Missä "epätavallisemmassa" ammatissa olet törmännyt seksikkääseen työntekijään...
Perusjuttu, että esim. sairaanhoitajat tai palomiehet näyttävät monien silmissä seksikkäiltä, mutta minkä "epätavallisemman" ammatin edustaja on ollut sinusta seksikäs? Innostuitko kenties postinjakajasta tai apteekkarista? Mikä teki kyseisen ammatin edustajasta seksikkään?
Kommentit (55)
5 vuotta sitten näin Pariisissa tavaratalon lihaosastolla töissä niin kauniin miehen, että melkein tuli itku.
Eräässä saraalassa oli jotenkin tosi miehekäs ja seksikäs obduktioapulainen. Isot vahvat kädet ja kiinteä peppu.
(Sille kuka ei tiedä niin obduktio tarkoittaa ruumiinavausta, eh. Olin töissä siinä sairaalassa.)
Hammaslääkäri. Aivan huikea kokemus! Suunnilleen samanikäinen nainen, blondi, silmälasit, upealta vaikuttava kroppa. Sinänsä ihan tavallinen nainen, mutta se tilanne sai mielikuvituksen todella laukkaamaan. Olisin hyvin mielelläni istunut hoidossa pidempäänkin ja keskustellut hoidon jälkeen hammasterveydestä vaikka kuinka paljon. Uskomaton tilanne kun hän jotenkin sai aikaaan huoneeseen sellaisen taianomaisen hallinnan ihan vain olemalla upea asiakaspalvelija ja alansa ammattilainen. Kotiin päästyä ei voinut muuta kuin hymyillä ja antaa ajatuksen lentää..
Hän ei varmasti tahallaan tehnyt mitään jolla olisi kiusoitellut, tms. Mutta silloin sattui ehkä itsellä olemaan panetus päällä ja tilanne alkoi ajatuksissa elämään. Mutta hei, mitäs siittä, elämäähän tämä on ja upea, että tällaisia juttuja sattuu. Nautittavaksi tämä on tarkoitettu. Hymyilkää ja olkaa iloisia toisillenne ihmiset!
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkaruokalassa oli sellainen tosi isoperseinen nainen kassalla. Tuli sitten kerran iskettyä se ja nussittiin useasti.
Joo, ihan varmasti.
Kuopion Terveystalossa on yksi ihan jäätävän komea työterveyslääkäri, vaikea keskittyä oikeaan asiaan sen vastaanotolla :) :)
Vierailija kirjoitti:
yks miespuolinen röntgenhoitaja sai kyllä sukat pyörimään mun jaloissa :)
Kävin selkärangan röntgenissä, jossa piti tietysti riisua yläosa paljaaksi. Röntgenhoitajana oli nuori mies, joka tuli takaapäin asettelemaan minua oikeaan kohtaan laitteeseen nähden, ja se riski ote lantiosta hänen asettaessaan sen oikeaan asentoon minun ollessani siinä rinnat paljaana... No, muistin siinä hetkessä etten ollutkaan pitkään aikaan saanut miestä. =D
Eilen navetalla , nuori nainen märässä eläinhoitaja essussa käveli minun ohitseni.
Sattui enempi yllättävä tilanne kuin poikkuksellinen ammatti.
Olin varannut ajan sijoitusneuvojalle. Oli kiirettä aikaa enkä ehtinyt asiaa miettimään kun menin heidän toimistolleen tapaamiseen.
Odottelin respassa ja yhtäkkiä siihen ilmestyi 2 30+ mimmiä bisnessjakuissa ja paitapuseroissaan. Korot vain kopisivat jugend talon käytävällä ja edes heilui kahdet syvään uurretut jakkuhousut kun kävelimme neukkariin. Puolen tunnin palaveri venähti puoleksitoista tunniksi mikä ei haitannut ollenkaan.
Oli vielä erityisen kiihottavaa kun mimmit todella osasivat sijoitusasiat. koko esitykseen sisältyi vain muutama pieni lapsia.
Tarina ei kerro tuliko kauppoja vai ei.
Teurastamolla on muutama seksikäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Lohjalla?
Tarvitsin aurinkolasit. Prisman yläkerrasta löytyi optikkoliike ja aivan upea n. 45-50v. myyjätär oli todella seksikäs.
Tilanne oli aivan tavallinen ja ei oikein löytynyt sopivia, mutta kun hän työnsi sormensa kokeilemieni lasien ja kasvojeni väliin ja kehui miten lasit sopivat minulle olin aivan myyty, kuten myös lasit 😊
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupassa oli joskus niin söpö myyjä, että melkein punastutti jopa tällaista lähes nelikymppistä akkaa mennä hänen kassalleen.
Minulla nuoruudessani olinkohan 25v kun oli myös kaupan tiskillä hemmetin hieno ja isorintainen nainen. Aikani kävin samaisessa kaupassa, kunnes nainen pyysi puhelin numeroani. Annoin sen ja ajansaatossa kävi niin että sain pimpsaa. Kunnes eräänäpäivänä kertoi olevansa raskaana ja halusi minut puolisokseen. Nyt olemme pariskunta ja tyttö ja poika täysikäisiä, meillä on aina naidessamme todella monipuolista seksiä. Paitsi silloin nykyinen vaimoni oli viimesillään raskaana, sain kuitenkin nuolla pimpsaa. Ihanaa mutta totta.
olin lapseni koulussa ja näin yhden opettajan jonka nimi oli pertti.
Ja sinä päivänä totesin että pertti oli thicc.
Kävin ihan hiljattain rautakaupassa, hyllystä ei löytynyt sopivaa joten jouduin menemään palvelutiskille.
Siinä olikin sellanen kohtuullisen näköinen perusmimmi mutta kun se näpytteli päätettä huomasin sen tiukat farkut. Istui siinä sellasella ratsujakkaralla joka levitti reidet kivasti.
Oli pakko vilkuilla haarojenväliä sen mitä kehtasi jottei huomannut.
Täytyypä käydä toistekkin siinä neuvoa kysymässä.