Köyhä syrjäytynyt peliriippuvainen - Onko kysyttävää?
Ja lisätään vielä yksinäinen. Jos haluat tietää jotain niin kysy pois.
Kommentit (17)
Koetko itsesi onnettomaksi?
Mitä ajattelet syy-seuraus -suhteista? Miksi olet peliriippuvainen, yksinäinen ja syrjäytnyt?
No onpa paska ama jos ei voi ees kertoa mitä pelaa.
Mitä sä juot? "nestettä..."
oot tylsä, mene pois
tapa ittes
Eikäää pahin mahdollinen yhdistelmä sano viel et ryyppäät.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä pelaat?
Vedonlyöntiä viimeiset 20 vuotta, 10-11 vuotiaan vein ensimmäisen kupongin luukulle. Kunnolla aloin pelaamaan reilu 10 vuotta sitten. Nyt olen lopettanut tai sanotaanko ainakin katkolla.
-AP-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä pelaat?
Vedonlyöntiä viimeiset 20 vuotta, 10-11 vuotiaan vein ensimmäisen kupongin luukulle. Kunnolla aloin pelaamaan reilu 10 vuotta sitten. Nyt olen lopettanut tai sanotaanko ainakin katkolla.
-AP-
Luulin että pelaat jotain oikeita pelejä, kuten vaikka World of Warcraftia, etkä mitään tuollaisia lasten pelejä.
Vierailija kirjoitti:
oot tylsä, mene pois
tapa ittes
Oksettavaa sanoa noin, oli sitten miten tylsä ihminen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oot tylsä, mene pois
tapa ittes
Oksettavaa sanoa noin, oli sitten miten tylsä ihminen tahansa.
No mene oksentamaan jos oksettaa, mutta älä tuollaisia paskaviestejä tänne palstalle enää oksenna.
Vierailija kirjoitti:
Koetko itsesi onnettomaksi?
Mitä ajattelet syy-seuraus -suhteista? Miksi olet peliriippuvainen, yksinäinen ja syrjäytnyt?
Kyllä koen itseni onnettomaksi. En osaa hahmottaa tulevaisuutta tai en tiedä yhtään mitä se voisi olla. Aika ajoin "kovaakin" ahdistusta, enimmäkseen viikonloppuisin. Harvemmin enää itken, enemmän tuli väännettyä kyyneltä jäätyäni yksin.
Syy-seuraus -suhde. Koen, että pelaaminen ei ole yhteydessä muuhun kuin raha-ongelmiin. Osaan peittää pelaamisen hyvin. Kukaan ei tiedä pelaamiseni laajutta vaikka parisuhteessa olin hyvin pitkään.
Olen peliriippuvainen todennäköisesti siksi, että aloitin pelaamisen hyvin nuorena eli noin 10-11 vuotiaana ja se vain jäi päälle. Lisäksi pelaamista olisi saattanut hillitä ystäväsuhteet -> olisi ollut muuta tekemistä.
Yksinäinen olen siksi etten ole saanut luotua pidempiaikaisia suhteita. En ole ujo mutten juhlien keskipistekkään, jotain siltä väliltä. En osaa sanoa miks kavereita ei vain ole siunaantunut. Jotain "vikaa" kai minussa sit on. Yksinäisyyteen liittyy myös ero parisuhteesta, jolloin jäin täysin yksin.
Syrjäytyminen johtuu työttömyydestä ja yksinäisyydestä. Työttömyys taas koulutuksen puutteesta tai ei ole kokemusta alan töistä. Muutenkin työkokemus melko vähäinen ikääni nähden. En ole saanut koulutuspaikkaa vaikka sitä olen hakenut. Asun myös melko pienellä paikkakunnalla, jossa mahdollisuudet ovat rajatut. Muuttaminen vaikeaa talousongelmien vuoksi.
Jos voittaisit paljon rahaa, mitä ostaisit?
Mene koulutukseen ja muuta elämäsi. Miksi aloit jo varhain pelaamaan?
Mitä sulle on tapahtunut?
Miksi viikot ovat parempaa aikaa kuin viikonloput?
Onko sinulla silloin kuitenkin jotain enemmän tekemistä?
Vai onko muilla enemmän tekemistä ja koet enemmän syrjäytyneisyyttä?
Vierailija kirjoitti:
Jos voittaisit paljon rahaa, mitä ostaisit?
Vastasinkin täällä "Jos voittaisit Eurojackpotissa" -keskusteluun jokin aika sitten. Mut muuttaisin toisaalle ja ostaisin asunnon. Lisäksi elektroniikan päivittäisin tälle vuosikymmenelle. Jos voittaisin Lottomäärän rahaa niin tekisin hyväntekeväisyyttä netissä anosti tyyliin Lottovoittaja facessa.
Vierailija kirjoitti:
Mene koulutukseen ja muuta elämäsi. Miksi aloit jo varhain pelaamaan?
Mitä sulle on tapahtunut?
Kova yritys päällä ton kouluun pääsemisen suhteen, joku päivä kyllä.
En tiedä miks aloin pelaaman, ehkä joku kaveri pelas tai jotain. En muista. Homma lähti käsistä kun alkoi saamaan enemmän rahaa täysi-ikäisyyden kynnyksellä.
Tarkenna viimeistä kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi viikot ovat parempaa aikaa kuin viikonloput?
Onko sinulla silloin kuitenkin jotain enemmän tekemistä?
Vai onko muilla enemmän tekemistä ja koet enemmän syrjäytyneisyyttä?
Juurikin se, että koen muilla olevan enemmän aikaa kaverisuhteilleen ja minä olen vain yksin. Ei tule pyyntöjä "yksille" tai iltaa istumaan niinkuin muille. Samat tekemiset mulla on viikonloppuna kuin viikollakin. Kaikkein pahimpia on kuitenkin yhdessäolon merkkipäivät jolloin ollaan kavereiden kanssa ei niinkään sukulaisten tai vanhempien. Eli tähän kategoriaan kuuluu vappu, juhannus ja uusivuosi. En taida vappuna mennä nettiin laisinkiin, koska media ja some hehkuttaa yhdessäoloa.
Mitä sä pelaat?