Tyylikkäitä KLASSISIA tytön nimiä kiitos!
Ei mitään liian vanhan aikaisia kuten Päivi, Irma yms...
Klassinen kaunis nimi joka sopii nykypäivään hyvin. Ei mielellään nimeä joka löytyy joka toiselta tytöltä. Erikoisuutta saa olla :)
Kommentit (61)
Margot, Esmée, Olympia, Chloe, Mirele, Laetitia
Loviisa, Malviina, Heta, Ilona, Aliina, Martta, Leena, Saima
Itse tykkään juuri tällaisista nimistä. Esim. Valma, Eleonora, Wilhelmiina, Elma yms. ovat mielestäni tällaisia nimiä. En tiedä miellätkö itse ne näin... Törmäsin myös Livia-nimeen juuri. Löytyy ruotsinkielisestä nimipäiväkalenterista.
Olen myös alkanut löytämään nykyisten eläkeläsiten ja keski-ikäisten nimistä yllättäviä kivoja nimiä, joita ennen olen pitänyt epämiellyttävinä. Esim Kaija (Eng. Kaya nätimpi kirjoitusasu ja saa nimen kuulostamaan kauniimmalta. Aila kuuluu samaan luokkaan. (Eng. Isla), myös Alli on kiva.
Olen pitänyt aina myös Elliida- nimestä. Tuntuu olevan harvinaisempi...ei taida tätä löytyä kyllä nimipäiväkalenterista. Puhdistus -kirjassa esiintyvä Aliide on myös kaunis, vaikkei ehkä niin suomalainen.
Linda, Linnea, Maria, Melina, Matilda, Sofia, Siina, Sanni, Saila, Sonja, Emma, Alina, Elina, Aurora, Emilia, Lisa, Eva/Eeva, Emmi, Milja, Silja, Lilja, Anni, Johanna
Löytyyhän noita pilvin pimein. Mites vaikka Emilia Aurora? Tai Anni Matilda? Tai Linnea Ada Johanna?
Mulla tulee aina ''ajattomista'' nimistä mieleen automaattisesti Maria ja Johanna :D
Vierailija kirjoitti:
Maria
Olivia
Amelia
Kristiina
Victoria
Isabella
Amanda
Johanna
Toivomus oli, ettei löydy joka toiselta tytöltä.
Ina/Iina
Kukka-Maria
Lilja
Oman tyttären nimi: Veronica
Hannele
Liisi
Janella
Jenissa
Hehheh, oon varma ettp ette ole kuullut ennen. (siskojen nimet :D)
Kaiku.
Wilja
Omani:
Ire
Elena