Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö palstailua haitallisena esim. henkisen hyvinvointisi kannalta? Oletko harkinnut lopettamista?

Vierailija
29.03.2016 |

Minä en pidä ainoastaan haitallisena, vaan jopa tuhoisana.
Palstatauolla elämä ja maailma näyttävät valoisammilta, ja palstaillessa alkaa epäillä kaikkea ja noudattaa "palstalogiikkaa" ajatuksissaan ihan irl.

Mitä mieltä olette? Mä olen välillä pitänyt taukoa ja voi olla, että jossain vaiheessa lopetan kokonaan. Palsta on kuitenkin muuttunut valtavasti sinä aikana, kun olen täällä ollut - ennenkin provottiin ja ilkeiltiin, mutta paremmassa hengessä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pidän! Mulla on vain ongelmana ajoittainen masennus ja väsymys, tää on paikka, jossa roikun, vaikka en saa tästä mitään. Mutta se harhauttaa kehää kiertäviä ajatuksia.

Vierailija
2/3 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitinä luin palstaa päivittäin, onneksi pääsin töihin ja loppui tämä hulluus. Tunsin itseni huonoksi ihmiseksi ja ahdistuin siitä miten ilkeitä ihmisiä voi maailma päällään kantaa. Nyt oon saikulla nii tylsistyksissäni eksyin tänne taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin samaa mieltä! Olin tauolla just sen takia, kun aina joku tuli pätemään, jos tekstistä mitenkään pystyi asian ymmärtämään väärin. Ja mielestäni itseään ei pitäisi pyrkiä kovettamaan jonkun av-palstan takia, sillä herkkyys on ihmisissä muutenkin katoamassa. Nykyään jätän kommentoimatta kokonaan omien tekstieni kommentteja ihan vain siksi, kun yhteisymmärrykseen ei kuitenkaan päädytä ja kaikille jää paha mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme