Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten löytää tasapainoisen kivasta sidontaleikistä kiinnostunutta miestä?

Vierailija
27.03.2016 |

Joka ei kuitenkaan ole outo?! Tai hylkilö tai sellainen tuppisuu intrevertti tai mikään sellainen, joka on joskus ollut vankilassa.... Jotenkin vain haaveilen, että minulla on mielenkiintoinen seksielämä, mutta samalla mies on järjellinen naista arvostava tasapainoinen pariutumiskykyinen ja lapsia haluava mies. Haluan seksiä, mutta vain sellaisen kanssa, jota rakastan eli en ole mikään seksiaddikti. Kaipaan tietyn tyyppistä seksiä (en halua opettaa tai pakottaa ketään olemaan sellainen mikä ei ole), mutta en halua mitään seksikaveria vaan Elämän Miehen. Huh, tää on niin vaikea selittää ja nyt puolet lukijoista ajattelee, että "mikä pervo ja että oot varmaan katsonut liian paljon fifty shades of greytä", vaikka en ole katsonut vieläkään kysyistä leffaa :(

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ap:n kannattaa tutustua noin muutenkin ko. mieheen, vaikka kuinka olisi pervosaitilla. Pelkästä seksistä ja seksmieltymyksistä puhuminen ei välttämättä tutustuta sinua ap ihmiseen, siihen tarvitaan muutakin. Tietenkin hankaluus on myös se, että jos alatte puhumaan vaikka postimerkkeilystä, voi olla vaikea siirtyä seksiin puheenaiheena.

Itse olen tykännyt alastonsuomesta, mutta itse tykkäänkin aika vaniljaisesta seksistä tai ehkä paremmin sopisi termi maustettu vanilja. Ja sielläkin sitomisesta tykkäävät naiset ovat kirjoitelleet, että jotkut miehet luulevat, että sitomisesta pitävä nainen lähtee kenen tahansa leluksi, varmasti itsekin allekirjoitat sen, että se ei näin ole, vaan vaatii juuri luottamusta.

Eli neuvoni on, että tutkaile nettisivuja, joissa tuodaan nämä mieltymykset heti esille, mutta lähde sitten aina siitä, että etsit ihmissuhdetta samalla tavoin kuin muutoinkin, tutustuminen ja luottamus ensisijalla.

Oletko täydellä järjellä? Alastonsuomi on taatusti viimeinen paikka josta etsiä vakavaa suhdetta. Tietysti jos tykkäät laittaa vaginastasi kuvia nettiin ja saada satunnaista seksiseuraa tai peräti päästä jonkun parin kolmanneksi pyöräksi niin toki silloin kyllä.

Vierailija
22/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotellen,rooleja vaihdellen molemmat,aina petipuuhissa,kun vapaa-aikaa.t.2 alistuvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pervokehot eivät välttämättä ole paras paikka löytää miestä jonka kanssa perustaa perhe mutta katsele ympärillesi ja muista kuten sanotaan kaikki ei ole sitä miltä näyttää. Kaikki bdsm kiinnostuneet eivät edes käy missään bileissä tai ole tekemisissä alan yhdistysten kanssa. Yksi mahdollisuus on että löydät tavallisen vanilja miehen joka kiinnostuukin noista leikeistä.

Eihän bileissä toki kaikki käy. Itsekin käyn aika harvoin, mutta jos otetaan bileistä 100 miestä ja kysytään, kiinnostaako sidontaleikit, myöntyviä vastauksia tulee luultavasti hiukan enemmän kuin kysyttäessä 100 mieheltä Cittarin kassajonossa. Voin toki olla väärässä. Eli voi olla helpompi törmätä ko. leikeistä pitäviin miehiin bileissä. Toki sellaisia voi kohdata muuallakin.

Vierailija
24/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuorotellen,rooleja vaihdellen molemmat,aina petipuuhissa,kun vapaa-aikaa.t.2 alistuvaa

Miten päädyitte yhteen. Alistuvathan hakevat aina dominoivaa kumppania eivätkä vilkaisekaan toisiin alistuviin. Vai löysittekö leikit vasta kun olitte jo yhdessä?

Vierailija
25/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on ap ennakkoasenne, että sidonnasta kiinnostuneet olisivat vankilassa käyneitä yms yms...?

Aloitus on hassu, esim samaa voisi kysyä, mistä löytää mies joka arvostaa naista yms mutta haluaa antaa naiselle suuseksiä? Seksuaalisuudessa ihmiset tykkäävät eri asioista.

Se tuli vaan mieleen :l

Itsellä on kuvitelma, että jos mies on muuten täydellinen, mutta sekoaa kun saa naisen sidotuksi. Kuvittelee, että silloin voi tehdä mitä vaan naiselle. Ymmärrän, että tässä vaiheessa pitäisi tuntea piirit, mutta en halua kuitenkaan tulla julkisuuteen ja julista olevani "pervo". On tämä vaikeaa.. En halua altistaa kroppani hyväksikäytölle enkä olla muiden pervojen kanssa samassa tilassa, mutta haluan löytää turvallisen sidontataitoisen miehen, joka muutenkin menee muissakin osa-alueissa yksiin  :S

ap

Minä kohtelisin sidottua siten että hän suostuisi sidottavakseni uudestaankin... monta kertaa.

Turvasana tai joku merkki olisi ja sitä noudattaisin.

Siihen saakka vetäisin köyttä kireämmälle ja tekisin kaikkea mahdollista oikein huolella, ajan kanssa.

Rimpuilisit köysissä orgasmien vallassa kunnes sinun olisi pakko sanoa turvasana.

Minun mielestäni jotain on mennyt pieleen, jos subi joutuu turvautumaan turvasanaan. Silloin on ns. raja ylitetty. Mun Domme on samaa mieltä.

-ohis

Vierailija
26/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ap:n kannattaa tutustua noin muutenkin ko. mieheen, vaikka kuinka olisi pervosaitilla. Pelkästä seksistä ja seksmieltymyksistä puhuminen ei välttämättä tutustuta sinua ap ihmiseen, siihen tarvitaan muutakin. Tietenkin hankaluus on myös se, että jos alatte puhumaan vaikka postimerkkeilystä, voi olla vaikea siirtyä seksiin puheenaiheena.

Itse olen tykännyt alastonsuomesta, mutta itse tykkäänkin aika vaniljaisesta seksistä tai ehkä paremmin sopisi termi maustettu vanilja. Ja sielläkin sitomisesta tykkäävät naiset ovat kirjoitelleet, että jotkut miehet luulevat, että sitomisesta pitävä nainen lähtee kenen tahansa leluksi, varmasti itsekin allekirjoitat sen, että se ei näin ole, vaan vaatii juuri luottamusta.

Eli neuvoni on, että tutkaile nettisivuja, joissa tuodaan nämä mieltymykset heti esille, mutta lähde sitten aina siitä, että etsit ihmissuhdetta samalla tavoin kuin muutoinkin, tutustuminen ja luottamus ensisijalla.

Oletko täydellä järjellä? Alastonsuomi on taatusti viimeinen paikka josta etsiä vakavaa suhdetta. Tietysti jos tykkäät laittaa vaginastasi kuvia nettiin ja saada satunnaista seksiseuraa tai peräti päästä jonkun parin kolmanneksi pyöräksi niin toki silloin kyllä.

Miten selität sitten sen, että jotkut löytävät sieltä seurustelusuhteita? Itseni mukaanlukien.

Ja ikävä tuottaa pettymys, mutta minulla ei ole vaginakuvia alastonsuomessa, en ole etsinyt sieltä satunnaista seksiseuraa enkä myöskään mennyt parin kolmanneksi pyöräksi.

Et ilmeisesti ole viettänyt aikaa ko. sivustolla vaan pelkästään kerrot tähän keskusteluun ennakkoluulojasi ko. sivustosta. Voisit siis jättää kommentoinnin sivustosta sellaisille, jotka todella ovat siellä olleet.

Huomauttaisin vielä, että olitpa nyt liikeellä netissä tai irl niin omasta mielestäni joka tapauksessa paras on tutustua ja rakentaa luottamusta ja muistaa myös omat rajansa, ei väliä sillä, tapaatko Suviseuroissa vai pervosivuilla. ;)

Vierailija
27/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan parisuhteessa ja molemmat alistuvia.

Miten tuo muuten käytännössä toimii? Piiskaatteko toisianne vuoritellen? Voisin kuvitella että on aika hankalaa kun kumpikin katsoo makkarissa sängyllä olevia piiskoja ja kahleita toivoen toisen ottavan aloitteen:D

Me ei käytetä kahleita. Joku kylpytakin vyö riittää sidontaan. Leikeissä idea on se juttu eikä välineet. Kevyttä harmitonta pikku alistamista on oraali miten se juuri sillä hetkellä haluaa. Lelujen kanssa toki monipuolisempaa. Luottamus on näissä hommissa ihan a ja o.

Kun leikitään kivun ja nautinnon kanssa pitää olla tarkempi kuin jossain vaniljaseksissä. Me ei harrasteta mitään erityisen rajuja juttuja. Sellaista pitkitettyä nautintoa hieman toista "rääkkäämällä". 

Vierailija
28/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveät ennakkoasenteet ap:lla meitä kinkyjä kohtaan. T: akateeminen ja perheellinen, kunniallinen kansalainen

Vierailija
29/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selität sitten sen, että jotkut löytävät sieltä seurustelusuhteita? Itseni mukaanlukien.

Ja ikävä tuottaa pettymys, mutta minulla ei ole vaginakuvia alastonsuomessa, en ole etsinyt sieltä satunnaista seksiseuraa enkä myöskään mennyt parin kolmanneksi pyöräksi.

Et ilmeisesti ole viettänyt aikaa ko. sivustolla vaan pelkästään kerrot tähän keskusteluun ennakkoluulojasi ko. sivustosta. Voisit siis jättää kommentoinnin sivustosta sellaisille, jotka todella ovat siellä olleet.

Huomauttaisin vielä, että olitpa nyt liikeellä netissä tai irl niin omasta mielestäni joka tapauksessa paras on tutustua ja rakentaa luottamusta ja muistaa myös omat rajansa, ei väliä sillä, tapaatko Suviseuroissa vai pervosivuilla. ;)

Kertoo av mammojen moraalista jotain antaa tälle yläpeukkuja. Suviseuroillakin on varmasti mahdollista tutustua bdms kiinnostuneeseen mieheen. Jos etsii miestä itselleen niin Alastomansuomen kaltainen sonta kasa likaa sinukin sillä ihmiset juoruavat ja saat huoran maineen.

Vierailija
30/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulla on ap ennakkoasenne, että sidonnasta kiinnostuneet olisivat vankilassa käyneitä yms yms...?

Aloitus on hassu, esim samaa voisi kysyä, mistä löytää mies joka arvostaa naista yms mutta haluaa antaa naiselle suuseksiä? Seksuaalisuudessa ihmiset tykkäävät eri asioista.

Se tuli vaan mieleen :l

Itsellä on kuvitelma, että jos mies on muuten täydellinen, mutta sekoaa kun saa naisen sidotuksi. Kuvittelee, että silloin voi tehdä mitä vaan naiselle. Ymmärrän, että tässä vaiheessa pitäisi tuntea piirit, mutta en halua kuitenkaan tulla julkisuuteen ja julista olevani "pervo". On tämä vaikeaa.. En halua altistaa kroppani hyväksikäytölle enkä olla muiden pervojen kanssa samassa tilassa, mutta haluan löytää turvallisen sidontataitoisen miehen, joka muutenkin menee muissakin osa-alueissa yksiin  :S

ap

Minä kohtelisin sidottua siten että hän suostuisi sidottavakseni uudestaankin... monta kertaa.

Turvasana tai joku merkki olisi ja sitä noudattaisin.

Siihen saakka vetäisin köyttä kireämmälle ja tekisin kaikkea mahdollista oikein huolella, ajan kanssa.

Rimpuilisit köysissä orgasmien vallassa kunnes sinun olisi pakko sanoa turvasana.

Minun mielestäni jotain on mennyt pieleen, jos subi joutuu turvautumaan turvasanaan. Silloin on ns. raja ylitetty. Mun Domme on samaa mieltä.

-ohis

En mä nyt usko että kukaan sanoo turvasanaa vasta kun kokee sietämätöntä kipua. Tuskallisimmat hetkeni olen kokenut kyllä ihan muualla kuin makkarissa. Voi jospa hammaslääkärin penkissäkin kun poraa painetaan hermoon olisi käytössä turvasana:/

Vierailija
31/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkää parisuhdetta piristetään välillä seksileluilla, tilataan yhdessä netistä ja sitten kokeillaan yhdessä, välillä raudat, raipat, dildot jne. On ahkerammassa käytössä ja välillä vain kaapissa, tuo kivaa vaihtelua ainaiseen lähetyssaarnaajaan. :) joten tällä omalla kokemuksellani sanon että etsi ensin kunnollinen mies ja ehdota rohkeasti mitä haluat, ei se toinen osapuoli ole mikään ajatustenlukija. ;-)

Vierailija
32/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo av mammojen moraalista jotain antaa tälle yläpeukkuja. Suviseuroillakin on varmasti mahdollista tutustua bdms kiinnostuneeseen mieheen. Jos etsii miestä itselleen niin Alastomansuomen kaltainen sonta kasa likaa sinukin sillä ihmiset juoruavat ja saat huoran maineen.

Olen sitä mieltä, ettei suviseuroissa tutustu nyt mihinkään bdsm-mieheen. Ihan hullua ja typerää.

Alastonsuomesta olen sitä mieltä, ettei siellä kasvoja kannata näyttää. 

Vierailija
33/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pitkää parisuhdetta piristetään välillä seksileluilla, tilataan yhdessä netistä ja sitten kokeillaan yhdessä, välillä raudat, raipat, dildot jne. On ahkerammassa käytössä ja välillä vain kaapissa, tuo kivaa vaihtelua ainaiseen lähetyssaarnaajaan. :) joten tällä omalla kokemuksellani sanon että etsi ensin kunnollinen mies ja ehdota rohkeasti mitä haluat, ei se toinen osapuoli ole mikään ajatustenlukija. ;-)

Ei varmaan ole ajatuksenlukija, mutta jotkut voivat karsastaa välineitä ja on muutenkin kamalasti opeteltavaa, jos ei koe ajatustaan omaksi. Haluaisin jo valmiin paketin. Jos ottaa jonkun sellainen aloittelijan, niin hän voi kokea sidontaa kunniakysymykseen ja olla liian vakava siinä touhussa. Mieluusti ottaisi jo jonkun, joka on harjoitellu tai muutenkin on mielenkiintoa asiaan.

Toisaalta, jos käyn tavistreffeillä, niin voin vähän kysellä, että kuinka rohkea hän on seksissä (ja muutenkin testata taitojaan) eli onko sellainen muuntautumiskykyinen. 

Tätä vähän vaikeuttaa se, että haluan valmiiksi määrätietoisen miehen, mutta erittäin hauskan ja mukavan, niin että seksissä on hauskaa. Toisaalta, ehkä tuollaiset miehet ovat ns. pelimiehiä jo valmiiksi... Hah, mikä dilemma.

Ap

Vierailija
34/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten päädyitte yhteen. Alistuvathan hakevat aina dominoivaa kumppania eivätkä vilkaisekaan toisiin alistuviin. Vai löysittekö leikit vasta kun olitte jo yhdessä?

Meillä alkoi yhdessä ihan sattumalta. Yhtenä perjantaina saunan jälkeen siemailtiin juomia ja leikit tuli puheeksi. Muija innostui siitä ja ensin hänen piti pukeutua. Hepeniä, verkkosukkia ja oikeasti ekana halusi piiskausta. Muuta ei siihen löytynyt kuin vyö. Ensin läpsäyttelin kun en halua satuttaa.

Tämä yllyti että lyö kunnolla. Pari iskua niin sanoin että suahan sattuu. Jatka lyö kunnolla oli vastaus. Sitten panin takaa. Tlanne oli niin kiihottava että tulin nopeasti. Neito sai oon tai pari vielä nopeemmin,

Sen jäkeen on peppu tapuiteltu usein. Omasta mielestä ei olla pervoja vaan tykätään kokeilla juttuja jotka innostaa. Joskus menee pieleen ja niitä ei tehdä toiste.

Vierailija
35/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ole ajatuksenlukija, mutta jotkut voivat karsastaa välineitä ja on muutenkin kamalasti opeteltavaa, jos ei koe ajatustaan omaksi. Haluaisin jo valmiin paketin. Jos ottaa jonkun sellainen aloittelijan, niin hän voi kokea sidontaa kunniakysymykseen ja olla liian vakava siinä touhussa. Mieluusti ottaisi jo jonkun, joka on harjoitellu tai muutenkin on mielenkiintoa asiaan.

Toisaalta, jos käyn tavistreffeillä, niin voin vähän kysellä, että kuinka rohkea hän on seksissä (ja muutenkin testata taitojaan) eli onko sellainen muuntautumiskykyinen. 

Tätä vähän vaikeuttaa se, että haluan valmiiksi määrätietoisen miehen, mutta erittäin hauskan ja mukavan, niin että seksissä on hauskaa. Toisaalta, ehkä tuollaiset miehet ovat ns. pelimiehiä jo valmiiksi... Hah, mikä dilemma.

Ap

Ei se välttämättä noin mene. Rajuinta seksiä sain fantasiasta kiinnostuneelta, ujolta ja kiusatulta tytöltä

Vierailija
36/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen yhden just sopivan, varmasn löytäisit tämän herran netti-ilmoituksista

Vierailija
37/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ehkä ole se oikea foorumi. BDSM-baarin deitti voi toimia kenties paremmin. Pervokerhojen bileissäkin voi olla sopivaa sakkia.

Pervokerho?  Voiko sieltä BDSM-baarin deittiosiolta löytää miehen, joka ei ole kaikkien kanssa? Uskollisen? Parisuhteesta kiinnostunut?

Ap

Ei voi. 

Vierailija
38/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaatii fetissin ja opiskelua, voisin kokeilla naisen mieliksi ja varmasti myös nauttisin. Mietin vain jaksaako tota pidemmän päälle jos ei itsellä ole voimakasta fetissiä tuollaiseen. Ehkä parempi, jos löydät miehen joka aidosti tuntee vetoa tuollaiseen.

Vierailija
39/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunnen yhden just sopivan, varmasn löytäisit tämän herran netti-ilmoituksista

laita vinkki tähän : iines9911 at suomi24 piste fi

Vierailija
40/41 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa mun ystävän yhteystiedot. Tuleva lääkäri, parikynppinen, luotettava ja rehellinen herrasmies. Sitoo niin paljon kun haluat.