Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä "epätavallisemmassa" ammatissa olet törmännyt seksikkääseen työntekijään...

Vierailija
28.03.2016 |

Perusjuttu, että esim. sairaanhoitajat tai palomiehet näyttävät monien silmissä seksikkäiltä, mutta minkä "epätavallisemman" ammatin edustaja on ollut sinusta seksikäs? Innostuitko kenties postinjakajasta tai apteekkarista? Mikä teki kyseisen ammatin edustajasta seksikkään?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin sorarekkaa ajaa liian hottis blondi.

Vierailija
22/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elektroniikkaliikkeen myyjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee mieleen yläasteajat ja historiaa opettanut miessijainen, sai kyllä sukat pyörimään meidän tyttöjen jaloissa :D

Vierailija
24/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella on komea työterveyslääkäri, voisin useamminkin lähteä työterveystarkastukseen...

Vierailija
25/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäkonsulenttipoika. Oli niin syötävän komea.

Homomies

Vierailija
26/55 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksikuski

Vierailija
27/55 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt seksikkäänä ajattele mutta eräs pappi (mies) meidän seurakunnassa on häkellyttävän hyvännäköinen. Vähän häiritsevää itseasiassa. x)

Mikä sika. Kannattaa valittaa seksuaalisesta häirinnästä johonkin.

Vierailija
28/55 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krematooriossa, en ollut itse asiakkaana vaan ihan tutustumassa.

29/55 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut nuorten naispappien keskuudessa aiempaa vahvempaa naisellisen seksuaalisuuden korostamista. Se näkyy pukeutumisesessa ja välittömyydessä erityisesti meitä miehiö kohtaan. Upeaa!

Vierailija
30/55 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion historianopettajana oli lievästi Cillian Murphyn näköinen mies. Olin aina löysät housussa tunnilla, kun hermostutti niin paljon. Pk-seudulla muuttomiehinä usein hyvin kehittyneitä tummia miehiä (ei Niemi tai muu riistofirma). Asiakaspalvelussa nyt on lähes aina hyvänköisiä naisia, että en tiedä onko se "epätavallista".

Vierailija
31/55 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen kirjakaupan myyjä. Noin nelissäkymmenissä, hoikka ja huoliteltu nainen kevyessä meikissä. Ihana.

Vierailija
32/55 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen nainen rekan (okei, iso kuorma-autokin riittää) ratissa saa minun puntin pullottamaan;)

Vierailija
33/55 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä julkisen palvelun toimistossa Länsi-Suomessa on töissä aivan ihana , kaunis, viisikymppinen, hoikka, uskomattoman eroottinen nainen. Hän on sängyssä aivan estoton, nautiskeleva, aktiivinen ja hyvin taitava. Ottaa miehen huomioon myös. Synnyttänyt sektioilla ja sen takia ihanan tiukka, koska  pitää kunnostaan aina hyvää huolta. Lisäksi hän on mukava ja oikein fiksu nainen. Kerran olen saanut nauttia hänen kanssaan sängyssä...sitä ei unohda.

Vierailija
34/55 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pohjanmaalla yhden maitotilan emännän, ei todellakaan mikään perus "emäntä" huhhuh mikä seksipakkaus.

Vierailija
35/55 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä Etelä-Suomessa taas betoniauton ratissa on samanlainen.

Vierailija
36/55 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun synnytyksessä oleva anestesialääkäri! Kävi laittamassa mulle puudutteen ja myöhemmin sain nauttia silmänruokaa keisarinleikkauksessa. Voisin useamminkin haluta leikkauspöydälle 😍 Harmi että nimi meni täysin ohi ku olin niin kipeä..

Vierailija
37/55 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hare krishna -munkki oli aika seksikäs :D

Mäkin oon tavannut moisen! Olikohan sama seksimunkki 😀

Vierailija
38/55 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä Etelä-Suomessa taas betoniauton ratissa on samanlainen.

Ne on varmaan kaksoset.

Vierailija
39/55 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin olin palaverissa, jossa oli kaksi aivan ihanaa kunnallista johtohenkilönaista.

Vanhempi heistä on hurrrjan seksikäs, muodokas ja katse on aina miehiin flirttailevan houkutteleva. Hän käyttää juuri sopivan kireitä asuja ja vähän avoimia kaula-aukkoja. Hänestä näkee heti että on varmasti tosi hyvä ja kiihkeä sängyssä ja haluaa paljon. Ei epäilystäkään. Ei vaan uskalla yrittää...varattu kun on. Kateellinen miehelleen olen

Nuorempi on myös ihanan seksikäs mutta vähän viileämpi tapaus.

Vierailija
40/55 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pappi