Onko Antti Reini humalassa SNL:n lähetyksessä?
Ei ainakaan saa mitään selvää puheesta. Ei uskois, että jännittäis kun on näyttelijä ja kaikkee.
Kommentit (5)
Tuskin, ehkä se vaan ei osaa huumoria muuten kuin hassuilla puhetavoilla.
Hauska muuten huomata että gylddyyri piireille alkaa SNL kelvata kun jätetään ne viher-puna-demari vitsit pois ja vitsaillaan vain persuista.
Itse en tässä jaksossa muuta eroa huomannut kuin sen, että hirviniemi ei repeillyt joka vitsissä omille jutuilleen ja toisaalta keekki kuulosti paremmalta kuin jotkut aiemmat musiikkivieraat. Johtuneeko miksauksesta tjsp.
Muutama todella hauska vitsi, pari susipaskaa ja loput siltä väliltä. Kokonaisuutena aika hauska. Reini sentään osasi näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska muuten huomata että gylddyyri piireille alkaa SNL kelvata kun jätetään ne viher-puna-demari vitsit pois ja vitsaillaan vain persuista.
Itse en tässä jaksossa muuta eroa huomannut kuin sen, että hirviniemi ei repeillyt joka vitsissä omille jutuilleen ja toisaalta keekki kuulosti paremmalta kuin jotkut aiemmat musiikkivieraat. Johtuneeko miksauksesta tjsp.
Muutama todella hauska vitsi, pari susipaskaa ja loput siltä väliltä. Kokonaisuutena aika hauska. Reini sentään osasi näytellä.
Reini ON näyttelijä, siksi hänen pitääkin osata näytellä. Tylsä valinta juontajaksi. HAuskempaa seurata jonkun Hjalliksen touhuja koska nimenomaan ei ole näyttelijä.
Ei se mun mielestä ollut humalassa. Olihan se alkujuonto kökkö, takelteli ja jutut huonoja, mutta hän näyttelijä, ei kirjoittaja tai juontaja.
Ehkei tuon tyyppinen ole Antti Reinin juttu. Vakavampi teatteri onkin toinen juttu.
Petyin Cheekin yllätykseen. Se kalju hattu, vau? Olis esittänyt uusimman biisinsä, se on hyvä. Cheek on vähiten äänessä siinä.
Mietin samaa...