Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni valitsee polkupyöräkseen pelle-Jopon?

Vierailija
29.03.2016 |

Eikö ihmisillä ole silmiä päässä? Sen lisäksi että se on helvetin ruma, se on myös huono polkea.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopon tiedän, mutta millainen on pelle-Jopo?

Vierailija
2/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Jopolla on mukavempi ajaa kaupunkiajoa kuin "normaalilla" pyörällä. Ei tarvitse perse pystyssä ajella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jopo on tosi kevyt ja helppo polkea, koska siinä on pienet renkaat. Jaksaa ajaa ylös kaikki jyrkät mäetkin edes hengästymättä.

Vierailija
4/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, kaikki Jopot. Muistuttavat jotain sirkuksen klovni-pyörää. Pellen nenä ja ylisuuret vannehaalarit puuttuvat kuljettajalta.

Ap

Vierailija
5/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kaupunkiajossa se on mukavampi pyörä kuin ns. tavallinen. Mulla on tavallinen työmatkapyöräilyyn (10km per suunta) ja kaupunkiajossa (keskustaan 1½km) käytän jopoa. Todella kaunis pyörä minusta.

Vierailija
6/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella vaan todella huono pyörä pienien renkaiden takia, koska menee helposti uriin.

7/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1, kaikki Jopot. Muistuttavat jotain sirkuksen klovni-pyörää. Pellen nenä ja ylisuuret vannehaalarit puuttuvat kuljettajalta.

Ap

Eikös ne pellet aja yksipyöräisillä siellä sirkuksessa?

Vierailija
8/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkään en ymmärrä, pienirenkaisia huonosti rullaavia pyöriä. Raskas polkea.

Vierailija
9/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota minäkään en ymmärrä, pienirenkaisia huonosti rullaavia pyöriä. Raskas polkea.

No tota en allekirjoita, rullaa todella kevyesti ja kevyt polkea.

Vierailija
10/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin pyörää, missä on pelkästään jalkajarru, eikä vaihteita. Ostin Jopon. Muitakin vastaavia oli myynnissä, mutta Jopo vaikutti laadukkaimmalle. Mikähän olisi ollut sitten parempi vaihtoehto?

Olen ollut tyytyväinen pyörääni, hyvin toimii ja kauniskin on.

Vierailija
11/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen kaivoin lapselle mun edesmenneen äitini lähes käyttämättömän punaisen yksivaihteisen Helkama-pyörän. Ostettu joskus 80-luvun alussa ja seinällä roikkunut siitä lähtien. Nokian sisä- ja ulkokumit näytti  pyörässä olevan ja aivan kuin uudet. Vaati vähän pesua ja uudet ventiilit. Siinäpä siis oikea retro-pyörä. 

Vierailija
12/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle ostettiin Jopo, joka varastettiin. Kyllä oli raskas poleka, huono muussa kuin teinien statussymbolina. Ostetaan seuraavaksi kunnon pyörä, jolla oikeasti jaksaakin ajaa vähän kauemmas.

Vierailija
13/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on maailma valmis nyt.

Vierailija
14/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopon tiedän, mutta millainen on pelle-Jopo?

Se on sellainen Jopo, johon ei ole varaa.

Vierailija
15/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, miksi ostaa perseen näköinen pyörä, ruma kuin piru ja huono ajaa? ennemmin laitan ne rahat vaikkapa säästöön. (tai sitten ihan vaan ostan kunnollisen ja hienon polkupyörän)

Vierailija
16/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ihan järkyttävän näköinen. En huolisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
17/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova hinku tuntuu "pelle-Jopoille" olevan kun omani pöllittiin 4,5 vuotta sitten kutsuntapäivänä. En muista olinko lukinnut vai en.

M22

Vierailija
18/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

14, miksi ostaa perseen näköinen pyörä, ruma kuin piru ja huono ajaa? ennemmin laitan ne rahat vaikkapa säästöön. (tai sitten ihan vaan ostan kunnollisen ja hienon polkupyörän)

Sä oot sä, eikä sun makusi ole universaali. Tuleeko tämä fakta sulle yllätyksenä? Taidat olla aika pelle itse.

Vierailija
19/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jopo on tosi kevyt ja helppo polkea, koska siinä on pienet renkaat. Jaksaa ajaa ylös kaikki jyrkät mäetkin edes hengästymättä.

Mä kyllä veikkaan, että mun maastopyörälläni pääsee paljon kovempia mäkiä ylös, vaikka siinä on isommat renkaat. Ja taitaa onnistua maantiekilpurillakin, vaikka siinä on vielä isommat kiekot.

Ja kun kokeilin Jopoa joku aika sitten, se oli ihan hirveä ajaa. Perse suunnilleen takanavan kohdalla, siis painopiste niin takana, että ylämäkeessä tuntui olevan menossa selälleen, eikä polkemiseen saanut voimaa sen pystyn ajoasennon takia, älyttömän epävakaakin se oli.

Mutta kukin tyylillään, minä viihdyn paremmin eri mallisten pyörien päällä, jos joku viihtyy Jopon päällä, ajakoon sitten sellaisella.

Vierailija
20/35 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai sitä varastetaan, koska joku idiootti aina ostaa ja siitä saadulla rahalla voi ostaa kunnollisen, hyvännäköisen pyörän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä