Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cymbaltasta/duloksetiinista kokemuksia?

Vierailija
28.03.2016 |

Olen sairastanut masennusta melkein koko ikäni, useimmiten masennusjaksot on olleet keskivaikeita, mutta yksi vaikea masennusjaksokin on ollut. Olen ollut itsetuhoinen ja välillä ihan toivottomassa kunnossa. Lääkityksenä on aiemmin ollut Sepram. Nyt olen ollut viime heinäkuusta ilman lääkkeitä, käyn terapiassakin, mutta nyt on taas mieliala mennyt huonompaan suuntaan. Mulla on resepti valmiina Cymbaltaan, työterveyslääkäri kirjoitti sen viime syksynä varalle, ettei tarvitse sitten lähteä lääkäriin, jos masennus uudestaan iskee. Sepramia en halua enää syödä, koska se tekee musta ihan tokkuraisen väsyneen ja latistaa kaikki tunteet olemattomiin. Cipralexia on kokeiltu, samoin Efexoria ja Sertralinia eikä mikään noista sopinut mulle runsaiden sivuvaikutusten vuoksi. Nyt mietin, aloittaisinko tuon Cymbaltan vai kävisinkö pyytämässä lääkäriltä reseptin kokonaan erilaiseen lääkkeeseen, joka ei olisi SSRI tai SNRI-lääke. Toki kaikkien kohdalla lääkkeet toimii vähän eri tavalla ja kokemukset on yksilöllisiä, mutta haluaisin silti kuulla muiden kokemuksia Cymbaltasta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata aloittaa uudelleen lääkkeitä. Lähde mieluummin vaikka lenkille ja yritä laittaa elämäntavat kuntoon!

Vierailija
2/2 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi