Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordea-Osuuspankki tilisiirron viive

Vierailija
28.03.2016 |

Milloinkohan näkyy minun Nordean tililläni tilisiirto, jos se on tehty osuuspankista kiirastorstaina?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksaa OP:sta Gigantti Outletin laskun Nordean tilille, onko kesto sama kuin tavan tilisiirrossa?

Vierailija
22/26 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko oikeasti olla perjantaina laitettu rahaa joka ei vieläkään näy? Nordea -> OP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on laitettu viimeistään klo 17, näkyy nykyään jo saman päivän aikana. Poislukien viikonloput.

Vierailija
24/26 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on laitettu viimeistään klo 17, näkyy nykyään jo saman päivän aikana. Poislukien viikonloput.

Pe-iltana varmaan laitettu, mutta eipä näy.

Pistää miettimään onko laittanut väärään tilinumeroon vai onko laitettu ensinkään.. :/

Vierailija
25/26 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy nykyää saman päivän aikana, jos aamupäivään mennessä raha pistetty liikkeelle

"Rahat välittyvät saajille pääosin saman pankkipäivän aikana, jos maksu on vahvistettu ennen kello 14:ää Suomen aikaa (EET). Poikkeuksena eräsiirtoon lähetettävät tilisiirtoaineistot on vahvistettava ennen kello 13 Suomen aikaa (EET)." 

https://www.nordea.com/fi/media/uutiset-ja-lehdistotiedotteet/News-fi/2…

Vierailija
26/26 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki miten saa rahan siirymään heti eri pankkien välillä: jos lähistöltäsi löytyy TalletusOtto-automaatti, nosta käteistä pankin A kortilla ja talleta se pankin B kortilla. Rahat on heti käytössä.

No jos mulla olisi myös Nordean kortti eli tili Nordeassa, kai mulla olisi Nordean verkkopankkikin, josta voisin lähettää rahat ystävälleni tai kenelle nyt sitä olisinkaan lähettämässä. Ja jos rahan tarvitsija olisi samalla paikkakunnalla voisin tosiaan nostaa rahan käteisenä ja antaa rahat hänelle, ja hän voisi halutessaan tallettaa rahat tililleen.