Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä keski-ikäinen nainen, jonka miehen työpaikalla työskentelee nuori nainen

Vierailija
27.03.2016 |

Olen päälle parikymppinen nainen ja töissä työpaikassa, jossa on sekä miehiä että naisia. Olemme kaikki korkeasti koulutettuja. Työpaikallamme on keski-ikäinen pariskunta ja muiden puolisoita tapaan työpaikan juhlissa. Miksi näiden työpaikkani keski-ikäisten miesten puolisot (naiset) suhtautuvat minuun nihkeästi, kun hoidan työtehtäviäni näiden miesten kanssa? Onko keski-ikäisten naisten mustasukkaisuus nuorista työkavereista ihan tavallista? En ole ulkonäöltäni mitenkään tyrkky, olen normaalivartaloinen enkä pukeudu paljastavasti. Olen toki miehille ystävällinen ja vitsailen heidän kanssaan, mutta mielestäni se on aivan normaalia käytöstä.

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. En mä ainakaan. Luuletkohan nyt vähän liikoja itsestäsi?

Vierailija
2/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin suhtautuvat nihkeästi? Töissä vai joissain työpaikan juhlissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet vain!

Vierailija
4/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikait sulle nyt yllätyksenä tullut että keski-ikää lähestyvät tantat vihaavat nuoria ja kauniita naisia? 

Vierailija
5/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sä kuvittelet vain? Toki miehellä kuin mullakin on nuoria työkavereita, luonnollisesti. Enmä kyllä oikeasti heitä tunne tai ajattele, ihan riittää opettelemista omissa työkavereissa.

Vierailija
6/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa tilanteissa. Mm. kyräilevät, eivät pidä siitä, jos jään kahdestaan miehen kanssa. Työpaikalla olevan pariskunnan nainen pyysi minua vaihtamaan työnkuvaani hänen kanssaan, ilmeisesti siksi kun uuteen työnkuvaani kuului enemmän yhteistyötä hänen miehensä kanssa.

Vierailija
7/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei vaan ole kiiinnostuneita susta, koska olette eri ikäluokkaa.

Otat tuollaisen ei kiinnostuksen nihkeilynä, koska olet tottunut, että kaikilla kiinnostaa, mutta nuo naiset ei halua sun römpsää ja flirttiä sun kanssa, joten ne on välinpitämättömiä sua kohtaan ja pidät sitä vihamielisyytenä.

Vierailija
8/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavia kommentteja on täällä usein. Työpaikan seinäruusu uskoo, että kaikki häntä vanhemmat työkaverinaiset tai työkavereiden puolisot pitävät häntä uhkana kaikkea mahdollista kohtaan. Vastaus: evvk, oikeasti. 

Vierailija
9/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 6 siis ap:n kirjoittama.

Vierailija
10/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa tilanteissa. Mm. kyräilevät, eivät pidä siitä, jos jään kahdestaan miehen kanssa. Työpaikalla olevan pariskunnan nainen pyysi minua vaihtamaan työnkuvaani hänen kanssaan, ilmeisesti siksi kun uuteen työnkuvaani kuului enemmän yhteistyötä hänen miehensä kanssa.

Tirsk.

Ohis

Vierailija
11/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyräilevät? Jos et ole vaan heille kiinnostava työkaveri. Et voi vetää tuollaisia kuviteltuja johtopäätöksiä "kyräilystä" ja katselusta ja ilmeistä ja siitä, että joku haluaa vaihtaa toimenkuvaa :D Jos vakaasti haluat tätä jatkaa, käy ensin päälääkärissä.

Vierailija
12/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tuollaisia mustasukkaisia ja epävarmoja horoja. Pelkäävät että heidän miehensä rakastuvat sinuun, vaikka sen ei pitäisi olla mikään uhka jos olisivat itse osanneet hoitaa oman parisuhteensa. Harvempi nuori nainen muutenkaan tositarkoituksella haluaa jonkun 20-30vuotta vanhemman miehen, joten mitähän ne tädit nyt oikein edes ajattelevat. Kyllä se mies aina palautuu sitten kotiin, koska ei sitä helposti nuorempi ota.

Vierailija
13/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelen ensisijaisesti, että ap vain kuvittelee.... Tietty on mahdollista, että ko pariskunnilla on ollut jobtaistalla luottamuspulaa/pettämisiä, jolloin tilanne voi oikeasti olla tuo.

Mutta jos kyseisillä pariskunnilla ei ole pettämishistorioita, niin koko nihkeys on ap:n omien korvien välissä.

Vierailija
14/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat herkästi pillua, olen nähnyt.

Naapurisi.

Vierailija
15/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso palstaa niin huomaat sen olevan aivan tavanomaista. Mammat eivät vaan kehtaa myöntää sitä.

Vierailija
16/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammoilla on heikko itsetunto. Tässä ketjussa vakuuttelevat että evvk, mutta kohta ollaan taas haukkumassa jotain julkkiskaunotarta.

Vierailija
17/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisia ja kateellisia on kaiken ikäisissä. Kannattaa jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
18/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kaksi asiaa:

- toivot salaa jotain tapahtuvan jonkun työpaikkasi miehen kanssa, koska näet asian tuolta kantilta

- sinäkin olet keski-ikäinen ennen kuin huomaatkaan, älä rakenna itsellesi kauhukuvia keski-ikäisyydestä

Vierailija
19/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt usko, että sulla työpaikan juhlissa on mitään työtehtäviä hoidettavana näiden ukkojen kanssa. Työaikana thtävät asiat taas ei ketään kiinnosta.

Vierailija
20/98 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ajattelen ensisijaisesti, että ap vain kuvittelee.... Tietty on mahdollista, että ko pariskunnilla on ollut jobtaistalla luottamuspulaa/pettämisiä, jolloin tilanne voi oikeasti olla tuo.

Mutta jos kyseisillä pariskunnilla ei ole pettämishistorioita, niin koko nihkeys on ap:n omien korvien välissä.

Kyllä naiset ottavat nuoremman naisen usein kilpailijana, vaikka ei olisi edes omasta miehestä kyse. Ja sitten meno onkin sen mukaista. Ei tietenkään päde kaikkiin, mutta suureen osaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme