Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko laittaneet vaatekaappiin sellaisia tuoksupussukoita?

Vierailija
26.03.2016 |

Minkä tuoksun valitsit?

Minä ostin juuri Pomegranate & Lime -tuoksut molempiin vaatekaappeihini kun löysin tarjouksesta paikallisesta sisustuspuodista. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaate- ja sukkalaatikoissa olen pitänyt noita varmaan aina :) Sieltä täältä tulee ostettua.

Vierailija
2/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tainnut olla kokeeksi sellaisia, mutta nykyään vältän kaikenlaisia huonetuoksuja ja jopa tuollaisia hajustepussejakin, koska eiväthän ne terveellisiä ole. Ehkä siinä tapauksessa jos pussissa on 100 prosenttisesti vain sitä kuivattua kasvia, vaikka laventelia, mutta kun ne ei ole sellaisia. Ihan tarpeeksi tulee kemikaalikuormaa ihmisten kehoihin ilman noin turhiakin juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liinavaatekaapissa sellainen tuoksuva käsisaippua puoliksi avattuna, jättää juuri sopivan miedon tuoksun petivaatteisiin. Nuo pussukat ovat aika voimakkaan tuoksuisia.

Vierailija
4/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen pieraissut vaimon kaappiin ja sulkenut oven.

Vierailija
5/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipoikani vaatekaapista olen joskus löytänyt pieniä pussukoita, jotka olivat pyöreissä rasioissa.

Rasiat oli sijoitettu vaatteiden alle, mutta kannet olivat kiinni. Höpsö poika. Eihän ne pussukat sieltä muovirasian sisältä mitään voi raikastaa. :)

Vierailija
6/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että tussupussukoita :D