Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*Ensikoiden viikon 8 aloitus*~*

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, vieläkö teidän joukkoon sopii? :)

Olen aiemmin kirjoitellut tammitähtösissä. Onko tämä palsta ensimmäistä yrittäville?

Me on luovuttu ehkäisystä tämän vuoden alusta.

Yhdet luomumenkat takana ja nyt kierto alkoi kenkkuilemaan. Kp 33/24, mutta testin mukaan en ole raskaana. Olen siis aivan hukassa kierron kanssa, ilmeisesti ehkäisyn lopettaminen on pistänyt rytmin sekaisin. Onko kellään kokemuksia vastaavasta?

Mukavaa tiistaita!

/ Johku

Vierailija
22/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amy: Jännitän jo sun puolesta. Toivottavasti se posti tuo sulle niitä testejä piakkoin=)

Oma ).( : Eilen siis unohdin aloittaa tikuttelun. Tänään aamulla muistin sitten viimein:) Käyn aina aamuyöstä kerran veskissä, joten tää aamutestaaminen sopii mulle hyvin kun ei kuitenkaan ihan aamupissaa ole, kun noin 4h edelliseen käyntiin aina aikaa. Eli tikuttelin tänään ja selkeä viiva tuli, ei kuitenkaan vielä plussa. Nippaillut on masua vasemmalta puolelta la illasta asti, eli voiskohan ovis tosiaan olla tulossa jo näin ajoissa kun nyt kp11/25-37.. Toivotaan! Olen jo niin tottunut noihin " pitkiin" kiertoihin, etten voinut edes toivoa et jo näin ajoissa vois jotain odottaa. Nyt vaan pelkään että mitä jos se ovis vaik jo menikin ja aloitin testaamisen liian myöhään... :=( Jep, mutta katsotaan kuinka käy. Onko kellään tullut tosi selkeää viivaa jo viikkoa paria ennen ovista vai vasta hetkeä ennen??

Sori omanapaisuus. Nyt plussia kehiin Enskat+++++++++++!!! Liian kauan ollut tällaista hiljaiseloa...

Aurora *sekaisin näiden tikkujensa kanssa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitellaas sitten, kun kerran täällä vaan roikun työnteon sijaan.

Johkulle tervetuloa mukaan, tännehän mahtuu kyllä! Taisit kysellä kiertojen heittelystä; on varmasti normaalia että kierrot on alussa ihan mitä sattuu. Kyllä ne siitä tasaantuvat vielä... Ja lääketieteen avulla ainakin, jos ei muuten. Mutta sinuna seurailisin pari kiertoa vielä, että mihin se kierto asettuu.

Mooli: joo, ihme juttu, että samoissa ollaan oviksenkin ajankohdassa!

Ja Auroralle noista tikutuksista sen verran, että mulla ei kyllä tikut ole näyttäneet yhtään mitään, ennen kuin vasta kun varsinainen ovis on käsillä. Ei haamun haamua. Selkeää ovista näytti tikuissa n. kolmen päivän ajan *jee, hehkuti hehkuti ekan oman oviksen bongaukselle*.

Mites sitten noi tikutuksen ajankohdat, kun monissa tikuissa kehotetaan testaamaan klo 10-20 välillä? Ehkä aamuöinen testaus ei ole ihan paras vaihtoehto? Ellei sitten käyttämissäsi tikuissa nimenomaan sanota, että testata voi melkein mihin kellonaikaan vaan.

Jaahas, jospas lähtis lounaalle kun ei noi työt oikein innosta.

Palailen taas : )

- Jessica -

Vierailija
24/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica: Kirjoitin varmaan tosi epäselvästi. Siis testasin aamulla klo 9, ja käyn aina veskissä siinä klo 4-6 aikaan aamuyöllä. Elikkäs aamupissasta tein, mutta ei voi ihan siksi sanoa koska käyn aamuyöllä veskissä aina kerran ennen varsinaista aamupissalla käyntiä ja testin tekoa.. Selvensiköhän yhtään, yhtä sekainen selvitys:) Mulla mammaksin testejä ja annoin oikein jäähtyäkin pissan oikeoppisesti 10min ennen testaamista...

Viime kierrossa testasin aconeilla ja halaeita viivoja tuli 7 päivää peräkkäin ja kun sit tuli suht vahva viiva testiin niin luovutin, elikkäs siksi epäilen näitä viivoja kun mulla näyttää niitä niin helposti tulevan.

Vierailija
25/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa täällä ihanasti. Kevät todella tekee tuloaan...

Kiitokset kaikille osanotosta tädin vierailun suhteen. =)

Masu06: Kyllä minulla yleensäkin tädin visiitti on aika lyhyt, mutta kuitenkin vähän pidempi kuin nyt ja ainakin selvästi runsaampi. Kyllähän sitä tietenkin kävi mielessä, että mitä jos nämä nyt olisivatkin ¿valemenkat¿... Mutta ajattelin, etten kiusaa itseäni sillä ajatuksella sen enempää!

Minusta oli eilen aika mukavaa, kun illalla mies tuumi, että mahtaakohan sitä ihmiset tulla helpommin raskaaksi keväällä, kun auringonpaistekin lisääntyy. Minä tuumasin, että tämähän vaikuttaa siltä, että alat koko ajan enemmän innostua tästä touhusta! =)

Tuumittiin sitten, että voihan se tosiaan olla mahdollista, että hormonit hyrrää paremmin keväällä meillä ihmisillä, kun alkaahan ne kierrot parantua keväällä hevosilla ja lehmilläkin! =) Siitä taas sai ihan ihmeellisesti lisää positiivista ajattelua!

Mitenkäs Amy? Joko posti toi testit ja toivotun tuloksen?

Plussaisia auringonsäteitä kaikille....

-cactus-

Vierailija
26/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei vaan oikein tule mistään tekemisestä mitään. Tulihan ne testit sitten tuossa yhdentoista aikaan. Vaikka ohje onkin, että aamupissasta pitäis testailla, niin kun edellisestä vessareissusta oli useampi tunti, niin oli " pakko" testata uudelleen heti tänään.

Ja kyllä siihen nyt ihan testiajan puitteissa piirtyi haalea viiva ja siinä on jopa aavistus väriä. Hyvin on haalea edelleen, mutta viiva kuitenkin. Voi kun se nyt pysyis siinä eikä se tädin retale kurvais tänne perjantaina!!!

Taidan huomenna aamulla testailla vielä aamupissasta ennen kuin kerron miehelle - vaikka vaikeeta onkin...

Meikäläisestä taitaa tulla uus Ull-maij, vai kukas se oli kun testas vaikka kuinka monta kertaa ennen kuin uskoi. ;o)

pöhkö-amy jännittyneenä edelleen

ps. Tervetuloa joukkoon Johku!!! Laita vielä vähän esittelyä tuonne esittelypinon loppuun, niin Dio saa sut mukaan listan seuraavassa päivityksessä.

Vierailija
27/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista ottaa mut mukaan plussajunaan!

Vierailija
28/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa Johku! Laittaisitko tosiaan lyhyen esittelyn itsestäsi tuonne esittelylistaan (nostin sen aamulla, joten pitäisi olla jossakin lähistöllä). Päivitän taas listaa jossain vaiheessa.

Ja kyllä mäkin jo pikkuhiljaa alkaisin uskaltaa onnitella Amya, haamusta ainakin, jos ei ihan vielä kunnon plussasta! Kyllä sitä raskaushormonia on pissassa, jos kerran jotain väriä tikkuun saa! Sitten vaan iso tuubi vauvaliimaa matkaan, jotta kestää kyytiläinen matkassa vielä 9kk!

Vierailija
29/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa tosiaan olla jo onnittelujen paikka:=)) Ihanaa kun joku aloittaa taas odotetun plussa-aallon, nyt kaikki perässä O-puolelle sitten, eiks vaan? Tarrasukkia ja superglueta matkaan!!

Millä testillä muuten testasit Amy? Ja kauanko on nyt sit oletetusta oviksesta aikaa?

Tuntuu että apteekin testit ja aconit taitaa olla ne luotettavimmat, kun siihen advance testiin tulee se harmahtava viivanpaikka, josta moni jo " kärsinyt" kun luullut plussaksi. Tollaset testit pitäis laissa kieltää!

Vierailija
30/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sinua tosiaan voi jo onnitella! =) Toivottavasti tästä alkaisi nyt plussatuulet puhaltamaan kovasti ja tulisi kunnon plussa-aalto!!!

-cactus-

Vierailija
31/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienoa, että enskoissa taas tulee plussia. Sovitaan, että tästä lähtee nyt sitten koko kevään kestävä enskojen plussa-aalto, joohan?

Minä tulen mukaan maalislaivalla (ei voine käyttää junaa jos oikein aallossa mennään?)

Oma napa 29/28(?) mutta mistään piinailusta ei ole valitttavasti kyse koska lakanat ovat meidän huushollissa saaneet olla rauhassa tässä kuussa (mies oli pitkään reissussa ja sitten molemma flunssassa), mutta ollaanpahan kerätty voimia ja simppoja ensi kiertoon.

Tulis nyt täti vaan. Jos joku haluaa tädistä eroon, niin tänne voi lähettää sen!

Leppis

Vierailija
32/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä töissä ollaan! 20 min ja sitten pääsen kotiin. Kaveri tulee kylään illemmalla. Täytyypi keitellä iltateetä ja jotakin iltapalaa tehdä meille. Kiva päästä jutskailemaan pitkästä aikaa hänen kanssaan!

Amy: Nyt kuulostaa jo niin lupaavalta, että onnittelut jo näin etukäteen minunkin puolestani!!! Jospa sinä aloittaisit + aallot meidän enskojen kesken ja me muut seurataan :O)

Oma napa: Täti alkaa onneksi tekemään lähtöä pikkuhiljaa ja " normaali" elämä voi taas jatkua! Kovasti olen yrittänyt laskeskella otollisimpia päiviä ja tulinkin siihen tulokseen, että parempi pupuilla mahd useana päivänä oletetun oviksen aikoihin niin on sitten paketti lähetetty matkaan jos vaikka sattuisi tärppäämään?!

Oikein mukavaa iltaa ja tulehan Amy kertomaan, vahvistuko se viiva.

- JP -

Vierailija
33/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, täällä myös uusi piinaviikkoinen! Kirjauduin tänään tänne teidän palstalle, tuolla kuumeilijoissa käväsin ja minua suositeltiin tänne ensikoihin! Saanen liittyä joukkoonne?!

Viikonloppuna kova yritys ja ovulaatio ja nyt sit piinaviikot edessä. Lasta on yritetty vasta nyt tammikuun alusta.Viimeksi täti yllätti ja nyt taas hirmu toiveet jos ei yllättäiskään.

Pitäisi olla realistinen ja ajatella että ei välttämättä heti tärppää, mutta kun ei tälle kuumeelle mitään mahda!

Vierailija
34/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, nyt vain kaikki mukaan tähän aaltoon!!!

Tule Amy kertomaan huomenna mitä tikku näytti, oon tosin aika varma että plussaa sieltä tulee :)

+++++ muillekin piinailijoille ja ovismetsästykseen myös!

Pahoittelut taas kerran tätsyn riivaaville...

-Viipero, kp 23/29-

Vierailija
35/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin Johku ja Elina osui silmiin! Täällä on kyllä parasta piinailuseuraa =)

Vierailija
36/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, valistakaas nyt uusia kuumeilijoita näistä teidän lyheneteistä. Tuo Kp jäi mietityttämään?

Vierailija
37/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep kyllä täällä aika hurahtaa. Pakko kyllä lähtee lenkillä käymään.Kuumeiluksi mennyt koko päivä! Varmaan viimestään ensiviikolla kun pitäisi menkat perjantaina alkaa ni alan keksiä itselleni kaiken maailman oireita ja kaikki niistä viittaa raskauteen. On se ihmismieli kumma kapistus.Viimeksikin oli kaikki oireet mitä vaan olla voi ja silti täti tuli! =(

Onnea kaikille yrityksiin ja toivotaan että plussaneiden määrä kasvaisi nopsaan!!!

Vierailija
38/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMY!!!!!Kyllähän se plussa on selvästi ;) ;)Tarrasukkii ja vauvaliimaa matkaan!

Pepsillä on huomenna kirjalliset autokoulus,pitäkee peukkuja että pääsen näillä raskaushormoonin syövyttämillä aivoilla läpi.....!

Plussaonneeeee kaikille!!!!

-Pepsi ja vompatti rv10+1

Vierailija
39/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Amylle haamusta!! Eiköhän se siitä vahvistu, kyllä siellä tosiaan varmasti raskaushormonia on, ei se muuten viivoja näyttelis. Mä oon testannu Vilja-testeillä, ku oon ollu tai kuvitellu olevani raskaana. Ja aina on kyllä oikein näyttäny! Niitä testejä kyllä suosittelen!

Johkulle ja Elinalle tervetulotoivotukset joukkoon mukaan!

Ja Pepsille tsemppiä kirjallisiin, toivottavasti menee hyvin!

Voikaa hyvin Enskat!!!

Vierailija
40/49 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei meikäläinen plussannut! Tein aamulla jo toisen liuskatestin ja jälleen sain vasta testiajan umpeuduttua haamun, joka ilmestyi vasta, kun olin testiä aikani pyöritellyt kädessä ja selvää negaa ihmetellyt. Aika epätoivoiselta tilanne näyttää, mutta sittenhän vasta selvyyden saa, kun menkat alkaa. Tosin kaikki oireet mitä viime viikolla tunsin, ovat kadonneet, joten tämäkin kyllä viittaa siihen, että ei sielä masussa mitään oo. No, kyllä täältä suosta noustaan, vaikka pettymyshän tämä oli, vaikka eka yrityskierto olikin. Nyt vaan tätiä odottelemaan!

Amylle varovasti toivottelen onnea!!! Sun tilanne vaikuttaa paljon lupaavammalta jo alkuunsa kuin mun!!

Ja joku uus enska tais kysellä mitä kp tarkoittaa ym. eli täälä vavakuume-keskusteluosiossa pitäis olla sellanen viestiketju, jossa on selitetty täälä käytettäviä lyhenteitä. Se kannattaa lukea ja toki täältäkin kannattaa kysellä, jos joku on epäselvää.

Hoyt kp25/(28?)