Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janis Joplin dokumentti Teemalla kohta

Vierailija
27.03.2016 |

Tekijänä Amy Berg, jonka dokkareista pidän kovasti.
Odotukset siis korkealla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hurraaa. Dokkari narkkarihuorasta jonka lauluääni kuulosti lähinnä epävireisen variksen ja raiskatun kissan sekoitukselta. Vaikuttaa melkein mielenkiintoiselta.

Vierailija
2/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaa. Ainutlaatuinen esiintyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun sanoit!

Vierailija
4/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan katsoa, kun mies suostuu vaihtaa kanavaa. Ei ollut mun lempiartisti, mutta mielenkiintoinen kyllä, joten haluaisin tuon dokkarin nähdä.

Vierailija
5/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan areenasta? Nuoriso katsoo star warsia.

Vierailija
6/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hurraaa. Dokkari narkkarihuorasta jonka lauluääni kuulosti lähinnä epävireisen variksen ja raiskatun kissan sekoitukselta. Vaikuttaa melkein mielenkiintoiselta.

Ootko kateellinen kun itse tuskin tulet saavuttamaan niin suuria asioita?

Vierailija
7/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä näkyykö Areenalla, ei välttämättä.

Vierailija
8/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee areenaan.

Vierailija
9/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa ajankuvaa, saispa elää yhden kesän noita aikoja San Franciscossa... :)

Vierailija
10/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muistutuksesta! Kun näin aloituksesi, kävin laittamassa ajastukselle.

Vierailija
11/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitin lemppari, pitää tsekata areenalta.

-Arska

Vierailija
12/22 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janis Joplin tulkitsi biisejään syvällä tunteella. Uskomattoman koskettavaa. Siihen kykenee vain harva laulaja.

Vierailija
13/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli hienoa, että Janisin äiti ja isä, perhe kuitenkin rakasti tyttöä teki hän mitä tahansa. Se oli minulle uusi tieto, isoimmat arvet jätti koulukaverit kiusaamisellaan. Traaginen hahmo omalla tavallaan ihmisestä joka etsi ja haki hyväksyntää ja rakkautta koko elämänsä, esiintymisellä sitä löysi. 27 vuodessa kerkesi kuitenkin tekemään enemmän kuin moni meistä koko elämänsä aikana ja teki suuren vaikutuksen ihmisiin, jää musiikin historiaan yhtenä suurena.

-Arska 

Vierailija
14/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätti ristiriitaisia tunteita. Maailmalla on varmasti monta naista, jotka käyttävät huumeita yhtä reippaasti kuin Janis, mutta heistä ei koskaan kuulla huippulaulajina.

Vierailija
15/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janis on paras laulaja imho. Moni mieslaulaja on ottanut mallia Janisista, mutta vain harva on sanonut sitä ääneen. Yksi esimerkki on tämä axl jota nyt acdc:n sijaislaulajaksi yritetään pukata.

Minua vain masentaa Janisin haastatteluissa se, miten kaiken sen menestyksen ja lahjakkuuden alta katsoo joskus sellainen surullinen koulutyttö. Minä tunnistan sen katseen.

Vierailija
16/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulla on täysin eri käsitys siitä miten Janisin perhe suhtautui häneen?! Kyllä hän oli heillekin liian "erilainen".

Vierailija
17/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätti ristiriitaisia tunteita. Maailmalla on varmasti monta naista, jotka käyttävät huumeita yhtä reippaasti kuin Janis, mutta heistä ei koskaan kuulla huippulaulajina.

Pitää myös ymmärtää se aika missä Janis eli, ei huumeista tiedetty siihen aikaan juuri mitään ja noissa piireissä varsinkin se oli normi. Asiat pitää pystyä laittamaan kontekstiin eikä heti tuomita sormi pystyssä heristelemällä. Ei hän ollut ainoa joka huumeita käytti.

Vierailija
18/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että Janis iski viskipullolla Jim Morrisonia päähän? Jolloin Jim kiinnostui ja yritti saada Janisin puhelinnumeron. Janis päätti olla tapaamatta. Eli Janis antoi Jimille pakit.

Vierailija
19/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla on täysin eri käsitys siitä miten Janisin perhe suhtautui häneen?! Kyllä hän oli heillekin liian "erilainen".

Oli, mutta tuossa ajassa ja siinä maailmassa todella ymmärtäväisiä, ei he häntä hylänneet. Voin kuvitella mikä paine yhteisöltäkin on tullut ja ovat tyttärestään saaneet kuulla vaikka mitä herjaa. Pitäisi ymmärtää myös pikkuisen sitä aikaa ja maailmaa eikä peilata tähän päivään, se paine ja kaikki muu on ollut aivan eri luokkaa tuohon aikaan. 

Heillä oli opiskelupaikkakin hänelle varattu, jos hän vain niin päätti että haluaa opiskella ja ottivat tyttärensä kotiin kun hän yritti päästä huumeista eroon, kyllä nuo jo kertoo, että kyllä he tytärtään rakasti kaikesta huolimatta.

-Arska

Vierailija
20/22 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että Janis iski viskipullolla Jim Morrisonia päähän? Jolloin Jim kiinnostui ja yritti saada Janisin puhelinnumeron. Janis päätti olla tapaamatta. Eli Janis antoi Jimille pakit.

Jim, se vasta sekaisin olikin :D Vähemmänkin olis voinu vetää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän