Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kuollut ja sinut on elvytetty henkiin?

Vierailija
27.03.2016 |

Kuinka kauan olit hengettömänä? Mitä näit ja koit tällä välillä? Jos olet uskovainen, koitko jotain uskonnollista? Jos et, niin mitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole kuollut, mutta isäni ehti olla kuolleena 8minuuttia. Muuten toipunut hyvin, mutta lievän aivovamma jäi joka vaikuttaa niin että puhetta on välillä vaikea muodostaa. Hän sanoi tunteneensa olonsa rauhalliseksi, ensin oli todella valoisaa joka pikkuhiljaa alkoi hiipua ja lopulta oli ihan pimeää, kunnes yhtäkkiä valoisuus palasi takaisin. Ei kuitenkaan muista heräämistä tai seuraavaa viikkoa ollenkaan.

Vierailija
2/5 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse ole kuollut, mutta isäni ehti olla kuolleena 8minuuttia. Muuten toipunut hyvin, mutta lievän aivovamma jäi joka vaikuttaa niin että puhetta on välillä vaikea muodostaa. Hän sanoi tunteneensa olonsa rauhalliseksi, ensin oli todella valoisaa joka pikkuhiljaa alkoi hiipua ja lopulta oli ihan pimeää, kunnes yhtäkkiä valoisuus palasi takaisin. Ei kuitenkaan muista heräämistä tai seuraavaa viikkoa ollenkaan.

Kiitos tästä. Erittäin mielenkiintoista, ja rauhoittavaa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, reilut kolme minuuttia. En kokenut muuta kuin pimeyttä.

Vierailija
4/5 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kuolleena 8 minuuttia kunnes toisella sähköstartilla sydämeni saatiin toimimaan. Minuutti tai pari lisää niin olisin elävä tai kuollut vihannes. Näin äärimmäistä kirkkautta joka puolella ympärilläni. Kun sydämeni saatiin toimimaan tuli pimeys josta viikon päästä heräsin. Oli suojelus. Ei jäänyt pysyviä vammoja. 44 v.

Vierailija
5/5 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineeni on romahtanut nollille ja noussut adrenaliinilla, en ollut kuollut, mutta lähellä... Olin nukutettuna, ei mitään muistikuvia. Seurauksena syvä kiitollisuus länsimaista lääketiedettä ja hyvinvointivaltiota kohtaan <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän