olen pettäjä.
Miten te pystytte pysymään uskollisena parisuhteessa? Mä en näköjään pysty, en osaa.. voi helvetti!
Mulla on maailman ihanin mies, mutta petän silti... jotenkin tilanteet vain vie mennessään, eka vähän viatonta flirttiä ja sitte se ei ookaan niin viatonta enää ja seksiinhän se menee..joka kerta päätän, että nyt ei enää ikinä, mutta silti näin käy.. miten saan estettyä itseäni? En oikeesti haluais miestä näin loukata, mutta en tiiä miten lopetan. Pakko työn puolesta käydä useemman päivän reissuja pois kotoa ja tavata ihmisiä.. kotona ollessa en edes uskalla lähtä mihinkään baareihin tms, koska petän kuitenki...
Kommentit (4)
Jätä se miehes uskolliselle naiselle ja anna mennä vaan jos et parempaan pysty.
Pitäiskö sun jättää seurustelu joksikin aikaa pois? :/ sun miestä sattuis ihan kamalasti jos tietäis. Epäitsekkäin teko nyt olisi varmasti päästää mies menemään, hän ansaitsee uskollisen kumppanin... sä voisit viettää villiä sinkkuelämää luvan kanssa ilman että satutat muita.
Täältä toiselta puolen tilanne on aika perseestä. Miehelläni ei aina ole pysynyt housut jalassa ja oikeasti se on tosi raakaa kumppanille. Oletko kertonut miehellesi ja antanut hänen päättää haluaako hän elää kanssasi vai ei?
Anna ukkos mennä!