Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain elämältä kaiken

Vierailija
28.03.2016 |

Olen tehnyt elämässä kaiken, mistä olin aina haaveillut. Paljon työtä se vaati. Nyt en tiedä, mitä tehdä, kun kaikki tuntuu tyhjältä ja merkityksettömältä. Miten pääsen tästä eteenpäin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lapsi, muuta ulkomaille hetkeksi, tee hyväntekeväisyyttä, hanki uusi ammatti. Lue kirjoja, katso netflix-sarjoja, syö purkista, pyydä kuuman miehen kaatamaan napaasi tekilaa, aja rantoja pitkin, ui kesäyöllä alasti, meditoi, halaa puita, kalasta, syö pitkiä aamiaisia kahvilassa katsellen ohikulkevien tyylejä, kirjoita blogia, perusta yritys joka valmentaa tavoitteisiin pääsyä.

Vierailija
2/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole päässyt yhteenkään. Lukio kesken, autokoulu kesken, lapsi kesken, parisuhde kesken, koiran lopetus kesken sen elämän.. Jospa joskus saisin jonkun asian loppuun. Kaveri pyysi kuvaamaan häät, 10k seuraajaa instassa, siinä mun saavutukset. Auta mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin, mitä sinä haluat saavuttaa?

Vierailija
4/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi uusia unelmia! Maailmassa riittää ihmeteltävää ja uusia paikkoja on aina kiva nähdä. Jokin auttamis/hyväntekeväisyystyö voisi myös tuoda sisältöä elämään. Opiskele uusi kieli! Opettele soittamaan jotakin soitinta. Kasvata taimia, opettele kädentaitoja. :)

Vierailija
5/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä lukemaan kauppatieteitä, tai en tiedä onko se jonkun muun unelma. Haluaisin teatterikorkeaan, mutta en tiedä olenko liian lihava. Haluaisin maalata, mutta mun maalaukset on rumia, haluaisin laulaa, mutta ääni on keskinkertainen, haluaisin valokuvata, mutta ala on niin kilpailtu eikä mulla ole mitään uutta näkökulmaa. Haluaisin auttaa ihmisiä, mutta psykologia ei kiinnosta, eikä mitkään kovin mielisairaat, vaan perusongelmaiset. Haluaisin oman kodin, siis omistusasunnon, mutta en osaa säästää latiakaan ja laskutkin maksan myöhässä. 😁 T. Luuseri

En edes tiedä miksi musta tuli tällainen haahuilia, kun vanhemmat ihan normaaleja.

Vierailija
6/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee nukkumaan, Pepe Willberg. Oot taas kännissä.

Vierailija
7/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisin peruskysymykseen: Miten pääsen tästä eteenpäin? Miten löydän merkityksen elämälle?

Vierailija
8/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse painiskellut saman ongelman kerran kanssa..mielenkiintoista lukea sinulle tulleita vastauksia..

Vierailija
9/9 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix & chill.