Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on YLI-IKÄINEN virpojia?

Vierailija
28.03.2016 |

Osui toisessa ketjussa silmiini... Onko virpomisessakin joku ikäraja? Tekikö oma 13-vuotias poikani väärin kun pukeutui yhdessä 4-vuotiaan veljensä kanssa trulliksi ja kiersi naapuruston vaivalla koristeltujen vitsojen kanssa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä 13v on liian vanha.

Vierailija
2/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyti Lässyti. On teillä joillain paljon aikaa ja tylsä elämä kun kerkeette tällasta pohtimaan. No vastataan nyt kuitenki sulle. Ei se oo kuule tyhmä joka pyytää, saa kai sinne mennä vaikka viiskymppinen virpoja jos huvittaa, ei se laissa kiellettyä oo. Jokainen sit ite päättää että antaako vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos se isoveli äidin sijasta viitsii lähteä 4-vuotiaan kanssa jeesaamaan niin onhan se ihan kiva.

jos äiti taas ajaa lastenvaunuissa niitä 13-vuotiaita ovelta ovella risulla höystettynä, se on jo liikaa.

Vierailija
4/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun nyt niin mieleni pahoitin.

Vierailija
5/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 13v voi mielestäni virpoa jos menee ihan pikkulapsen kanssa mutta jos yksin virpoisi niin oudoksuisin

Vierailija
6/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

saa kai sinne mennä vaikka viiskymppinen virpoja jos huvittaa

Olipa hyvä ja asiallinen esimerkki joka osui JUURI tämän ketjun perimmäiseen kysymykseen! Vastaus tähän on: saa, mutta se on yli-ikäinen.

Vierailija
7/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lässyti Lässyti. On teillä joillain paljon aikaa ja tylsä elämä kun kerkeette tällasta pohtimaan. No vastataan nyt kuitenki sulle. Ei se oo kuule tyhmä joka pyytää, saa kai sinne mennä vaikka viiskymppinen virpoja jos huvittaa, ei se laissa kiellettyä oo. Jokainen sit ite päättää että antaako vai ei.

Samanlainen pohtija olet itsekin ;D

Vierailija
8/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on ihanaa että mun melkein 13-v itse halusi lähteä luokkakaverin kanssa virpomaan 😊 muitakin hänen luokaltaan kävi meillä, hyvin virpoi ja hienot oli vitsat. Ja se lasten into ja ilo! Toivottavasti ens vuonnakin vielä haluaa mennä.

Vierailija
9/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

musta on ihanaa

SUVAK1I!!! Vihaat suomea! ne vie meidän naiset ja polttaa meidän kirkot!!

Vierailija
10/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin, että alle koulunikäiset ja alakouluikäiset on ok. Sitä vanhemmat vain juurikin pienemmän sisaruksen/serkun/naapurin tenavan seuralaisena.

Vierailija
11/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Ylä-aste ikäinen. Ja poikakin vielä :D melko nössöä.

Vierailija
12/13 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakouluikäinen on.

Vierailija
13/13 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus koulun jälkeen on minun mielestä kyllä liaan vanha ja aina ei tarvitse avata ovea vanhemmalle väelle tai antaa vitsasta "palkkiota".