Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää viihdy naisten seurassa.

nainenonnaisellesusi
28.03.2016 |

Kaikki mun kaverit tai läheisemmät on paljastuneet ennemmin tai myöhemmin jotenkin ikäviksi tai kaksinaamaisiksi. Niistä tulee vain negatiivista energiaa ja tekemisissä oleminen ahdistaa. Reilusti vanhempien naisten kanssa tällaista ei yleensä ole. En enää aio luottaa tai tutustua syvemmin muihin naisiin, pintapuolisesti voin jutustella vaikka se tuntuukin teennäiseltä. Muutenkin tajunnut minkälaista se mun ikäluokan naisten ajatusmaailma ja elämä on, ja itsellä nykyään niin erilaiset arvot, että siksikään ei jotenkin edes kiinnosta niiden seura. Välillä on kivaa puhua "tyttöjen juttuja", mutta äiti ja av riittää ihan hyvin siihen tarpeeseen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis! Jostakin syystä nimenomaan oman ikäisten (olen 35) kanssa en jaksaisi hengailla. En vaan jaksa niitä juttuja (Michael Kors ja ylipäänsä merkkivaatteet ja laukut). Vanhempien kanssa ei ole tätä ongelmaa ja tuntuu että nuortenkin kanssa sujuu paremmin kuin oman ikäisten. Tykkään myös miesten seurasta, silloin ei kukaan tasan tarkkaan puhu merkkivaatteista.

Vierailija
2/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Miks niin monesta naisesta tulee se fiilis että ollaan niin mukavaa ja pään sisällä  (ja vähän selän takanakin) ajatellaan jotain muuta :D Ja ihmiset ihmettelee miksi mulla ei juuri ystäviä ole. En mä kyllä hirveesti mainosta sitä että "en oikein tykkää naisista",  kai se yleisesti kuulostaa vähän omituiselta. N25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisten ihmisten kanssa on haastavaa.

Vierailija
4/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Miks niin monesta naisesta tulee se fiilis että ollaan niin mukavaa ja pään sisällä  (ja vähän selän takanakin) ajatellaan jotain muuta :D Ja ihmiset ihmettelee miksi mulla ei juuri ystäviä ole. En mä kyllä hirveesti mainosta sitä että "en oikein tykkää naisista",  kai se yleisesti kuulostaa vähän omituiselta. N25

Joo, just tuo!

Vierailija
5/5 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tuo esittäminen taitaa olla vähän tavallisempaa kuin miehille. Joskin toki miehistäkin tuollaisia tapauksia löytyy. Ei ole aidon ja rehellisen ystävän voittanutta.