Mikä on YLI-IKÄINEN virpojia?
Osui toisessa ketjussa silmiini... Onko virpomisessakin joku ikäraja? Tekikö oma 13-vuotias poikani väärin kun pukeutui yhdessä 4-vuotiaan veljensä kanssa trulliksi ja kiersi naapuruston vaivalla koristeltujen vitsojen kanssa?
Kommentit (13)
Lässyti Lässyti. On teillä joillain paljon aikaa ja tylsä elämä kun kerkeette tällasta pohtimaan. No vastataan nyt kuitenki sulle. Ei se oo kuule tyhmä joka pyytää, saa kai sinne mennä vaikka viiskymppinen virpoja jos huvittaa, ei se laissa kiellettyä oo. Jokainen sit ite päättää että antaako vai ei.
no jos se isoveli äidin sijasta viitsii lähteä 4-vuotiaan kanssa jeesaamaan niin onhan se ihan kiva.
jos äiti taas ajaa lastenvaunuissa niitä 13-vuotiaita ovelta ovella risulla höystettynä, se on jo liikaa.
Minä kun nyt niin mieleni pahoitin.
Vielä 13v voi mielestäni virpoa jos menee ihan pikkulapsen kanssa mutta jos yksin virpoisi niin oudoksuisin
Vierailija kirjoitti:
saa kai sinne mennä vaikka viiskymppinen virpoja jos huvittaa
Olipa hyvä ja asiallinen esimerkki joka osui JUURI tämän ketjun perimmäiseen kysymykseen! Vastaus tähän on: saa, mutta se on yli-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Lässyti Lässyti. On teillä joillain paljon aikaa ja tylsä elämä kun kerkeette tällasta pohtimaan. No vastataan nyt kuitenki sulle. Ei se oo kuule tyhmä joka pyytää, saa kai sinne mennä vaikka viiskymppinen virpoja jos huvittaa, ei se laissa kiellettyä oo. Jokainen sit ite päättää että antaako vai ei.
Samanlainen pohtija olet itsekin ;D
musta on ihanaa että mun melkein 13-v itse halusi lähteä luokkakaverin kanssa virpomaan 😊 muitakin hänen luokaltaan kävi meillä, hyvin virpoi ja hienot oli vitsat. Ja se lasten into ja ilo! Toivottavasti ens vuonnakin vielä haluaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
musta on ihanaa
SUVAK1I!!! Vihaat suomea! ne vie meidän naiset ja polttaa meidän kirkot!!
Itse ajattelisin, että alle koulunikäiset ja alakouluikäiset on ok. Sitä vanhemmat vain juurikin pienemmän sisaruksen/serkun/naapurin tenavan seuralaisena.
No huh. Ylä-aste ikäinen. Ja poikakin vielä :D melko nössöä.
perus koulun jälkeen on minun mielestä kyllä liaan vanha ja aina ei tarvitse avata ovea vanhemmalle väelle tai antaa vitsasta "palkkiota".
No mun mielestä 13v on liian vanha.