Miltö teistä tuntuu, joilla huono iho ja aurinko paljastaa
taas kaikki virheet, epätasaisuudet ja kirjavuuden? Onko kiva lähteä ulos?
Kommentit (7)
;DDDD meinaatteko, että muina vuodenaikoina on niin PIMEÄÄ ettei noita muulloin huomaa? Children...
chinchi kirjoitti:
;DDDD meinaatteko, että muina vuodenaikoina on niin PIMEÄÄ ettei noita muulloin huomaa? Children...
Kyllä ne vaan kesällä huomaa paremmin.
No eihän se kivalta tunnu, koettelee jo valmiiksi huonoa itsetuntoa entisestään. Tämänhän halusit kuulla?
Oon jo niin vanha ja monissa vesissä keitetty, melkein nelikymppinen, etten enää jaksa välittää pikkuasioista.
Olen 37v nainen ja kuljen aina ilman meikkejä ja pakkeleita ihmisten ilmoilla. Vain juhliin viitsin meikata. ei mua haittaa ihon punoitus, silmän aluset tai läiskät. Aurinkoisella ilmalla nostan kuonon kohti aurinkoa ja annan auringon valon hoitaa ihoa, se tekee hyvää, toki ei tarvitse polttaa itseään. Pakkalit naamassa ei iho hyötyisi auringosta. Esim. ihon kuivuus helpottaa, kun aurinko alkaa taas lämmittämään, ja rasvailua voi vähentää. En jaksa välittää tippaakaan siitä, huomaavatko muut etten meikkaa tai että on cuperosa-ihoa. Enkä mieti muiden ihmisten ihoja ulkonäköä sen enempää. Enemmän itsetuntoa kehiin!
No ei oo ei. Odotan kauhulla kuumia kesäpäiviä kun tekisi mieli lähteä ulos ilman pakkelikerrosta, mutta ei vaan kehtaa. Jotkut varmaan sanoisi tähän, että mitä sitten, lähdet vaan rohkeasti ulos, ei ketään kiinnosta jnejne.
Mutta kun on koko elämänsä kärsinyt tästä niin sitä itsetuntoa ei ole tällä saralla ihan kauheasti tullut.