" jälkeen!
Ois kyllä maailman kiusallisimmat juhlat jos tarina ois totta - vittuuntunut kaaso, totaalisen hämmästynyt morsian, psykopaatti-ap huorittelemassa kaasoa ja 15 vierasta katsomassa showta sivusta :D
Vierailija kirjoitti:
No mistähän sitä horon mainetta saa?? EN JAKSA :DD Miten ootte noin dorkaa sakkia! Ja kai minä nyt näen miten se on katsonut mun miestä?! Kunhan mies tulee kotiin niin kysyn onko pannut tuota kaasoa. En voi kysyä whatsapissa kun en sitten näe naamasta totuutta. Ap
Sunkin naamasta näkee, että olet ES-jonne. Nyt nukkumaan!
Vierailija kirjoitti:
Ihana provo :D muitahan ap tulla päivittelemään kuulumisia "polttareiden" jälkeen!
Ois kyllä maailman kiusallisimmat juhlat jos tarina ois totta - vittuuntunut kaaso, totaalisen hämmästynyt morsian, psykopaatti-ap huorittelemassa kaasoa ja 15 vierasta katsomassa showta sivusta :D
Tää olisi täydellinen Satuhäät -jakso kerrassaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Mieskin sanoi kaasolla olevan vähän horon mainetta. Että luulen ettei haitaa vaikka kaaso alkaisi yrittää tosissaan, kun ei mun miestä taida kiinnostaa :)) Ap
Ajattele, jos kaaso laskee rimaa ja alkaakin iskee sua miehesi sijaan. Jos se onkin horo ja lesbo tai bi?
Luin aloituksen ja nyt ihmettelen, miksi tätä riittää 12 sivua?
mussukka kirjoitti:
Luin aloituksen ja nyt ihmettelen, miksi tätä riittää 12 sivua?
Koska vaikka tämä ap on provo, niitä näitä apn kaltaisia sekopäitä riittää ihan oikeastikin... Olen itse ollut vieressä todistamassa melkein tämän kaltaista episodia. Jotain ihan käsittämätöntä!
Kirjoitin tähän sosiopatia-ketjuun, että sosiopaatti ei tunnista tai välitä sellaisesta, että kuka yhteydenoton tekee... joku sosiopaatti päätti sitten tehdä tällaisella asialla selvän provon. Sosiopaatilla on pokkaa kutsua itsensä/kutsuttaa kakaransa empatiahakuisuudella, säälihakuisuudella, ja sekoilla ja manipuloida toisten ihmissuhteita. Se on hänen juttunsa.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2527073/mista_tunnistaa_psykopaatin_tai_…
Hetkinen ap. Siis VAIMO ei kutsu polttareihin, vaikka häät on vasta myöhemmin? Pari on siis jo naimisissa vaikka polttareita tai häitä ei ole edes vielä vietetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jätä polttareita väliin!! Saattaa vieläpä olla että kaasolla jää polttarit JA häät väliin... Ap
Tai sitten ne jäävät sinulla väliin...
Tulee mieleen, että polttariporukka kertoo ap:lle "vahingossa" väärän aloituspaikan/ajan...hupsista.
Vierailija kirjoitti:
No, yrittää savustaa mua pois juhlista. Oon huomannut joskus miten katselee miestä. Ja miellistelee aina miehelle kun nähdään jossain. Plus on vielä horon mainetta. Ap
Eihän se mies tule polttareihin, joten miksi kaaso yrittäisi estää sun osallistumisen? Menisit enemmin miehen serkun polttareihin niin voisit siellä valvoa omaa miestä
Se, että olet tavannut miehesi serkun morsiamen joitakin kertoja, ei tee sinusta morsiamen lähipiiriin kuuluvaa. Ymmärsitkö? Ilmeisesti et, kun ruikutat täällä palstalla. Ettei mokasi vaikuta jopa niin pitkälle, että ei tule edes hääkutsua. Sinuthan on jo polttomerkitty!
Kaikkein hupaisinta näissä ap:n kaltaisten naisten jorinoissa heidän miestään jahtaavista kaasoista ja muista naisista on nimenomaan se, että kukaan ei kehtaa myöntää heidän olevansa toisinaan ehkä oikeassa..:D Miespuolinen kaverini seurusteli tällaisen naislapsen kanssa, mitä koko kaveripiiri siesi mutta ei välittänyt kutsua mihinkään. Sitä miestä yritti iskeä yksi tai kaksikin naista, ja aina kun tää nainen nosti metelin siitä, niin nää naiset sekä kaveriporukka hiljaisesti käveli naisen ylitse ja käyttäytyi niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan..
Voi kauheeta, ap-parka! Kyllä sun pitäis päästä sinne ilmaiseksi, oothan joutunut niin paljon kärsimään jo nyt. Ja oothan sä sentään polttareiden päähenkilö!