APUA MITÄ TEEN!!!!!!! TULIN ÄSKEN LÄHIKAUPASTA. MATKALLA MINUN EDELLÄ KULKI OUTO NAINEN...
Hän oli jotenkin karmivan näköinen muutenkin. Kiinitin huomiota siihen, että oli ihan todella laiha ja melkein 190cm pitkä.
Hänellä oli lila pitkä huopatakki.
Nuo tuntomerkit saivat minut kiinittämään huomion häneen.
Huomasin, että hän vilkuili kassajonossa kokoajan minua päin. Hän pakkasi jotenkin älyttömän pitkään tavaroita ja jäi kaupan pihaan muka käyttämään puhelinta.
Kun tulin ulos ja lähdin kävelemään niin kokoajan hän vilkuili edelleen minua. Ja kun minä käännyi taloni siis kerrostalon pihaan niin hän lähti muka vastakkaisen talon pihaan.
En enää katsellut taakseni ja poltin pihassa vielä yhden tupakan.
Sen jälkeen kävin alakerran kerhohuoneella lukemassa lehteä.
Sitten kotiin mennessä rappuja ylös mennessä havaitsin jonkun kävelemässä edelläni ja mitän nopeammin kävelin huoneistolleni niin aloin kuulla juoksu askelia ylempää.
Sitten omalla ovella aloin kaivaa avaimia niin kuulin jonkun kävelevän ylemmällä tasanteella edes takaisin. Kurkasin portaisiin, että onko se naapurini niin tämä outo kotimatkalla edelläni kävelevä nainen kurkkasi ylhäältä ihan todella leveä hymy naamalla minua. Siinä kohtaan tuli jostain syystä kauhea pakokauhu, menin äkkiä omaan asuntoon. Ja vedin oman kiinni.
Sitten vilkkaisin ovisilmästä niin tämä nainen seisoo oveni takana ja sopertaa jotain sian saksaa.
Nyt edelleen kuulen, että on tuolla rappukäytävässä.
Mitä ihmettä mun pitää tehä??? En uskalla mennä puhumaan. Se äskeinen hymy ei ollut mitenkään ystävällisen näköinen vaan enemmän tällainen, että ei tässä mitään minä vaan tulen ja listin sinut.
Soitanko poliisille? Vai ambulanssi vai mitä???
Vaikutti ettei ole järissään. Kaupassakaan ei puhunut myyjälle sanaakaan.
Anteeksi huono kirjotus mutta olen yhä pelosta sekaisin.
Kertokaa mitä teen. Myöskin pelottaa, että yrittää sisään tänne asuntooni.
Kommentit (119)
Mistäs hän voi tietää missä ap asuu?
Odota, käyn hakemassa popparit niin jatketaan sitten. Lupaava alku! :D
Jos se jää sinne, niin soita hätäkeskukseen ja selitä että oudosti käyttäytyvä nainen seuraa. Ei se ihan pelkillä käsillä siitä ovesta pääse läpi. Tuijota siitä ovisilmästä sitä.
Hyi :o Kysy postiluukun kautta mitä se oikein haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs hän voi tietää missä ap asuu?
No varmaan oli seurannut ja kytännyt.
Ap:han sanoi ettei älynnyt enää katsella taakseen.
No et soita mihinkään. "Apua, poliisi, rappukäytävässäni on ihminen". Relaa. Kyllä se kohta lähtee.
Huopatakki....luulin että vain mä käytän tota sanaa.
Ota kuva postiluukun kautta niin uskotaan :D
Vierailija kirjoitti:
Hän oli jotenkin karmivan näköinen muutenkin. Kiinitin huomiota siihen, että oli ihan todella laiha ja melkein 190cm pitkä.
Huomasin, että hän vilkuili kassajonossa kokoajan minua päin. Hän pakkasi jotenkin älyttömän pitkään tavaroita ja jäi kaupan pihaan muka käyttämään puhelinta.
Kun tulin ulos ja lähdin kävelemään niin kokoajan hän vilkuili edelleen minua. Ja kun minä käännyi taloni siis kerrostalon pihaan niin hän lähti muka vastakkaisen talon pihaan.
Sitten kotiin mennessä rappuja ylös mennessä havaitsin jonkun kävelemässä edelläni ja mitän nopeammin kävelin huoneistolleni niin aloin kuulla juoksu askelia ylempää.
Sitten omalla ovella aloin kaivaa avaimia niin kuulin jonkun kävelevän ylemmällä tasanteella edes takaisin. Kurkasin portaisiin, että onko se naapurini niin tämä outo kotimatkalla edelläni kävelevä nainen kurkkasi ylhäältä ihan todella leveä hymy naamalla minua. Siinä kohtaan tuli jostain syystä kauhea pakokauhu, menin äkkiä omaan asuntoon. Ja vedin oman kiinni.Sitten vilkkaisin ovisilmästä niin tämä nainen seisoo oveni takana ja sopertaa jotain sian saksaa.
Mitä ihmettä mun pitää tehä??? En uskalla mennä puhumaan. Se äskeinen hymy ei ollut mitenkään ystävällisen näköinen vaan enemmän tällainen, että ei tässä mitään minä vaan tulen ja listin sinut.
Hui. Jos tekee sinulle jotain niin ainakin hänet on helppo löytää, noin pitkiä naisia ei paljon ole. Missä päin asut?
Kun nainen oli hymyillyt sinulle, alkoiko hän tulla portaita alas? Tuliko sinulle olo että hän yritti ahdistella, siis jos et olisi kerennyt ovesta sisään?
Minusta tuo voisi jo riittää poliisille soittoon.
Aloitus kuulosta hieman pastalta. Jos ei ole pastaa niin voisit kirjoittaa tästä hieman pidemmän version, vaikka novellin.
Mikäli paukkuja riittää enemmän niin myös kauhuromaani voisi olla hieno tekele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten omalla ovella aloin kaivaa avaimia niin kuulin jonkun kävelevän ylemmällä tasanteella edes takaisin. Kurkasin portaisiin, että onko se naapurini niin tämä outo kotimatkalla edelläni kävelevä nainen kurkkasi ylhäältä ihan todella leveä hymy naamalla minua. Siinä kohtaan tuli jostain syystä kauhea pakokauhu, menin äkkiä omaan asuntoon. Ja vedin oman kiinni.Sitten vilkkaisin ovisilmästä niin tämä nainen seisoo oveni takana ja sopertaa jotain sian saksaa.
Hui. Jos tekee sinulle jotain niin ainakin hänet on helppo löytää, noin pitkiä naisia ei paljon ole. Missä päin asut?
Vittu miten lohdullista :D Delaa vaan, tappaja kyllä löytyy.
Minua lähti tosiaan yksi nainen juurikin kaupasta seuraamaan. En tiedä syytä tänä päivänäkään, mutta se kyllä oli selvää, että jonkin sortin avohoitopotilas oli ja selvästi tuli perässä, käytös oli tietyllä tapaa outoa koko ajan. Sain eksytettyä sen ja kun katsoin ikkunasta, se seisoi aika lähellä ulkona huutelemassa jotain, en avannut ikkunaa, joten en kuullut, mitä. Pidän aika todennäköisenä, että sekoitti minut johonkin toiseen tai sitten vain oli joku hullu, joka seurailee satunnaisia ihmisiä.
soita poliisille. hyi hitti