APUA! VANUKKAAT SÖI MIEHENI!!!
Löydettiin perjantaina miehen kanssa lenkillä meteoriitti jonka sisällä oli hohtavaa valkoista ainetta. Mies meni maistamaan sitä ja sanoi että se oli hyvää. Kielloistani huolimatta hän purkitti mönjän muka vanukkaiksi ja suunnitteli että hän selvittää sen kemiallisen koostumuksen ja tuo markkinoille vanukkaana. (Mieheni on kemisti ja start-up yrittäjä.) Viime yönä heräsin ja huomasin että mieheni ei ollut vierelläni. Lähdin etsimään häntä ja löysin keittiöstä avonaisen jääkaapin. Ajattelin että miehellä on tullut yöllä nälkä ja unohtanut kaapin oven auki. Missä mieheni oli? Kurkkasin jääkaappiin ja näin yhden näistä miehen purkittamista "vanukkaista" mutta järkytyksekseni näin että läpinäkyvän purkin sisällä oli mieheni pienoiskoossa järkyttävään asentoon vääntyneenä kauhun ilme kasvoillaan. Pyörryin ja heräsin vasta nyt. En uskalla soittaa poliisille koska pelkään että olen tullut hulluksi. Ei kukaan usko että VANUKAS SÖI MIEHENI! Auttaakaa !!!!
Kommentit (7)
Minun miestäni eivät vanukkaat ole valitettavasti syöneet. Tuossa se röhjöttää. Täytyy tästä lähteä ostamaan rotanmyrkkyä ja ryhtyä leipomaan vanukkaita.
Ei kai! Minä maistoin tuota vanukasta ja nyt pelkään että minut syödään!
Minun mieheni on vanukas, tuossa se vaan hyllyy. Onkohan sekin maistellut vääriä vanukkaita ja saanut jonkun tartunnan.
Avaa se purkki ja päästä miehesi irti.
Miksi täällä on taas lapsellisia teinejä palsta täynnä? Yritätkö saada mukahauskalla aloituksellasi jonkun jättisuositun ketjun? Noloa!
Raju pääsiäinen ja huomenna alkaa työt 😃
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä on taas lapsellisia teinejä palsta täynnä? Yritätkö saada mukahauskalla aloituksellasi jonkun jättisuositun ketjun? Noloa!
Ostit liian pienen kukkahatun, kun se noin kiristää päätä. Huomenna hattukauppaan vaihtamaan numeroa isompaan.
Ghostbusters!