Onko fetisisti bi vai ei? Otin mieheltäsi suihin auton takapenkillä...
Eräänä kauniina päivänä juuri ennen pääsiäistä pääkaupungin valmistautuessa juhlimaan olin tapaamassa ystäviäni pienessä homobaarissa. Yhtäkkiä sisään käveli komeahko ja nuorehko mies raksavaatteissaan. Ja luonnollisesti kunnon kännissä. Mies alkoi heti kovaan ääneen kertoa vaimostaan ja omasta heteroudestaan mikä herätti huomiota koska yksinäinen heteromies kävelee homobaariin vain seuraavista syistä:
-tapaamaan ystäviään vastahakoisesti.
-naisen perässä
-pesäpallomailan kanssa
-asuu samassa talossa ja paikasta on tullut lähipubi.
-on kotoisin savosta ja lyönyt satasesta vetoa että kykenee juomaan yhden ja säilyy silti perseneitsyenä (pesäpallomaila saattaa olla myös mukana varmuuden vuoksi) ystävien naureskellessa Joukolle ulkona.
-ei tajua mihin on kävellyt.
Mikään ylläolevista ei pätenyt, joten kun pöytäseurueemme hajaantui mies alkoi pyydellä kyytiä kotiin.Ja kuvittelin että nyt mennään normi bi-miehien tapaan hotelliin. Mutta mies tunnustikin että hänellä on pieni fetissi. Minun pitäisi runkata hänelle spermat käteen ja sen jälkeen ottaa suihin ja mitään muuta ei olisi luvassa. Hetken mietinnän jälkeen teimme kompromissin että lyhyt pussailu ja sen jälkeen saa mitä haluaa ihan vaan siksi että halusin kiusata.
No lopulta mies sitten nuuski ja maisteli spermaani samalla kun otin suihin. Yhessä vaiheessa vaimo alkoi soitella ja oli kyllä harvinaisen mielenkiintoista kuunnella sitä huutoa kun mies oli "ryyppyreissulla" samalla kun kyrpä oli suussa :D
Lopulta annoin kyydin kotiin helsingin lähiöön ja kuuntelin pihalla kun naisen kiljunta kuului ulos asti että mitä teinipillua se on käyny jyystämässä... Kun keskittyminen aiempien puheluiden aikana oli vähän herpaantunut kun yritin oikeasti panostaa aina kun oli puhelimessa :D
Kysymys kuuluu jos miehissä kiinnostaa vain sperma (ja suihinotto tai sitten ideaaleinta olisi ollut olla vaimon kanssa ja vierasta spermaa kupissa) niin onko mies hetero kuten itse väittää, bi vai jotain muuta?
Nii ja mitä mieltä ootte pitäiskö mun vastata sen tuleviin viesteihin? En haluais että se hommaa viattomalle naiselle mitään hepatiittia, joten mietin että jos sille kelpaa pelkkä spermanluovutus ilman suihinottoja nii vois mun puolesta hakea parilla bissellä kupillisen testattua ja tervettä luomutavaraa :)
T:ap