Mies jonka kanssa olin syömässä, kutsui ranskalaisia raneiksi, en voi enää tavata häntä
Kommentoi "Hyviä nämä ranet"
Millainen vaja*ki sanoo noin?
Hän ehdotti uutta tapaamista. Kerronko totuuden miksi en enää voi tavata vai keksinkö tekosyyn?
Kommentit (43)
Mä sanon ranskikset monet sanoo ranet joo. Pitääkö miehen sanoa ranskalaiset perunat, jotta olisit tyytyväinen?
Siis miten kukaan voi olla noin vaja*ki että harkitsee suhteen lopettamista jonkun ruuan kutsumanimen takia???
No rupeet vain ehdottelemaan ukolle, että ottais mieluummin RAIKASTA SALAATTIA, eiköhän asia hoidu sillä.
Mä sanon ranut ja ihan älykäs ihminen olen. :D
Sanot ettet voi tavata enää koska olet idiootti. Problem solved.
Pääsiäisprovot alkavat jo happanemaan
Ensimmäiset treffit ja käytte syömässä ranskalaisia? Abc:llä?
Muistaakseni jossain joensuulaisessa baarissa luki menussa "isot ranet" :D
Mullekin kelpaa vain mies, joka lausuu "pom frit" ja syö niitä pikkurilli ojossa.
Kyllä muakin häiritsee tuollainen. Jos ihminen kutsuu ranskiksia raneiksi, hän kutsuu myös karkkia karsuksi ja varmaan pannukakkuakin panuksi.
Söitte siis ranskalaisia treffeillä. Siinä on wt-vakka kantensa löytänyt.
Kerrot suoraan, että luit sen ketjun :).
Turuss ne on ranui. Ei muuten oikein naurattanut. Aikuisia ihmisiä herran tähden!
14, minä tilasin salaatin, hän RANET ja pihvin. Ei tarvitse sanoa pom frites, tai ranskalaiset perunat, ihan ranskikset tai ranskalaiset on ok.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kommentoi "Hyviä nämä ranet"
Millainen vaja*ki sanoo noin?
Hän ehdotti uutta tapaamista. Kerronko totuuden miksi en enää voi tavata vai keksinkö tekosyyn?
0/5
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäisprovot alkavat jo happanemaan
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Vierailija kirjoitti:
14, minä tilasin salaatin, hän RANET ja pihvin. Ei tarvitse sanoa pom frites, tai ranskalaiset perunat, ihan ranskikset tai ranskalaiset on ok.
ap
Mikset tilannut oikeata ruokaa? Mikä ihmeen kermaperse olet?
Kerro totuus, saapahan kunnon naurut.