Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidille 50-vuotislahja

28.03.2016 |

Tuolla kyseltiin 50-vuotiaalle isotädille (heh) lahjaa, niin tuli siitä mieleen että mitä te olette ostaneet läheisillenne 50-vuotislahjaksi? Olen säästänyt äidin lahjaa varten, siihen ei osallistu kuin minä, joten hintahaarukka saisi olla alle 700 €. Rakastan äitiäni todella ja hän on antanut minulle elämäni aikana niin paljon että haluaisin antaa hänelle jotain hienoa, erityistä. Ajattelin jotain tarjouksessa olevaa ulkomaanmatkaa, esim. Lets Dealissa on halpoja matkoja Riikaan yms. mutta jotenkin ne eivät sitten matkakohteena kiinnosta. Oli siellä kahden henkilön matka Dubaihinkin, mutta hinta oli liikaa, 1370 €.

Koruja hänellä on jo riittämiin, lahjakortti on aika sieluton, samoin kauneudenhoidot ym. Tulisiko teillä mieleen mitään?

Kommentit (24)

21/24 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin 50-v pari vuotta sitten ja  ja nimenomaan toivoin jotain vain itselleni, en mitään yhteisiä juttuja. Ilmapallolennätykset näyttävät nyt olevan muotia - tuollaisesta olisin ollut aika harmissani, vaikka en olisikaan harmistustani näyttänyt.

Onneksi sain 500e lahjakortin, jolla sain ostaa mitä itse halusin (lahjan antajatkin vannottivat, että lahjakortilla ostan vain itselleni :).

Matkailen mielelläni lasten kanssa, mutta synttäreillä saa olla itsekäs.

Totta tuokin, mutta tuo matkaidea tuli sitä kautta mieleeni kun juttelimme 8 vuotta sitten tehdystä Ranskan matkastamme, niin äitini sanoi että haluaisi kovasti tehdä kesällä jonkin matkan kanssani. Tavaraa hänellä on niin paljon että yrittää päästä niistä mieluummin eroon, eikä hänellä ole mitään sellaista tiettyä suosikkiliikettäkään mistä voisin ostaa lahjakortin, ja tosiaan kun miellän sen lahjakortin vähän liian "helpoksi" lahjaksi, niin jätän ne tällä kertaa väliin.

Hyviä ehdotuksia on tullut, erityisesti tuo "muuttumisleikki" ja kuumailmapallo ovat olleet juuri sellaisia erilaisia, sykähdyttäviä ideoita, lisää saa heittää!

Ja teille jotka ajattelette että kannattaako opiskelijan ostaa äidilleen mitään kallista, niin aikaisempina lahjoina olen aina antanut jotain 30-60 € arvoista, joten halusin säästää tätä varten jo kunnolla ennakkoon. 50-vuotissyntymäpäivä on mielestäni niin merkittävä tapahtuma, että ihminen, joka on aina tehnyt kaikkensa muiden vuoksi ja jonka sydän on kultaa, ansaitsee sellaisena päivänä jotain hienoa ja johon olen panostanut. Lisäksi haluan yllättää hänet täysin, siksi en haluaisi kysyä että mitä hän haluaa, koska hän vastaa että kukat ovat aina ihana lahja, jokin sievä koru olisi mukavaa saada tms.

22/24 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ihanalta tyttäreltä. Äitisi on varmasti ylpeä ja onnellinen sinusta ja voi olla tyytyväinen myös itseensä onnistuneen kasvatustyön vuoksi. Mukavaa reissua teille molemmille tai mihin lahjaratkaisuun sitten päädytkään. T: Kuumailmapallolennätystä ehdottanut

Voi kiitos, olipa kauniisti sanottu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/24 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulutossu kirjoitti:

.. , silti tuo matka voisi olla se idea mitä lähtisin työstämään.

Ehdotan Kroatiaa! Viikko Kroatiassa. Kuuleman perusteella on edullinen maa lomailla. Hiekkarantoja ja kaupunkia löytyy. Jos kalliin reissun puoleen käännyt niin Firenze: sinne voi mennä pidennetylle viikonloppureissulle.

Itse olen ollut jälkimmäisessä ja ensin mainitsemani on vielä kokematta.

PS. Luin vasta nyt jälkeenpäin aiemmat kommentit ja äitisi teatteri ammatista -> Firenze olisi teille molemmille se nappi matka!

24/24 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille, tulin vielä tänne ketjuun ilmoittamaan siitä mihin lopulta päädyin; varasin äidilleni ja minulle 5 päivän matkan Pariisiin heinäkuun lopulle :) Toinen vaihtoehtoni olisi ollut tuo Firenze, mutta tämän matkan sain vakuutuksineen, lentoineen ja hotelleineen halvemmalla, 800 eurolla. Harmi vain, että juuri sille viikolle sattui se ainoa yhteinen meno koko kesältä, nimittäin olin unohtanut kokonaan sen, että äitini varasi vuosi sitten liput Savonlinnan oopperajuhlien Don Giovanniin ja hotellin tietysti myös, lippuja ei voi peruuttaa, hotellista en tiedä, mutta koska näytökset ovat loppuunmyytyjä, uskon että liput voi myydä eteenpäin, Pariisinreissua ei voi enää peruuttaa. Tai voi, mutta se maksaisi rapiat 600 euroa minulle, myös matkan siirtäminen olisi 380 euroa, joten järkevämpää kertoa äidille matkasta jo nyt ja sitten yrittää myydä nuo oopperaliput ja mahdollisesti hotellihuonekin.

Äiti tosiaan luulee että annan hänelle korun lahjaksi. Niinpä vien tätä tarinaa eteenpäin, sillä olen sanonut äidille huomenna meneväni pajalle (olen siis seppä edelliseltä ammatiltani, jos en sitä ole vielä täällä sanonut) ja ehdotin että sen jälkeen olisi kiva käydä yhdessä pupukahvilassa ja kysyin äitiä seurakseni. Siinä samalla kun videoin kanien touhuja (teen sitä aina, joten kuvaaminen ei herätä epäilyksiä), sanon äidilleni että kuten tiedät, olen surkea pitämään salassa lahjoja ja että saat tämän lahjan jo ennen kesälomaa niin voit siitä sitten iloita ennen töiden loppumista. Sitten annan korurasian hänelle, hän avaa sen, ja sen sisällä onkin matkahammasharja. Videoin äidin reaktion tietysti kännykälle ja kohta kehotan häntä vilkaisemaan korurasian samettipohjan alle. Sinne olen piilottanut ranskanpastillien alle lentoliput Pariisiin ja hotellivarausnumeron. Katsotaan, miten äiti reagoi... :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme