Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysä penis ja nopea laukeaminen

Vierailija
26.03.2016 |

20v yhdessä ja kyllä puuduttaa seksielämä. Mies haluaa koko aika, vaikkei edes seiso ja jos saa sen kovaksi laukeaa jo ennen yhdyntää. Saattaa laueta ilman kosketustakin..mua etoo myös miehen kaljamaha ja epäsiisti olemus, vaikken itsekään mikään supermalli ole mutta kuitenkin aina siisti, puhdas ja normi bmi.
No sitten kävi niin, että sain kunnolla vieraalta ja jestas että teki hyvää! Joka asennossa ja niin kovaa kuin joskus nuorena..oli ihanaa. Saispa jokapäivä samanlaista kyytiä.
En tiedä mitä tehdä. Rakastajan pito houkuttaisi..

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko kokeillu mitää lääkkeitä miehelle?

Ja laihdutusta?

Eipä näytä miestä haittaavan maha eikä lötkö muna. Ei olla asiasta puhuttu. Koskaan ei tuo seksipuoli kovin kummoista ole ollut.

Ap

JÄTÄ SE SIKA.

Vierailija
42/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo otti kerran pahat kilarit kun ryhdyimme naimaan ja minulla lopahti seisokki juuri kun nousin pillun nuolennasta ja olin tulossa sisään eikä enää seisonut millään. Haukkui ja uhkasi erolla kun en muka enää halua häntä. Kyse ei ollut siitä etten olisi halunnut panna vaimoa vaan kun ei vaan seisonut. Jonkin asteinen masennus siitä seurasi, mutta hankin erektiolääkkeet ja saimme seksielämän taas kuntoon.

Olipa harvinaisen kypsästi suhtauduttu. Huutamallahan se kalu yleensä kovenee😂 Voi jeesus, mitä touhua. 

Niinpä. Olisi varmaan monesta miehestä mukavaa jos nuo jutut otettaisiin huomioon asiallisesti. Ei se kulli ole mikään dildo joka on koko ajan kovana, eihän nainenkaan ole aina valmis seksiin. Ja eihän erektiolääkkeet pidä automaattista seisokkia päällä vaan vaativat myös psyykkisen hal

Onko naisille myös tuollaisia pillereitä noiden perinteisten silmätippojen lisäksi? Olisihan se niin romabttista, jos mies pistää syömään jotain pillereitä, että saa naisen pantavaan kuntoon. Eihän  tämä kuulosta ollenkaan hyvältä, mutta miesten kohdalla ihan normi käytäntö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää lopettaa se kotona panemionen, niinhän useimmat tekee.

Vierailija
44/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppoa on, lääkäri kirjoittaa reseptin kun kertoo että tarvitsee niitä.

Eikö siis tehdä mitään kokeita? Testosteroniarvoja tms.? Kuinka pian sait lääkkeestä avun? Jos ottaa illalla onko aamulla vielä tehoa? Me tykätään aamulla vähän peuhata. Yleensä mies herättää mut laittamalla kätensä pöksyihini...Olis kummallekkin kiva jos olis vähän edes kovuutta

Ei minun tarvinnut mitään kokeita ottaa. Ja tadalafiili toimii minulla vähintään vuorokauden, kahdella pillerillä kulli pelaa koko viikonlopun.

Vierailija
45/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa hyvältä! Meillä nyt sitten odotukset korkealla tulevien päivien/aamujen suhteen

Vierailija
46/46 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ropponen kirjoitti:

Jep, puhuminen on perseestä. Kyllä kahdenkymmenen vuoden yhteiselon jälkeen kannattaa hommata hetken huumaa.

Parhaassa tapauksessa siitä on seurauksena raskaus, mahdollinen avioero ja yksinhuoltajuus vanhemmalla iällä.

Bonuksena siinä saa loukattua toista oikein kunnolla, jopa niin, että petetty osapuoli sairastuu jonkin asteiseen masennuksee.

Joten, ei muuta kuin ilosena ja iloluontoisena kevättä kohti. Se joka pelkää, ei saa.

Osui tämä ennustus. Olen petetty osapuoli ja vaimo keksi pettämisen tähän samoihin aikoihin kuin AP.  En ole kyllä aloituksen mies eikä varmaan vaimoni. Vaimo kertoi haluttomuudesta ja seksistä ei saanut puhua. Olisin halunnut monipuolisempaa seksiä, koska silloinen seksi oli todella tylsää. Esileikkiään ei saanut olla, koska siitäkin vaimo suuttui. Minulla alkoi olla alapää ongelmia, kun seksiä ei juuri ollut ja jos oli se oli sitä samaa mitä vaimo halusi. Ikinä ei saanut ehdottaa mitään, koska vaimo ahdistui tai suuttui seksistä puhumisesta. Vaimo varmaan alkoi pettää sen takia, kun penis ei enää toiminut kunnolla ja seksi oli sitä samaa. Jos olisi puhuttu rehellisesti asioista, tilalle olisi varmaan ollut lopulta ihan toinen. 

Löysään penikseen auttoi lopulta runsas seksi taladafiini. Pettämisten jälkeen yritettiin pelastaa avioliitto ja seksiä oli paljon. Seisokki parani ja vuoden päästä ei ollut mitään ongelmia ja pystyin jättämään taladafiinit pois. Pettämisiä ei käsitelty ja seksi vaimo yritys siirtää huomio toisaalle. Seksi oli parasta ikinä, joten oli vaimo jotain oppinut reissuillaan. Lopulta minut valtasi masennus, kun tajusin pettämisten olleen tahallista, eikä mitään vahinkoja. Vaimo ei ottanut mitään vastuuta teoistaan eikä tunnustanut mitään. En ole tyhmä, kun en tajunnut, olin vain niin rakastunut vaimooni, että uskoin aluksi aina kaikki selitykset. Kaiken tapahtuneen kun tajusin, vaivuin masennukseen. 30 vuotta yhdessä olen rakentanut talon ja ollut aina vaimon tukena, hoitanut  lapset ja kotityöt. Masennuksen jälkeen alkoi olla voimia eroon. Omakotitalo järvenrannalta muuttui molemmilla kerrostaloasuntoon. Lapset ihmettelee, miksi näin kävi. Valheita oli vaan lopulta liikaa ja vaimo oli ilmeisesti huumaantunut pettämisen helppoudesta ja seksistä vieraiden miesten kanssa. Ex-vaimo jaksoi esittää, että minulla olisi mielenterveysongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi