Miehen serkun vaimo ei kutsu polttareihin, mikä sotku!
Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!
Kommentit (247)
Haloo pahvi. Ei polttareista tai niiden sisällöstä yleensä morsiammelle etukäteen kerrota. Yleensä on myös tapana, että polttareihin osallistuvat morsiammen ystävät, ei koko suku.
Hauska ketju :D jos tarinan ap on todellinen, niin ainoa syy tälle kaikelle on sairaalloinen mustasukkaisuus, ei mikään tarve juhlia polttareita tai olla morsiamen ystävä. Kannattaisi käydä oikeasti juttelemassa jonkun ammattiauttajan kanssa. Tuommoinen mustasukkaisuus on oman elämän pilaava asia ja takuuvarma suhteen tuhoaja.
Lisää paskaa. Kuulin eilen että morsiamen polttarit pidetäänkin jo huomenna, että "yllätystä" olisi enemmän jäljellä. Kaason kanssa tuli riitaa kun ei voinut mulle ilmoittaa. Oli kuulemma fb-ryhmässä laittanut kaikille viestit ja kun en ollut listalla niin oli unohtanut minut?! Vaikka just vaihdettiin tekstareita!! Onneksi mies tiesi kertoa, kun tietenkin horo oli sille kertonut! Vaikka sanotte ettei se ole kiinnostunut mun miehestä, niin miksihän pitää koko ajan ilmoittaa jotain vaikkei mun mies ole edes bestman?? Bestman asuu vähän kauempana ja mies on tehnyt paljon häiden eteen mutta silti, vois jo jotain muuta vaivata kun mieskin iltavuorossa just!! En tiiä jaksanko hillitä itteeni huomenna tuon kaason suhteen, ottaa päähän ihan vitusti!! Ap
En ole mustasukkainen! Mustasukkainen on jos syyttää ilman oikeita syitä, tässä on tuo kaaso sotkemassa!! Ap
*huoh* Eikö tällä trollilla ole MITÄÄN MUUTA tekemistä????
Tekis mieli jättää koko polttarit väliin... En ole maksanut vielä sitä summaa. En tiiä jaksanko kaasoa niin montaa tuntia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltä eilen onko pannut kaasoa. Mies vastasi ettei ole, mutta ilme paljasti enempi. Suutuin ja tivasin ja myönsi sitten, ovat pussailleet teininä! En halunnut tietää enempää ja menin nukkumaan. Nyt olen rauhoittunut. Vituttaa kun mies oli niin vaikeena. Kysyin tänään onko kaaso yrittänyt iskeä sitä. Samoin naamasta näkyi muuta vaikka väitti kiven kovaan että ei ole. Esitin että uskon, sanoin että sanokin jos yrittää jotain, että en tykkää yhtään ja vituttaa koko akka. Mies lupasi. Enpä usko että tämän jälkeen mies enää viitsii kaason miellisteleviä puheita kuunnella. Kaaso ei välttämättä tajua miten tosissaan olen, vaikka sen tekstarin laitoin eilen. En aio sanoa sille mitään tästä polttareissa tai muuallakaan, mutta teen selväksi että tarkkailen ja puutun asioihin jos tarve vaatii.Ap
Jos olisin, ap, sinun mies niin voisin kuvitella, että alkaisi pikkuhiljaa tuntua siltä, että kaasolla (maineestaan huolimatta) on enemmän tyyliä yhden pikkurillin kynnen alla kuin sinulla ikinä on ollut tai tulee olemaan. Kaason ei tartte ees iskeä sun miestä, riittää että käyttyäytyy fiksusta, sivistyneesti ja tyylikkäästi - kaikin tavoin mihin sinä et pysty. Mies kiinnostuu hänestä tai jostain muusta ihan jo sen vuoksi, että tuollainen sivistymätön juntti kuin sinä ap, olet tasoa nainen, jonka ohi lähes kaikki muut naiset menee kiinnostavuusasteikolla taatusti.
Miksi luulet että oon joku juntti? Enkä usko miehen ajattelevan noin kun on jo yhteen muuttanut ja melkein vuoden mun kanssa ollut!! Ap
Niin siis.. Sinä olet kaveri, koska sinua ei kielletty tulemasta polttareihin? Heti sen jälkeen kun ensin kiellettiin, pilasit kaiken, käskit miehesi anelemaan puolestasi ja sitten pääsit? Kyllä, bestiksiä olette käytännössä. Mene nyt ihmeessä sitten paikalle ja nauti oikein täysin rinnoin saavutuksistasi, mutta älä ihmettele jos läsnäolosi ei hymyilytä aivan kaikkia. Tai jos tunnet itsesi hieman ulkopuoliseksi niiden morsion ihan omien sukulaisten ja ystävien seurassa. Ja muista ihmeessä kutsua tämä hyvä ystäväsi sitten mahdollisiin omiin polttareihisi ihan ensimmäisten joukossa!
Vierailija kirjoitti:
Eli kesällä ois miehen läheisen serkun häät. Selvisi viikonloppuna ettei tämä tuleva vaimo kutsu mua polttareihin, jotka ois nyt ensi lauantaina. No, soitin sitten epäuskoisena ja pettyneenä morsiamelle ja siitäkös sotku syntyi. Oon muka nyt pilannut koko polttarit! Morsian ei muka tiennyt polttareista mitään, eikä varsinkaan yhtään yksityiskohtia. Pääsyyttäjä siis kaaso. En tiedä perunko koko häihin menemisen noitten hullujen takia? Niin, polttarikutsua ei siis vieläkään tullut!
Voi jeesus saatana näitä jostain helvetin kännäys- ja gigolojen munanheilutuskekkereistä itkijöitä! Yksi tällainen itkijähän oli kerran radiossakin. Yhy-yy, yhy-yy, vedä vittu päähäsi!!!
No se oli joku erehdys etten ollut saanut kutsua ja melko varmasti kaaso asialla! Se asia on nyt ok joten älkää jaksako siitä enää. Ap
Kysyn kaasolta nyt suoraan onko sillä jotain mua vastaan vai mikä ongelma sillä on. Kunhan saan tekstarin muotoiltua hyväksi. En aio enää kysellä miksi iskee mun miestä vaan seuraan tilannetta kuin haukka. Ap
Laitoin etten jaksa mitään vihanpitoa ja pahaa ilmapiiriä huomenna, että voitko kertoo mikä ongelma on mun kanssa. Ja että mun mies on nyt mun kanssa yhdessä, eikä kannata sen vuoksi pilata välejä muhun. Pyysin vielä että koska mies on tosiaan varattu niin laittaisi hääjutut bestmanille jolle ne KUULUU eikä jatkuvasti vaivaisi miestä ja mainitsin vielä miehen iltavuoron. Ap
Varmaan tuokin on teistä ihan paska viesti suoraan vitusta mutta haluan selvittää nämä välit!! Ap
Mä voin vain kuvitella, mikä helvetti noissa polttareissa ja myöhemmin myös häissä pääsee valloilleen, kun ap alkaa riehumaan. Alkoholilla tulee ilmeisesti olemaan osuutta asiaan.
Mies-paran ei tarvitse kuin kerran katsoa aapeen huomatessa kaasoon päin tai kaason miestä päin vaikka vain vahingossa niissä häissä, niin aapee kuvittelee pikku päässään kaikki mahdolliset pettämistarinat.
Mitenköhän mahtaa noin niin kuin yleisesti ottaen olla: saako mies esim. hymyillä kaupassa tai kahvilassa kauniille kassatyöntekijälle ilman aapeen raivoamista tmv...
Vastasi kunnon vittuilulla. Suora sensuroiduttu lainaus whatsapista:
Ei ole mitään ongelmia sinun suhteen. En tiedä miksi luulet minun olevan ihastunut *miehennimi*, en nimittäin ole, verkot ovat vesillä aivan muualla *nauravahymiö* Ollaan tunnettu nuoresta asti ja ollaan ystäviä, oltu jo vuosia. *Bestmannin nimi* on pyytänyt välillä olemaan *miehennimi* yhteydessä välimatkan takia, *miehennimi* on ihan itse sanonut auttavansa niin paljon kuin tarvitsee. Jos hän ei tahdo osallistua häiden järjestelemiseen enempää, niin pyydätkö häntä itse kertomaan minulle. Olen ollut siinä uskossa, että hän haluaa osallistua mahdollisimman paljon*hymyhymiö*. Mutta pärjäämme kyllä ilman häntäkin, jos jaksaminen on vähentynyt tai muuten ei enää niin paljon kiinnosta osallistua *hymiö* Toivottavasti nämä asiat ovat nyt selviä. Minun puolestani ainakin on! Nähdään huomenna! *hymiö*
Ap
Voiko vittu suoremmin enään vittuilla!!!!
Uskotte varmaan nyt millainen miellistelijä tekopyhä tuo ämmä on!! Ap
Laitoin vaan kylmänviileästi paljon hymiöitä ja viestin suunnilleen että: ok, halusin vaan että huominen on kaikilla mukava!Sanon miehelle terveiset. Nähdään huomenna!
Samalla mitalla takaisin :DDDDDD Ap
Totta kai ne tietää. Mies tekee sen tietoisesti, jotta pääsee eroon susta.