Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alistettu

reetta
28.03.2016 |

Olen ollut aviossa 37-vuotta.Pelkään äkkipikaista miestäni.En koskaan voi esimerkiksi katsoa koskaan minun
haluamiani Tv-ohjelmia,kun mieheni pitää kauko-säädintä omassa kädessään..Jos pyydän vaihtamaan kanavaa,mies suuttuu.Sama pätee muihinkin asioihin.Jatkuva kireys joka päivä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tässä ihmetyttää, miksi olet ollut 37 vuotta aviossa hänen kanssaan.

Vierailija
2/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskota. Et olisi pelännyt niin pitkään, ei kukaan voisi olla niin tyhmä. Vai onko sitten muuttunut ykskaks äkkipikaiseksi? Jos niin jätä se mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos ongelma tulee esiin vain tv katsellessa, anna sen pitää kaukosäädin. Tee jotain muuta ja elämäsi pelastuu.

2

Vierailija
4/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pelkäät miehessäsi? Onko tehnyt sinulle jotain? Jos on, tee rikosilmoitus. Jos ei, lakkaa olemasta lapsi  ja sano miehellesi vastaan.

Vierailija
5/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tuollaista myös.. Aina sai miettiä tekemisiäänsä, ettei vain ärsyttäisi.. Yritin olla mieliksi ja tehdä kaiken..mutta sitten tuli raja vastaan. 

Laitoin äijän varoittamatta ulkoruokintaan..ja elämämme lasten kanssa helpottui huomattavasti. Ihan on pärjätty sen jälkeen.

Ja sitä telkkaria ei nykyään kato kukaan..sekin on ihan ok..mulla meni vain 24 vuotta huomata, että tuo ihminen, jonka kanssa elän, on vaaraksi kaikelle ympärillään olevalle..

Ota elämäsi haltuun tai nyhjötä sitten,  muutos lähtee sinusta, ei siitä äijästä.

Vierailija
6/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos TV ja sen hallinta ovat ongelmia, osta toinen TV 😊

Vierailija
7/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut 37 vuotta, niin varmaankaan teillä ei enää ole alaikäisiä lapsia kotona. Miksi et lähtisi elämään sellaista elämää, jossa ei tarvitse varoa raivopäätä kotonaan?

Vierailija
8/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kyllä kirjoittaa, että äkkipikaisuus ilmenee muissakin asioissa, tv:n katselu vain esimerkki.

Tosi vaikea riuhtaista itsensä irti tuollaisesta tilanteesta, täytyisi saada muitten apua ja tukea. Oletan, että

ap:n tukiverkosto on aika pieni tuosta miehen käytöksestä johtuen.

Mutta jokainen tekee omat valintansa, mutta ilman tukea ei voi pärjätä. 

Vierailija
9/9 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyristelen parhaillaan väkivaltaisesta suhteesta: ei ole helppoa! Onneksi tukiverkkoa ja ihmisiä, jotka auttavat. Mies on suoraan sanonut, että tavoitteensa on ollut tuhota minut! Ihmetteli vielä miksei ole onnistunut!