Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret miehet kohtelevat naisia vanhempia miehiä paremmin.

Vierailija
28.03.2016 |

Jos vertaa 20-30-vuotiaita miehiä 30-50-vuotiaisiin, niin ero on huikea. Vanhemmissa miehissä ei ole lainkaan tilannetajua ja tahdikkuutta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vertaa 20-30-vuotiaita miehiä 30-50-vuotiaisiin, niin ero on huikea. Vanhemmissa miehissä ei ole lainkaan tilannetajua ja tahdikkuutta.

Tottakai kohtelee. Nuorethan tekee mitä tahansa saadakseen piparia.

Vierailija
2/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule sitten uudestaan kertomaan kun olet käyny 100 henkilöä kummastakin ikähaarukasta.

Jos 1-5 miestä ei ole kodellu sinua prinsessana niin kaikki miehet on samanlaisia ???

Ei ymmärrä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet oppivat elämän realiteetit vasta myöhemmin.

Vierailija
4/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat kasvaneet tasa-arvoisemmassa ympäristössä.

Vierailija
5/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Olen itse 31-vuotias nainen, ja näen yökerhoissa paljon hyvin käyttäytyviä, selväpäisiä ja siististi pukeutuneita kaksikymppisiä miehiä. Nelikymppisillä miehillä taas on niljakas hymy ja tuijotus päällä, kirsikkana kakun päälle vielä vanhat kauhtuneet farkut.

Vierailija
6/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ovat todellakin kasvaneet erilaisessa ympäristössä kuin vanhemmat miehet. Eli on nähty se että sukupuolen merkitys siinä mitä kukakin osaa, on mitätön. Heillä ei siis ole mitään ennakkoasenteita siitä mitä naisten "kuuluu" tehdä ja osata.

Lisäksi he ovat saaneet näyttää tunteensa lapsesta saakka. Hyvä juttu, nuorissa on toivo.

Vierailija
7/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä ei siis ole mitään ennakkoasenteita siitä mitä naisten "kuuluu" tehdä ja osata.

Naisilla on joka tapauksessa edelleenkin samat ennakkoasenteet siitä mitä miehen kuuluu ja pitää tehdä, että on "kunnon mies".

Vierailija
8/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ovat todellakin kasvaneet erilaisessa ympäristössä kuin vanhemmat miehet. Eli on nähty se että sukupuolen merkitys siinä mitä kukakin osaa, on mitätön. Heillä ei siis ole mitään ennakkoasenteita siitä mitä naisten "kuuluu" tehdä ja osata.

Lisäksi he ovat saaneet näyttää tunteensa lapsesta saakka. Hyvä juttu, nuorissa on toivo.

Nyt kuitenkin verrataan omenoita ja appelsiineja. 10-20 vuoden päästä nämä nykyisetkin nuoret miehet ovat luultavasti ihan samanlaisia niljakkaita paskiaisia. Elämällä on tapana muovata ihmistä.

Vierailija
9/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä samaa on toitotettu niin pitkään kuin itse muistan. Silti nuorista miehistä tulee niitä vanhempia miehiä, ja stoori alkaa taas alusta.

Vierailija
10/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule sitten uudestaan kertomaan kun olet käyny 100 henkilöä kummastakin ikähaarukasta.

Jos 1-5 miestä ei ole kodellu sinua prinsessana niin kaikki miehet on samanlaisia ???

Ei ymmärrä

Eihän hyvin kohtelu ole mitenkään sama asia kuin prinsessana kohtelu. Hyvin kohteluun kuuluu ystävällisyys, arvostus sekä tasavertaisuus. Prinsessana kohteluun kuuluu jalustalle nostaminen ja palvonta. Eivät ne nuoret miehet kohtele naisia yleensä prinsessoina vaan hyvin.

Vierailija
11/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuitenkin verrataan omenoita ja appelsiineja. 10-20 vuoden päästä nämä nykyisetkin nuoret miehet ovat luultavasti ihan samanlaisia niljakkaita paskiaisia. Elämällä on tapana muovata ihmistä.

Miksi naiset saavat olla ahneita paskiaisia kun miehetkään eivät saa olla niljakkaita paskiaisia?

Vierailija
12/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä mitään väliä ole. Naisia ei kiinnosta miehessä miten kohtelevat, vaan ennen kaikkea tasaiset ja riittävän isot tulot saavat naisen kiinnostumaan miehestä. Jos sulla ei ole tarpeeksi isoja tuloja tai et näytä edes halukkuutta päästä tarpeeksi isoille tuloille, naisen kiinnostus loppuu lyhyeen. Koettu monet kerrat.

itselleni se on tärkein kriteeri eli oikeassa olet.

Vierailija
13/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-v naisena kokemukseni on että parikymppisenä oman ikäluokan miehet kohtelivat huonosti ja nyt aikuistuttuaan osaavat käyttäytyä fiksusti. Saattaahan olla etteivät nämä 4-kymppiset osaa edelleenkään kohdella parikymppisiä tasavertaisesti ja käytös nuoria naisia kohtaan on aina moukkamaista.

Vierailija
14/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Olen itse 31-vuotias nainen, ja näen yökerhoissa paljon hyvin käyttäytyviä, selväpäisiä ja siististi pukeutuneita kaksikymppisiä miehiä. Nelikymppisillä miehillä taas on niljakas hymy ja tuijotus päällä, kirsikkana kakun päälle vielä vanhat kauhtuneet farkut.

Niin ja niillä kaksikymppisillä miehillä on kova tarve miellyttää niitä naisia jotta saisivat piparia.

Nelikymppisillä ei sitä tarvetta enää niin kovasti ole. Kyllä te naiset olette taas niin sokeita, että.

Vierailija
15/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset saavat olla ahneita paskiaisia kun miehetkään eivät saa olla niljakkaita paskiaisia?

Kaikki saavat olla paskiaisia. Äitisikö kieltää vai kuka?

Vierailija
16/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki saavat olla paskiaisia. Äitisikö kieltää vai kuka?

No ainakin tällä palstalla samoilla akoilla, jotka haukkuvat miehiä niljakkaiksi paskiaisiksi, on pimppi heti hiekkaa täynnä kun niitä haukkuu ahneiksi paskiaisiksi. Eli ilmeisesti naiset saavat haukkua miehiä niljakkaiksi paskiaisiksi, mutta miehet eivät saa haukkua naisia ahneiksi paskiaisiksi?

Vierailija
17/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Varsinkin baareissa huomaa tällaisen. Nuorten miesten kanssa voi vaikka tupakalla tai tiskillä jutella, mutta nää vanhat äijät käyvät heti lääppimään ja yrittävät alistaa omaan tahtoonsa. Muutaman kerran joku random jätkä onkin esittänyt mun poikaystävää, jotta olen päässyt vanhuksesta eroon.

Vierailija
18/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran joku random jätkä onkin esittänyt mun poikaystävää, jotta olen päässyt vanhuksesta eroon.

Ostiko montakin drinkkiä/sidukkaa sulle?

Vierailija
19/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran joku random jätkä onkin esittänyt mun poikaystävää, jotta olen päässyt vanhuksesta eroon.

Ostiko montakin drinkkiä/sidukkaa sulle?

Ei. Yksikään mun valepoikaystävistä ei ole tarjonnut mulle juomaa, enkä mä kyllä niiden nimiäkään tiedä.

Vierailija
20/20 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Ei ole sidoksissa millään tavalla ikään.