Suutelin humalassa toista miestä
Kommentit (22)
Minun mielestä kuuluisi kertoa. Itse ainakin haluaisin tietää.
Tuskin tuo nyt kertomisen arvoinen juttu on. Itse olen selvinpäin pannut toisen kanssa enkä viitsi siitäkään mainita
Kysytkin vielä. Riippuu tosin mitä on sovittu, että lasketaanko tuo suhteessanne pettämiseksi. Mutta jos pitää kysyä av:lla, niin ehkäpä kannattaa kertoa.
Minä taas suutelen selvinpäinkin toista miestä-vaikka hän onkin ainoani ja mies jota suutelen ...
Kyllä pitää kertoa. Parisuhde perustuu luottamukselle.
tyypillistä, ahdistelit siis kännissä toista miestä? Hän lienee varmaan rustaamassa vaimonsa kanssa rikosilmoitusta.
en haluaisi tietää mutta vituttaisi jos ei kertoisi. hmm.
Yhdessä neljä vuotta kun joku sitä kyseli.
T.Ap
Vierailija kirjoitti:
Olinpa minä ollut se mies.
Älä turhaa haikaile varatut naiset vaan härnää. Sitten kun olisit pusutellut sulla ottaisi eteen. Haluaisit pilua sori ei pilua. Lopputulos on että harmittaa enemmän kuin ennen pusua
Jos vaan pystyt olemaan kertomatta niin älä kerro. Onko huono omatunto, kaduttaako? Luuletko ettei mies jättäisi sua jos tietäisi? Mä ehkä uskottelisin itselle että oli jotain unta vaan eikä oikeasti tapahtunut. En vois kertoo miehelleni kun suuttuisi ja loukkaantuisi ihan turhaan. Mutta mun mies onkin sellainen ja se ei tekis hyvää meidän suhteelle. Siksi en kyllä suutelekaan muiden miesten kanssa.
Naurettavaa. Yks suuteleminen, et ala kertomaan.
Me ollaan vaan ihmisiä ja suurin osa meistä sählää joskus. Ei oo niin vakavaa.
No et tietenkään kerro. Suukko sinne tai tänne, ei liittoa sen takia kannata pilata.
No shit. Näin ei ole koskaan aiemmin kenellekään käynyt!
Mikset eroaisi, kun toiset miehet kiinnostaa? Sinkkuna saisit hyvällä omatunnolla pussailla vaikka joka päivä eri miestä. Sinkkuna on paljon kivempaa, en ymmärrä, miksi ihmisten pitää pakottaa itsensä parisuhteeseen ja täällä sitten avautua, kun ei yksinkertaisesti kykene siihen.
No ei tietenkään, jos et riitaa halua tai mahdollisen eron alulle. Kärsi!