Mun elämä on paskaa!!!
Lapset esiteini ikäisiä ja molemmat vaan netissä koko pääsiäisloman. Itse en ole jaksanut alkaa huutamaan heille. Ei ole ollut rahaa tehdä mitään erityistä tai matkustaa. Itse olen läski ja laiska ja makaan sohvalla netin kanssa. Mies taas yöllä kiroili isoon ääneen pelatessa koko yön ja nyt nukkuu. Tää elämä on paskaa. En vain jaksa/osaa muuttaa sitä.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mee vaikka lenkille. Tulee parempi olo.
Köyhän elämään pitää etsiä sellaisia virikkeitä jotka eivät maksa paljoa. Jos istuu perseellään sohvalla ja katselee instasta jotain "heh äkkilähtö jenkkeihin pääsiäiseksi" blogeja ja kuvia, niin kyllähän se voi vituttaa.
Ei noita teinejä saa mihinkään lähtemään köyhiin juttuihin mukaan kun ei saa edes maksaviin lähtemään mukaan kuin pakottamalla. Mies samanlainen ja edelleen nukkuu..
ap
Luulin jo että olet mielenterveysongelmainen perheetön ja syrjäytynyt pitkäaikaistyötön vailla ammattia, mutta ei sentään.
Pieniä ovat toisten ongelmat.
Mulla vähän sama juttu. Kipeänä viikkokausia ja nyt kun voisi tehdä jotain, niin en keksi mitään! Siis en mitään mihin saisin kolme teiniä mukaan. Leffaan lähtisivät, mutta sinnekin on matkaa 85 kilsaa ja he katsovat sellaisia leffoja, joista mä lähinnä näen painajaisia.
Silloin, kun lapset olivat pieniä, keksittiin kaikenlaista, mutta ei teini-ikäisten kanssa enää niin vain tehdäkään mitään.
Olen äärimmäisen turhautunut itseeni ja elämääni!!!
Vierailija kirjoitti:
Luulin jo että olet mielenterveysongelmainen perheetön ja syrjäytynyt pitkäaikaistyötön vailla ammattia, mutta ei sentään.
Pieniä ovat toisten ongelmat.
Kompit tälle. Ap:lta löytyy lapset, mies ja työkin ilmeisesti ja silti kehtaa valittaa. Toisilla kun ei ole noista mitään vaikka haluaisivatkin.
En kyllä ymmärrä miten se sun elämäs voi olla paskaa kun oot saanut tyydytettyä suvunjatkamisvietin, pesänrakentamisvietin, pariutumisvietin, siis millä tavalla se sun elämäs voi olla paskaa? Nää kaikki on vielä toteutumatta mulla ja kohta se on mahdotonta mutta ei se mun elämä ihan täydellistä paskaa ole.
Miksi niille teineille ois pitänyt jaksaa huutaa? Onko se joku teidän yhteinen harrastus?
Vierailija kirjoitti:
Miksi niille teineille ois pitänyt jaksaa huutaa? Onko se joku teidän yhteinen harrastus?
Lähinnä kun muu ei tunnu menevän perille. Saa monta kertaa sanoa asiasta ja vastaus on juu juu kohta jne...
Ja tosiaan kun teinejä ei saa kotoaan mihinkään lähtemään, se tässä on ongelma, toinen asia on rahattomuus.
ap
Sama täällä. 12v notkuu pelien ääressä, enkä jaksa ditä huutoa kun käskee lopettamaan. Kun lopettaa siirtyy sänkyyn puhelimen/tabletin kanssa.
Itse surffaan vaan netissä. Olen myös laiska lihava paska.
Mies lähti aamulla kalaan. Kuka jaksaa istua kylmässä meren rannalla ongella. Ikinä se ei tuo kalaa kotiin. Tätä tää on joka kesä. Kalassa aamulla, päivällä, yöllä.
Tää on perseestä!
En minäkään tiedä miten voisin tätä muuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä kun muu ei tunnu menevän perille. Saa monta kertaa sanoa asiasta ja vastaus on juu juu kohta jne...
Ja tosiaan kun teinejä ei saa kotoaan mihinkään lähtemään, se tässä on ongelma, toinen asia on rahattomuus.
ap
Kutsu vieraita. Se tuo vaihtelua arkeen ja yleensä saa skarppaamaan siivoamisen ja oman ulkonäön ja pukeutumisen kanssa. Teini-ikäinen toivon mukaan innostuvat seurustelemaan muuta kuin verkossa/koneella. Ei tarvi olla kallista ja ihmeellistä tarjottavaa, ihan vaan kahvit riittää. Siis jos koko pääsiäinen on kulunut verkkareissa tietokoneella/padilla mässyttäen.
Munkin mies nukkui tänään yhteen koska pelaa/katsoo leffoja öisin, mutta en jaksa nipottaa (paitsi joskus). Saa sitä nyt ihminen edes lomalla tehdä mitä haluaa, myös ne teinit! Älä oksenna omaa tyytymättömyyttäsi muihin perheenjäseniin, vaan tee jotain mikä sua itseäsi kiinnostaa ja innostaa.
Nro 9 jatkaa. Joku käski lähteä ulos lenkille. Siitä vasta tulee paha olo kun näkee onnellisia pariskuntia ja perheitä. Masentavaa.
Kuulostaa siltä, että aloittajaa vituttaa kun muita ei vituta vaan ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Rangaistukset käyttöön (siis tarpeeksi tuntuvat sellaiset), niin ei tarvitse huutaa. Silloin riittää vaan, kun lasta ihan rauhallisella äänellä muistuttaa mitä siitä seuraa, jos ei noudata sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Mies lähti aamulla kalaan. Kuka jaksaa istua kylmässä meren rannalla ongella. Ikinä se ei tuo kalaa kotiin. Tätä tää on joka kesä. Kalassa aamulla, päivällä, yöllä.
Sillä on joku toinen?
Sinun pitää löytää onni itsestäsi. Vastuu ei ole miehen tai lasten. Harva teini nyt kulkee kovin paljoa vanhempien matkassa. Aloita joku uusi harrastus? Tee hyvää ruokaa? Kyllä ne teinit esiin lymyää kun teet vaikka pizzaa illaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nro 9 jatkaa. Joku käski lähteä ulos lenkille. Siitä vasta tulee paha olo kun näkee onnellisia pariskuntia ja perheitä. Masentavaa.
No tuo on kieltämättä totta. Itsellä kans just sama kokemus tältä aamulta. Mies jäi nukkumaan valvottuaan peliensä kanssa ja minä lähdin lasten kanssa ulos. Mutta oli musta silti kivempaa olla keskenään lasten kanssa aamulla ulkona kuin möllöttää sisällä katkerana märehtimällä muiden perheiden oletettua täydellistä elämää.
Mikä sua omassa elämässä niin kauheasti harmittaa? Anna teinien olla teinejä ja keskity oman hyvinvoinnin edistämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua omassa elämässä niin kauheasti harmittaa? Anna teinien olla teinejä ja keskity oman hyvinvoinnin edistämiseen.
Harmittaa, että sairastuin kun lapset oli pieniä, ei tullut tehtyä mitään heidän kanssaan juurikaan. Nyt taas ovat liian isoja että haluaisivat mukaan äitin juttuihin. Saa yksin fiilistellä. Ehkä haluaisin ne menetetyt vuodet takaisin ja niitä en voi saada. Uusi lapsi taas ei tunnu järkevältä. Mies ei ole mukana asiassa. Haluaisin jotenkin teineille korvata ja olla läsnä mutta eivät kaipaa sitä. Se harmittaa.
Ja sitten oman elämän kanssa hukassa. Olen jämähtänyt niihin vuosiin kun lapset oli pieniä. Tuntuu että kaiken ajattelen pienten lasten kautta tajuamatta että lapsemme ovatkin jo aika isoja ja eivät kaipaa lapsellisia juttuja.
Ulkonäköön voisi panostaa mutta sekin tuntuu turhalta tässä iässä (kohta 40v) kun siitä ei ole oikein mitään hyötyä enää.
ap
Tää ohje toimii itsellä kato lehdestä kiinnostat ilmais tapahtumat kirkko,taidenäyttelyt,luennot ym ja,laita tieto kalenteriin ja mene joko yksin tai perheen kanssa
Mee vaikka lenkille. Tulee parempi olo.
Köyhän elämään pitää etsiä sellaisia virikkeitä jotka eivät maksa paljoa. Jos istuu perseellään sohvalla ja katselee instasta jotain "heh äkkilähtö jenkkeihin pääsiäiseksi" blogeja ja kuvia, niin kyllähän se voi vituttaa.