Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perässävedettävä, passiivinen puoliso

Vierailija
29.03.2016 |

Onko kenelläkään muulla passiivista puolisoa? Kertokaa kokemuksianne ja miten olette pärjänneet suhteessa tällaisen henkilön kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut, erosin. Varmaan se oli mun omaa syytä, mahdollistin sen vetelehtimisen hoitamalla kaiken sen puolesta.

Vierailija
2/7 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asioissa passiivinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asioissa passiivinen?

Passiivinen oma-aloitteisen vastakohtana. Henkilö, joka suostuu kaikkeen mutta ei itse ehdota mitään. Vastaa kun kysytään, mutta ei itse kysy mitään. Jne

Vierailija
4/7 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi parisuhteeseen tuollaisen kanssa, aito aktiivinen vuorovaikutus puuttuu. Jostain syystä tuollaiset perässävedettävät nössöt kiinnostuvat minusta, mikä on ahdistavaa. Odottavat ja tuijottavat koiranpentukatseella, että teen päätökset ym.

Vierailija
5/7 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut, erosin. Varmaan se oli mun omaa syytä, mahdollistin sen vetelehtimisen hoitamalla kaiken sen puolesta.

Kuinka kauan seurustelitte tai olitte naimisissa?

Vierailija
6/7 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on kaiketi tuollainen. Ei formuloi omia mielipiteitä, mutta ampuu sitäkin kernaammin muiden mielipiteitä alas. Ei järjestä tekemistä, joskus kyllä ehdottaa sitä, mutta jättää järjestämisen aina mun vastuulle. 

Ollaan oltu yhdessä jo kohta 30 vuotta, joten kai tuon sietämisestä saan syyttää lähinnä itseäni.

Vierailija
7/7 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan seurustelitte tai olitte naimisissa?

13 vuotta kimpassa. Erottiin pari vuotta sitten.

Mielipiteiden puuttumisenkin yms olisin ehkä vielä jaksanut mutta kun mun piti esim. hoitaa sille duunitkin kun herra ei saanut mitään itse aikaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi